[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

Jeg håper virkelig de gjør noe ala. Ropekid sin mod til New Vegas og lar utviklerne slippe moddene sine privat hvis Beth selv ikke vil ta i dem. Det hadde vært kewlt.
På den ene siden har de det evige mantraet om at PC-versjonen ikke skal være bedre enn babbyene sin, men nå som de har starta å slippe ting som teksturpakka kan jo ting skje.

E: Sverdet er fra Darksiders så det er en mod.

Testa ut ENBseries litt og det ser ganske sykt ut, spesielt med den overdrevne configen jeg fant.

Bildet under er uten den effekten, selvfølgelig. Det gjør at jeg mister kanskje 10 FPS men det er så forbanna pent...

Edit: Stilte inn noen småting og fikk nesten alle de 10 framesa tilbake igjen, praise the lord! Skal bruke denne nå og runke over graffix

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, pent er virkelig ordet jeg vil bruke for å beskrive det der. :ehm:

Jeg er enig i at det er altfor sterke farger/lyst generelt, men jeg driver å stiller inn shizz for å gjøre resultatet bedre. Overdrevne effekter gjør det mer ~fantasy

Her er et random screenshot jeg fant, for å vise hva denne modden kan gjøre:

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Ja, pent er virkelig ordet jeg vil bruke for å beskrive det der. :ehm:
Jeg tenkte motsatt. Det øverste var ikke veldig pent, men det er for faen ikke skyrim fra før av heller. Alt er grått og trist. skal sies at jeg ikke har vært så mange steder ennå.

Edit: Og det nye bildet som jeg ikke så før nå er jo faktisk veldig pent!

Ble ganske fornøyd med dette:

I bevegelse er det sånn ca tusen ganger deiligere <3

Joa, det ser litt syden ut når det egentlig skal være iskaldt, men jeg liker det. Kan jo alltids stille inn slik at det ser litt blekere/kaldere ut.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg tenkte motsatt. Det øverste var ikke veldig pent, men det er for faen ikke skyrim fra før av heller. Alt er grått og trist. skal sies at jeg ikke har vært så mange steder ennå.
Enig der, men det første bildet var mer "dæven jeg så Easy Rider i helga på tide å mekke en faens SKYRIM-MODDDD" enn en forbedring. Absolutt enig i at det er freshere med litt mer farger, for all del.

Shinra85

Spillegals effort emo
Patney skrev:
Joa, det ser litt syden ut når det egentlig skal være iskaldt, men jeg liker det. Kan jo alltids stille inn slik at det ser litt blekere/kaldere ut.
Nja. Sett isbrevann (ikke isbrev ann, men Is Bre Vann)? Er ofte sånn blåfarge, men kanskje ikke like intenst.

Enig i at vanilje-Skyrim er alt for grått og trist, men en mellomting av de to bildene hadde nok vært perfekt for min del. Er den moden forresten laga med hensyn til at man kan tweake hvor fargerikt man vil ha det, eller er det kun hundremeterskogen-look eller ingenting?

Enig i at vanilje-Skyrim er alt for grått og trist, men en mellomting av de to bildene hadde nok vært perfekt for min del. Er den moden forresten laga med hensyn til at man kan tweake hvor fargerikt man vil ha det, eller er det kun hundremeterskogen-look eller ingenting?
Ja, du har fullstendig kontroll.

Her er en DICE-video fra Bethesta som viser alle tingene som ble lagt til Skyrim ETTER at spillet var ferdig:

Jævla dicks.
Helt sykt hvor mye det der hadde forbedret spillet, og vi vil mest sannsynlig aldri se det. Det er ikke noe i veien for at de kunne gitt det ut som mods, men da hadde konsollversjonen vært enda dårligere i forhold så det vil de nok ikke. Gråter :qq:

Jeg synes egentlig det bistre, kalde Skyrim er noe av det som gjør spillet litt spennende. Nå er jeg ikke ekstremt begeistret for Bethesdas visuelle design generelt, men det at hele skiten foregår på et såpass mannevondt sted er vel mye av poenget? Digger å titte på kartet og se hvordan alle steder bare er ulike grader av 'iskaldt hælvete'.

Det må da være mulig å gjøre det uten å legge et kjedelig grågrønt filter over det hele?

Nei det går ikke. Jeg bruker ikke andre farger på dette og jeg brukte ikke modder som la til masse skau i Fallout 3 og New Vegas.
Jeg liker den blasse kalde stemninga til Skyrim.