Fahrenheit - spillet er ute!

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#62
Fikk PC-versjonen i posten i dag. *starte mentale forberedelser*
 
#65
Var innom sentrum idag og kjøpte Fahrenheit. De fortjener hver en krone, jeg ble helt oppslukt av spillet og jeg vet ikke om adventure spill i denne klassen som man kan spille flere ganger der forskjellige hendelser forandrer seg etter valgene dine på denne finurlige måten.

Glimrende spill til nå, har spilla i 4+ timer og kommer nok til å bruke deler av helgen på dette her altså :D
 
#67
Jeg er selv helt oppslukt i historien.. Gleder meg til å komme hjem fra jobb slik at jeg kan spille mer. Spiller selv Xbox versjonen! Fikk beskjed om at PC versjonen var utsatt en uke eller kom til neste uke!

En av de beste overraskelsene hittil i høst!
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#69
Jeg trenger hjelp for faen!

SPOILER!

Jeg er i drømmen til Lucas ved militærbasen. Jeg har kommet meg over gjerdet, og igjennom hullet, men så kommer problemet. Det er umulig å gå noe som helst sted uten å bli sett. Jeg har også prøvd å gå langs bilen, og det funker. Men når den skal svinge blir jeg sett igjen. MøKK! Hva skal jeg gjøre?

SPOILER DONE



Weee I did it!
 
#70
jeg er på scene 2, der man er i huset til luc. Så komemr politimannen å banker på. Jeg har kledd på meg og alt. Men finner ikke disse nøkklene? Skal jeg noe annet kanskje?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#72
Dæsken smette. Hadde ikke kontrollene av og til vært wonky og et par av de tidsbegrensede seksjonene vært irriterende kunne dette vært BEST GAME EVAHR. Men det er fortsatt bra, da.
Og! Første tilfelle av full frontal nudity i et "ånkli" videospill noensinne?
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#73
Tolmodighet eier jeg ikke, og det å leite etter bøker når jeg ikke har noe å gå etter, og ikke helt skjønte hvilken bok den jævla kineseren er ute etter trenger jeg litt hjelp.

Hvor er den jævla boka? Jeg har ikke ork til å prøve meg frem på alle de forskjellige bokhyllene.
 
#75
Fabelaktig spill, men seriøst de Parappa the rapper seksjonene kunne de gjerne utelatt, jeg HATER å måtte spille DDR-light med analogstikkene for å gjøre stort sett alt.
 

Endre

Ødela forumet
#78
Ble ferdig med spillet på Xbox i går, og er stort sett veldig fornøyd. Bortsett fra at kontrollen var litt vrien å vende seg til (noen ganger ville ikke karakteren lystre når kameraet skiftet vinkel osv.), kanskje litt tynn historie (det er vel pirking, men den fikk meg ikke akkurat til å tenke), og noen, spesesielt én helt unødvendig og veldig dårlig realisert sex-scene var spillet knall.

Nå skal jeg spille gjennom hele eller deler av spillet igjen for å eksperimentere med forskjellige valg, for å se hvilke konsekvenser det har senere.

Anbefaler de som er interessert i denne type spill å støtte utviklerne, selv betalte jeg 399,- på min lokale Elkjøp, og det kan vel ikke sies å være så galt? Vil dere se flere spill av denne typen er det bare å hoste opp pengene. :flau:

Redigert: Støtte utgiverne? Utviklerne, for faen.
 
#79
Opprinnelig skrevet av Sheffield@17.09.2005, 12.25
Jeg trenger hjelp for faen!

SPOILER!

Jeg er i drømmen til Lucas ved militærbasen. Jeg har kommet meg over gjerdet, og igjennom hullet, men så kommer problemet. Det er umulig å gå noe som helst sted uten å bli sett. Jeg har også prøvd å gå langs bilen, og det funker. Men når den skal svinge blir jeg sett igjen. MøKK! Hva skal jeg gjøre?

SPOILER DONE



Weee I did it!
262048​
Jeg sliter på samme stedet. Hvordan kom du deg forbi?