Hmm, hva er egentlig maks lvlen i spillet? Er meget straks lvl 20, etter at jeg valgte en perk som gjorde at jeg automatisk ble lvl 19 etter at jeg først fylte lvl 18.
Uansett tokk og fortsatte litt på main questen idag og skal nå til ett annet vault og lete etter pappsen der. Uansett de dagbok opptakene man fant i den Lincoln vanngreia, går det ann og finne alle sammen der? Mangler selv 4,6 og 8 tror jeg det var, var ihvertfall 3 stk jeg manglet som jeg ikke har funnet. Men derimot så tror jeg at jeg fant alle de andre dagbokene fra ett annet hus jeg var innom idag, 9 stk totalt spredt rundt i ett hus med mange ghouler i. Syntes at jeg litt heldig egentlig, siden jeg ikke trenger og drepe disse slemme ghoulene lengere siden de heller ikke angriper meg noe mere...
Tokk også turen innom Andale igjen og ble møtt med annklager av sjefen i byen der som jeg dessvere ikke kunne komme meg unna, gikk ikke uansett hva jeg sa. Ble beskyldt for og gå ned i kjellern hans, noe jeg ikke hadde gjort i det hele tatt. Det ble uansett ikke noen lykkelig slutt der heller, men de bad om det selv...
Og en annen ting, åssen kan man lære seg og bruke power armor? Fikk skaffet meg en finn sånn power armor fra fort Constantine etter att en tulling gikk ditt med noen nøkkler, tipper at han skule hente den armoren selv hehe.
Og en annen ting, åssen får jeg drept folk uten og måtte bruke våpen? Er en fyr som vil gi meg en contract dersom jeg kvitter meg med ett hvis menneske, men det må skje uten og bruke våpen ala gunnere osv....