[Multi] Fallout 4 er definitivt noe som eksisterer

Master race plebs?
 

Novastrum

Feminist-elitist
:((((((((((((((((((((((((

Fikk lastet ned patchen gjennom vyprvpn, men det står fortsatt bare preload, og nå går alle serverne de har til helvete fordi hele internett holder på med det samme.
Lamppis 8 poeng 4 timer siden
Vyprvpn "perth server" is in singapore :DD

Ceryol
Yeah, that's just fucking bullshit
GayoMagno
No wonder it wouldnt start...
Tester andre løsninger nå
 

Novastrum

Feminist-elitist
Safer VPN gjør at jeg kan unpacke filene i alle fall:
https://www.safervpn.com

Gratis 24-timersperiode ikke overtatt av reddit enda.

Gjenstår rundt 10-20 min for å se om det går helt igjennom. Utifra det jeg har lest fungerer det så lenge man har fått opp "play" knappen, og den starter å unpacke. \o/

Funker ikke:
WTFast
Freedome

Hagestol: 30 FPS, hehe.

Update: Det funker.
Ikke noe hazz.
1. lukk steam
2.Åpne Safer VPN: logg på med junk mailkonto
3.Velg Australia
4. Åpne steam
5. Spillen unlocker - tok ca 15 min på kjapp SSD-disk
 
Sist redigert:
0 FPS er mindre enn 30 FPS he he he.

fakeedit: Bra du klarte å lure systemet. Gled deg!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Virker som om Reddit har eid SmartVPN, fikk ikke aktivert kontoen min nå. Samma det, jeg har egentlig ting jeg må gjøre. Så da har jeg tenkt å spille Dark Souls isteden, istedenfor å spille Fallout isteden. :v
 
Kjørte en test nå: Tid fra jeg skrudde på PS4 uten at F4 var lastet inn til jeg var inne i spillet: 1 min 4 sek. Så kjørte jeg en test der F4 var lastet inn. Det tok elleve sekunder fra jeg skrudde på PS4 til jeg var inne i spillet: 11 sekunder. Lastetid, hva er det?

Disclaimer: PC er bedre. Men konsoll er chillere/enklere. Og nå like raskt. Så det spørs hva du er ute etter.
 
Safer VPN gjør at jeg kan unpacke filene i alle fall:
https://www.safervpn.com

Gratis 24-timersperiode ikke overtatt av reddit enda.

Gjenstår rundt 10-20 min for å se om det går helt igjennom. Utifra det jeg har lest fungerer det så lenge man har fått opp "play" knappen, og den starter å unpacke. \o/

Funker ikke:
WTFast
Freedome

Hagestol: 30 FPS, hehe.

Update: Det funker.
Ikke noe hazz.
1. lukk steam
2.Åpne smart VPN: logg på med junk mailkonto
3.Velg Australia
4. Åpne steam
5. Spillen unlocker - tok ca 15 min på kjapp SSD-disk
Unpacker, kjenner jeg gleder meg helt greit akkurat nå.

At jeg ikke tenkte på dette, gjorde jo det samme med The Sims 4!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Omtrent akkurat etter at "The Dark Soul"-achievement-popupen dukka opp i Steam kom det en hvor det sto "Fallout 4 has finished downloading". Bare synd at det er leggetid.

...Om ti minutter. "Ti minutter".
 
Satt nok oppe litt lengere enn hva jeg hadde godt av i går. Men fy fasan det var gøy. Vet ikke hvor tilfeldig det var, men når jeg blir shippa ut av vaultet så dundrer "Dovregubbens hall" over pip-boy-speakerene, det var saker det! Fikk ikke gjort stort da jeg brukte mest tid på å gå rundt i nabolaget, tror jeg hadde 30 brukte kopper i sekken på et tidspunkt. Packrat is back.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg fikk bare tusla ned i hvelvet og... gjennomgått det som gjorde at det går en stund, kan si det sånn at jeg lukta lunta da jeg så det kammeret jeg tusla inn i. Da var klokka halv to, så jeg gikk og la meg. Men det blir nok en liten økt i kveld, gett.

PS det ser jævla bra ut på Ultra i 60fps.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
fister alt som har med mesterrase å gjøre i et passivt forsøk på å provosere frem platformkrigen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er bare en krig hvis begge parter har noe å stille opp med. :v
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Håper 680 GTX-en min klarer å dra dette sånn noenlunde. Vurderte å hive meg på team 970, men venter heller på neste generasjon kort. Bedre enn på konsoll blir det nok seende ut uansett.
 

Terje

mostly harmless
Dette er nok et av spilla jeg lar ligge til jeg har bygd den nye riggen jeg har tenkt de siste to åra at jeg skal bygge.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Kjenner den logikken så innmari godt. Jeg tror aldri (nøkkelord: aldri) jeg har oppgradert grafikkortet mitt før det ble ødelagt.

Samme gjelder møbler. Desto senere jeg kjøper det, desto bedre stand er det i om fem år.
 
Jeg har alltid bare kjøpt det jeg trenger for at maskinen skal gå stabilt og har stort sett slått til på tilbud. Black friday er dagen.
 

Terje

mostly harmless
Problemet mitt er mest å få fått ut finger'n. Det er syv år siden jeg satte sammen den jeg har nå, hovedkort og prosessor (phenom 2 x4 955) har ikke vært bytta siden. Satte inn et gtx 670 for et par år siden. Den kjører faktisk det meste greit nok fortsatt, er nok mest derfor det tar tid å få kommet i gang.