[Multi] Fallout 4 er definitivt noe som eksisterer

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, og så fikk jeg hevn for det jævla Black Ops-robotklippet!


nesten
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Fler enn jeg som gadd å bruke tid med Kniv vs Råbbått, ja
 

Novastrum

Feminist-elitist
Yeti, brukte du Windows 10 Game DVR for å ta videoen?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Njet, DXTory med x264-codec. Synes ikke Game DVR er det helt store etter å ha blitt godt vant med DXTory.

@ectosmurf: hæ

Edit: Sei ifrå hvis jeg skal tipse om x264-innstillinger forresten, de er sånn cirka ikke logiske når det gjelder å få bra resultat.
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det sto ikke der da jeg skreiv, men men. Tar gjerne en diskusjon om framskritt innen spillgrafikk og -fysikk mellom 2007 og 2015, da. Med noen andre enn @ectosmurf.
 
Visste forøvrig ikke at du kunne kle på Dogmeat ved å gi ham utstyr via trade og deretter trykke equip. Fancy briller og bandanas da vøttø.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg kunne ikke kjøre Crysis før etter flere år det hadde kommet ut. Jeg kan spille Fallout4 på en setting som er ment for de fleste i dag, på en 5 år gammel rigg med en 2 år gammel midrange-gpu.

Jeg synes enda de bethesda-ansiktene er stygge da.
 

Lodin

Der Waaaah
Herre snute, jeg modda akkurat på den derre laseren man vrir håndtaket for å lade og nå kan den lagre tre doser, har kikkertsikte og lenger "løp". Nå oneshotter den selv mutanter om jeg skyter fra stealth. =D

Også satt jeg å grunna over hva som er poenget med pipegutt-appen. For det første lar den deg titte på klær du equiper i realtime og det sparer tid. Det som derimot er viktigere er at kartet også er i realtime så bare ha mobilen eller padda liggende forran deg med strøm plugga i og du har en utmerket GPS.

 

Shinra85

Spillegals effort emo
Hørtes jo kjempegivende ut å gjøre seg selv ultra overpowered i et spill som verdsetter figurprogresjon
 
En annen ting jeg har merka er at fiender virker litt randomized. Kom over et flyvrak og ble mødt av en suicidal mutant med bome i hånda som jeg ved flaks traff når han var på avstand og tok med seg litt av hvert i smellet, men overlevde ikke kameraten som gunna på baki der. Loada quicksaven såklart og forberedte meg på mutant action, men til min store overraskelse var hele flyvraket overfyllt med feral ghouls istede som var litt lettere å knærte heldigvis.

Edit: Møtte på en legendary ghoul litt tidligere og fikk en submachinegun om skyter eksplosive kuler. heftig shit man ikke kan forstå det der.

Digger forøvrig det å bare fortsette å modde på 10 mm min. Veldig alright at man kan plukke av mods fra våpen man finner og hive de på den allerede pimpa pistolen sin. Da slipper man å bruke opp perks på ting som ikke er så morro.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Plukker man automatisk mods hvis man scrapper de?
 
Nei det mener jeg at ikke var tilfelle, men du kan bytte til standard mods via stations så vil du lagre de som var på i utgangspunktet i mod-sekken.
 

Lodin

Der Waaaah
Hørtes jo kjempegivende ut å gjøre seg selv ultra overpowered i et spill som verdsetter figurprogresjon
Det er en naturlig del av spillet din fisemink. Om jeg vil gjøre gunneren enda kraftigere må jeg bruke XP på gun nut og Scientist noe som vil gimpe meg på andre måter. Desuten vil det kreve jævla mye ressurser. Forøvrig kan man på det meste lagre seks doser i den gunneren noe som gjør skuddet seks ganger kraftigere. Om man stealther blir det igjen dobla. Tør ikke tenke på hva som skjer om man samtidig critter. =D
Har også en sniper-rifle med AK74-magasin og bajonett fordi såklart har jeg det.

Og føkk Bethesda for å la melee og granat være samme knappen. Særlig på Bone hvor det ofte lagger noe jævlig skjønner ikke spillet forskjell på å trykke eller holde knappen nede så det er ofte man pælmer en molotov rett i trynen på en kis man ville slå ned.