Bethesda løy når de sa at FPS ikke kom til å være låst på noensomhelst måte på PC.
Det er en bug som gjør at figuren henger seg når man har brukt en terminal i spillet, hvis FPS er over 90, og man har tvunget av v-sync/fps-smoothing (gjøres i en ini-fil).
Lockpicking blir plutselig tre ganger så kjapt også, og gjør at dette blir mindre artig. Tør ikke tenke på hvordan vanskeligere låser skal funke.
Fant ut dette i går, og det er rimelig surt å ikke få brukt 144hz på den nye skjermen. Burde ha researchet litt på forhånd, for det er tydeligvis tilsvarende trøbbel med Skyrim hvis man prøver å kjøre det over 60 FPS.
Skal teste å se om jeg klarer å locke til 90 fps i kveld. Og håper i det stille på en patch som løser køddet.
Men, men, det ser uansett relativt herlig ut i 60 FPS, og jeg liker det jeg har sett hittil veldig godt.
Edit: klarer med andre ord over 90 fps med et GTX 780 i 1440p-oppløsning og flere av innstillingene på ultra.
Det er en bug som gjør at figuren henger seg når man har brukt en terminal i spillet, hvis FPS er over 90, og man har tvunget av v-sync/fps-smoothing (gjøres i en ini-fil).
Lockpicking blir plutselig tre ganger så kjapt også, og gjør at dette blir mindre artig. Tør ikke tenke på hvordan vanskeligere låser skal funke.
Fant ut dette i går, og det er rimelig surt å ikke få brukt 144hz på den nye skjermen. Burde ha researchet litt på forhånd, for det er tydeligvis tilsvarende trøbbel med Skyrim hvis man prøver å kjøre det over 60 FPS.
Skal teste å se om jeg klarer å locke til 90 fps i kveld. Og håper i det stille på en patch som løser køddet.
Men, men, det ser uansett relativt herlig ut i 60 FPS, og jeg liker det jeg har sett hittil veldig godt.
Edit: klarer med andre ord over 90 fps med et GTX 780 i 1440p-oppløsning og flere av innstillingene på ultra.
Sist redigert: