[Multi] Fallout 4 er definitivt noe som eksisterer

Lodin

Der Waaaah
Dette var ei artig fanside som lar deg mekke karakter tidlig. Ikke særlig nyttig, men gir et greit innblikk.

Og sånn ellers er nå folk som venter på spillet delt i to grupper etter at diverse klipp har begynt å lekke. Den ene er i spader fordi spillet fortsatt ser ut som ræv og gameplayet fremdeles rangler avgårde. Den andre er i spader fordi noen våger å påpeke dette om årets GOATSE. Jeg lener meg tilbake og humrer siden dette burde vært rimlig opplagt allerede ved første trailer.
Sjøpte det forøvrig istad så nå venter jeg på å preloade. ^^
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Hvis digitalt funker er det €40 for en Steam-key på cdkeys.
 

Terje

mostly harmless
Søkte litt rundt etter fysisk PC-utgave siden det ofte er billigst ved sånne store lanseringer (også er det fortsatt kult å ha hyllemetre med spill) men denne var faktisk dyr. 469,- på coolshop.com/no var den billigste jeg fant. 499,- på platekompaniet. Kan i farten ikke huske å ha sett fysiske standardutgaver av PC-spill koste opp mot femhundrelappen før. Nærmer seg konsollpriser jo, og det uten konsollutgiverskatten! *surmule*
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Æh, det er bare sånne AAA-spill som de veit kommer til å selge masse som får den ekstra hundringsen, iallfall etter hva jeg har sett. Pluss at de er dyrere på konsoll også.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Jeg måtte punche inn en sms-kode de sendte meg når jeg gikk inn på download-sida, men det gikk uten problemer. Ellers står ordren min som complete, men selve keyen blir ikke lagt ut før nærmere release.
 
2 timer? Det tar mellom 20 - 30 min å løpe hele veien i skyrim, encounters inkludert. De melder om at det tar i underkant av 12 min å løpe fra kant til kant i Fallout 4(vet ikke om det er med encounters på vegen). Tror det går helt greit.

Det er ikke om å gjøre at det er størst mulig, men hva de klarer å putte inn der. Witcher 3 og Skyrim var for det meste skog, fjell og ødemark uten noe innhold.
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
Naj! Kartet er mye mindre enn Skyrim og derfor er spillet dritt. Desuten har Todd Howard fortalt i no intervju at de ble inspirert av Destiny da de designa skytinga. Den er jo veldig bra så det kunne lova godt, men han nevner og at spillet er låst til 30 FPS! Bethesda is fucking us again! :argh: Nå skal jeg bare spille det i en time og 59 minutter og så kreve penga mine tilbake. Så skal jeg skrive en rasende anmeldelse på Steam.
Finner dog ikke linken så dere får heller sjekke ut denne.
 

Lodin

Der Waaaah
Og dobbelpost fordi Pipegutt-appen til telefoner og sånn er ute. Veit ikke om jeg kommer til å bruke den no særlig, men den funker ihvertfall akkurat som pipegutten i spilla med alle menyer og sånn. Desuten kan man spille en bootleg utgave av Missile Command og man kan vistnok finne fler spill til den i F4. Finner den ved å søke etter Fallout Pip-Boy. ^^
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Ja, jeg har bare slutta å ta noe som helst Lodin skriver om tekniske ting for god fisk.
 

Lodin

Der Waaaah
Eh, dere elsker det.
Her er siste traileren før launch.

Favorittbiten min er at BOS av naturlige årsaker ser ut til å være noen skikkelige kjipe jævler denne gangen.
 

Lodin

Der Waaaah
Se der ja. Ikke bare må anmeldere vente til mandag med å publisere anmeldelsene sine, de har og måttet vente til i dag med å si at de skal slippe anmeldelsen sin på mandag.
We hope you’re having fun exploring the Wasteland in Fallout 4. We know your followers are eager to hear more about the game. If you’d like to reveal when your review or launch coverage will run, you can share beginning this Friday, November 6 at 10 a.m. PST.

Please keep in mind that the embargo below is still in place.

All review coverage is under embargo until Monday, November 9 at 8 a.m. EST.

This embargo also includes streaming gameplay footage or posting impressions from your experience on social media, etc.

We do ask that you avoid including story spoilers in your review coverage.

Please let us know if you have any questions.

Thanks,

The Bethesda PR team
:psyduck: