[Multi] Fallout 4 er definitivt noe som eksisterer

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Jeg er så jævla klar for nytt Fallout. Kommer til å jizze når det kommer trailer. Men Boston, Fallout-loren min er rusten: Er det et eller annet institutt i forbindelse med The Brothood of Steel som er å finne i Boston?

Kroppen. Min. Er. Klar.

demake

Seksuelt godteri
Boston er en skikkelig drittby, så dette blir å eie. Kroppen min er klar.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Å helvete ja, skal ri rundt og skyte all som snakker bostonsk midt i ansiktet! Er det et sykdomstegn at jeg ble mest gira av at han fant masse kasser med ammo, og grinete av at han ikke loota nøye nok?

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Du kan ikke påstå at det kampsystemet i fallout 3 er bra saker? Altså. Det er et objektivt ræva kampsystem.
Kampsystemer som baserer seg på hvor bra tingene er istedetfor å belønne de som faktisk har skillz. Nei. Møkk.
De later liksom som om det er et strategisk element inni der et sted, men niks. Er ikke det gitt. Stemningen er dog ganske knall de første 4-5 timene.

Ps. Jeg har ikke spilt new vegas ennå.

Lodin

Der Waaaah
Skytinga var litt bedre der siden de la til bla. jernpungsikting. Så ja, la det være Obsidian som mekker dette så kan Beth fokusere på neste Elder Scrolls.
Men som sagt, det eneste de kommer til å snakke om under E3 er ESO til konsoller og HD-utgave av Skyrim. Helt på slutten får vi en teaser til Wet 2.

Novastrum

Feminist-elitist
Ps. Jeg har ikke spilt new vegas ennå.
Da forstår jeg til en viss grad utgangspunktet ditt. I Fallout 3 var det nok litt for enkelt å OP en våpenkategori og gå rundt og blaste. Og sikting i spillet var mindre nødvendig. Skytinga i New Vegas er faktisk en av de tingene som er veldig mye bedre, og du klarer deg mye bedre hvis du klarer å sikte på egenhånd. Varmint Rifle <3

Når det er sagt så er skytinga i både F3 og NV artig.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#denfølelsen når du oneshotter en Deathclaw.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Så jævlig det der. Det var skamgøy å sitte milevis unna i det steinbruddet å plukke ned mamma, pappa, og alle barna. Da jeg kom frem etterpå hadde såklart spillet bugga og fjerna mamma og pappa. Og så datt plutselig mammas lik ned fra klar himmel og skremte livsskiten ut av meg. Også var det en jeg ikke hadde fått som gjemte seg litt bortafor, tror jeg backtracka søtten kilometer mens jeg skjøt med alt jeg hadde i panikk.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
New Vegas er kanskje tidenes hardeste opplevelse å selge; jeg skal ikke late som om det ikke gikk fort i svingene da ting som områdegrafikk og -detaljer skulle mekkes (sist jeg sjekka sitter det fortsatt ei berte og taster i tomme lufta i Ranger-stasjonen, komplett med knastelyder; selve New Vegas er også grovt kompromittert siden de måtte kutte det opp så det passa inn i den sørgelige mengden RAM konsollene er utstyrt med (går an å reversere med mods på PC)) så det ser stort sett rimelig krise ut; men manus savner sidestykke, som i at de har planlagt en drøss med story arcs som er flettet gjennom både hovedspillet og alle DLC-pakkene (unntatt de som bare er utstyrsdill). Mekanikkene er også tweaket på små, men viktige områder som gjør det til en radikalt annerledes opplevelse fra Fallout 3 totalt sett. Jeg klikka aldri ordentlig med FO3 før faenskapen fant ut at jeg hadde gjort feil da jeg dro ut for å utforske istedenfor å loffe rundt i Megaton, så da jeg kom til Rivet City på egenhånd skippa spillet like greit mesteparten av den innledende delen av historien for meg. Orka ikke å plukke det opp igjen, men kanskje jeg burde gjøre det. Uansett, New Vegas er verdt å bruke hundre timer på sånn at du får gravd ut alt som er i hovedhistorien og alt av DLC. Og så gjøre det igjen sånn at du kan joine en annen fraksjon, og igjen. Og så spille igjen med jsawyer-mod.

Ontopic: Gleder meg uansett hvis det kommer mer Fallout, den serien er bra selv når den er dårlig.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
NV sleit med litt vel klare markører på hvor du ikke kunne gå før du hadde beefa opp statsa dine, litt platt plot etter du finner maskinene, det faktum at stealtheskills ikke var en dritt verdt sida du altfor ofte i starten var i åpent terreng og ble sett fra sju mils avstand og ikke hadde nok stats til å kunne ta deg av situasjon kjapt, og det faktum at den store kampen består av ca. fem karer på hver side. Historien var kul, men jeg digger de skikkelig åpne og golde slettelandskapene i 3 som ofte bare ikke byr på noe, bare tomhet og noen kjipe dyr og/eller roboter - og så helt plutselige bygninger/huler/whathaveyou. I NV var det så utrolig klart og strategisk plasserte bygninger etc.

Jeg syntes også at det var litt kult at man blei OP i 3, men ikke sånn lvl. 30 OP. Det var kult på rundt 18-19-20 å bare å halla Talon Company Mercenaries pang pang pang snakkes aldri.

demake

Seksuelt godteri
Pga denne tråden plukka jeg opp igjen FO3 i går. Det er så evig mye bedre enn NV.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Trenger vi en egen Fallout-tråd for Ola Dunk/vantro hunder?

Neida.

demake

Seksuelt godteri
Hei hei hei! Jeg spilte både FO 1 og 2 før 3, og jeg mener fortsatt at 3 er bedre enn NV.