New Vegas er kanskje tidenes hardeste opplevelse å selge; jeg skal ikke late som om det ikke gikk fort i svingene da ting som områdegrafikk og -detaljer skulle mekkes (sist jeg sjekka sitter det fortsatt ei berte og taster i tomme lufta i Ranger-stasjonen, komplett med knastelyder; selve New Vegas er også grovt kompromittert siden de måtte kutte det opp så det passa inn i den sørgelige mengden RAM konsollene er utstyrt med (går an å reversere med mods på PC)) så det ser stort sett rimelig krise ut; men manus savner sidestykke, som i at de har planlagt en drøss med story arcs som er flettet gjennom både hovedspillet og alle DLC-pakkene (unntatt de som bare er utstyrsdill). Mekanikkene er også tweaket på små, men viktige områder som gjør det til en radikalt annerledes opplevelse fra Fallout 3 totalt sett. Jeg klikka aldri ordentlig med FO3 før faenskapen fant ut at jeg hadde gjort feil da jeg dro ut for å utforske istedenfor å loffe rundt i Megaton, så da jeg kom til Rivet City på egenhånd skippa spillet like greit mesteparten av den innledende delen av historien for meg. Orka ikke å plukke det opp igjen, men kanskje jeg burde gjøre det. Uansett, New Vegas er verdt å bruke hundre timer på sånn at du får gravd ut alt som er i hovedhistorien og alt av DLC. Og så gjøre det igjen sånn at du kan joine en annen fraksjon, og igjen. Og så spille igjen med jsawyer-mod.
Ontopic: Gleder meg uansett hvis det kommer mer Fallout, den serien er bra selv når den er dårlig.