FF8 eller FF9

Hvilket er best?

  • FF8

    Stemmer: 0 0,0%
  • FF9

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#81
Si meg, Herr Griever... Har De noen gang satt Dem inn i Kujas geniale personlighet? For hvis ikke, har du ei noe å snakke om der.


Fenrir: Før du maser om det... Nei, jeg gidder ikke sette meg inn i FFX-2, nettopp fordi stemningen mangler.

EDIT
---------------------------
Griever: Vet du hvorfor Kuja går i lang kjole? (Ingen andre svarer, dette er en test!)
 
#83
Trykk for spoiler.
<div id="_open" style="display:none;">
Trykk for spoiler.
<div id="|_open" style="display:none;">fordi han har hale, slik som Zidane. Hna sjuler den fordi han mener han er en "høyere" skapning enn andre


Skal innrømme at jeg ikke har satt meg for mye inn i Kujas personlighet.
Hvis noen føler seg fornærmet eller noe fordi jeg har andre meninger enn dere beklager jeg...
 
#84
[spoiler|231221116208322225_open','Nei, det er fordi...
[spoiler|231221116208322225_closed');">Trykk for spoiler.
<div id="Nei, det er fordi...
[spoiler|231221116208322225_open" style="display:none;">Kuja vil ikke godta at han er skapt bare for å leve til Zidane vokser opp og blir sterkere. Derfor vil han skjule sin identitet...


Les gjerne signaturen min... Det gjelder bare for i dag og i går. ;)
 
#85
Oki, hadde delvis rett da. Riktignok godt over ett år siden jeg spilte det sist...
 
#86
Griever: Ja, en kvinnelig antagonist var noe nytt innenfor serien, men hva skal komme etterpå? En ny macho fyr? Det gjelder om å komme på noe nytt til hvert spill -- noe som gjør det til noe eget. Blant det nye i Final Fantasy IX finner vi en feminin motstander. Og i Final Fantasy X ser vi en oppsiktsvekkende hval.

Der ble jeg avbrutt, gitt. Jeg kommer sikkert og skriver mer senere. Nå er det en Kald Sak!
 
#87
Joa, skjønner godt hva du mener... Men JEG liker fortsatt ikke Kuja, om det er på grunn av variasjon aldri så mye. Du har en grisekul avatar forresten.
Det kunne jo kommet noe helt nytt som jeg har funnet på. Si at fyren er sikkelig ond, å i siste sekund sier han "I'm your father". den hadde slått ann tenker jeg.
 
#88
Star Wars... Jecht...

Heidundrandes oppfinnsomt, gitt!

Jeg tror heller den ultimate slemmingen ville vært fyren med sigar i MACHOOO sengetøy. Eller hur?
 
#89
Opprinnelig skrevet av cloud_fan@10.06.2004, 16.45
Nå har jeg fått det! :)
Har komt til mooglen i Ice cavern! :tommelopp: Det var dritgøy! :tommelopp:

:kos:
:blomster:
Visste du kom til å like det. Du har mye gøyalt i møte, gutt.
 
#92
Jeg skjønner godt hva du mener Griever... Men jeg syns FFIX er et koselig spill, og at Kuja er en "fin" skurk! :p
Det er vel bare et spill som ikke er noe særlig for deg... men det er vel greit!
 
#94
Hvis jeg var deg ville jeg valgt begge. Jeg synes at begge spillene har like bra gameplay og burde prøves. Først VIII og så IX! :D
 
#95
Det er faktisk en god idé å lese gjennom emnet før man poster i det. Om du hadde gjort dette, ville du sett at cloud_fan allerede har kjøpt FFIX og liker det veldig godt.

Leser du ikke emner før du poster i dem, er det stor sannsynlighet for at du sees rart på av dine medmedlemmer... Bare en liten huskeregel til deg. ;)
 
C

cloud_fan

Gjest
#96
Nå har jeg komt til Burmecia, Ikke for vanskelig, men det var irriterende å gå feil vei å møte en grøndrage, kansje det var green dragon den heter!? :konge: Kongespill!
 
C

cloud_fan

Gjest
#98
Jeg er på disc 2, level 17(rundt det det!) leiter etter excavatioin site, og har exploda-wåpenet til Zidane! Har ramuh, og jeg har funnet ut at det var lurt å gi ore`r til spøkelses fienden! Kuja var hmm.. genial! :tommelopp:
Det er fortsatt bra! Jeg bruker 3 karkterer!(var det meg du spurte? Jeg skjønte ikke spørsmålet helt.) :svette:
 
#99
Jepp, spurte deg. Lurte på hvor mange karakterer du brukte gjennom Gizamaluke's Grotto?

Tips: Alle dyr som spør etter Ore gir du til, men om du en gang møter på Gimme Cat (Som spør etter Diamonds), ikke gi til ham.