Jeg synes kampsystemet var det eneste som trakk spilleopplevelsen som en helhet ned. Nå kan det ha noe med sammenligningen med det geniale systemet i final fantasy VII å gjøre, men jeg synes rett og slett at det ble for mye stress med å skifte (de greiene som jeg ikke lengre husker hva heter, men som gjør at du lærer abilities fra våpnet du bruker) så ofte som det var nødvendig. (Ble det forståelig?)
Personlig synes jeg historien var sjarmerende (bedre enn de andre ff'ene) og hadde det ikke vært for at alle ser ut som dverger, ville det delt førsteplassen min med ff7
Men som sagt, historien synes jeg var virkelig glitrende! Det er et av de få spillene som har engasjert meg (følelsesmessig, kan en vel si). Slike spill lages ikke hver dag!
Personlig synes jeg historien var sjarmerende (bedre enn de andre ff'ene) og hadde det ikke vært for at alle ser ut som dverger, ville det delt førsteplassen min med ff7

Men som sagt, historien synes jeg var virkelig glitrende! Det er et av de få spillene som har engasjert meg (følelsesmessig, kan en vel si). Slike spill lages ikke hver dag!