Final Fantasy XI

Opprinnelig skrevet av soppe@19.10.2004, 15.00
Må jeg ha NTSC nettverkadapter?
119342​
Ja, jeg tror du må ha en NTSC nettverksadapter men jeg er ikke helt sikker. Jeg har i alle fall det. Men alt dette kjøper du bare hos TBCgames.no.
Der får du også billige strømkonvertere. :tommelopp:
 
Nå gir jeg meg... Blir DC'et så mye pågrunn av routeren (tror jeg ;) ) enda jeg bruker windower >_< Så jg slutter med FFXI å venter pent på EQ2. Det har vært fett å spille med dere :) CYA på EQ2 hvis noen av dere skal hoppe over på det..
 
Opprinnelig skrevet av Montana@25.10.2004, 07.32
Tror jeg er ferdig med MMORPG's for nå... men får vel se litt på Disco i WoW, kanskje jeg skaffer det hvis jeg liker det.
123589​
kan jeg få haubergeon lr. kjøpe for real money? eller har du giddt bort alt allerede..?

jeg trenger den til senere ><
 
M

Mako

Gjest
Jeg har tenkt å kjøpe FFXI til pc, men jeg er ikke helt sikker på hvor god pcen bør være for å spille det. Hva anbefales?
 
Trist du skal slutte Montanah :( Vi fikk partya en gang i Valkurm Dunes, husker det godt, var vel mitt andre party med Spathi.
Og så kan du ikke hjelpe meg med rank 6 heller da :(
 
Starta og spille FFXI for en uke eller to siden for å spille med en venn.
Men jeg lurte på om det er flere norske som spiller på server: Fairy

Hvis det er noen som gjør det, legg igjen en post her da =)
 
Opprinnelig skrevet av NaruChan@26.10.2004, 15.21
Starta og spille FFXI for en uke eller to siden for å spille med en venn.
Men jeg lurte på om det er flere norske som spiller på server: Fairy

Hvis det er noen som gjør det, legg igjen en post her da =)
124317​
Tror det er noen som spiller på fairy på IRC kanalen FFXI Norway på efnet
 
Opprinnelig skrevet av Minox+25.10.2004, 15.33-->
<!--QuoteBegin-Montana
@25.10.2004, 07.32
Tror jeg er ferdig med MMORPG's for nå... men får vel se litt på Disco i WoW, kanskje jeg skaffer det hvis jeg liker det.
123589​
kan jeg få haubergeon lr. kjøpe for real money? eller har du giddt bort alt allerede..?

jeg trenger den til senere ><
123762​
[/b]
Jeg har rundt 2.2-2.3mill gil som jeg selger for NOK.

interresert?
 
Opprinnelig skrevet av JumboJet@27.10.2004, 14.32
Er det noen nordmenn på server Midgardsormr?? Er jeg den eneste?  :ehm...:
Jeg(Atreides)er Warrior lv. 9 og tilhører Bastok. :kul:
125149​
Er nok bare deg ja, har ikke hørt om noen andre norske som er på den serveren. De fleste her holder til på Titan. Sikkert noen som kan skaffe deg et World pass hvis du er intressert i å joine.
 
Vet ikke med nordmenn, men det er noen svensker på Midgardsormr i hvert fall.. Over halve linkshellet deres emigrerte til Hades, men det var visst noen igjen.
 
Hei! :D
Ny på spillegal forumet, meldte meg for det meste på for å se om jeg kunne skaffe noen å spille med på FFXI :)

Name: Dearil
Job: THF
Level: 11
Allegiance: Bastok
World: Quetzalcoatl
Rank: 2

håper det er noen her som spiller i samme world som meg, er også på utkikk etter linkshell group ting ^^
 
Vet ikke hvor mange som spiller på den serveren, men siden du er så lav lvl kan du jo like så greit bytte til Titan. Der kan jeg garantere at det er mange nordmenn.

PS! Jeg er lvl 55 nå ^_^