Final Fantasy XIII (PS3, 360)

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Det er jo en kjensgjerning at alle som bruker ordet på internett ikke vet hva det betyr.
 
Alt jeg vet er at FFVIII er awesome. Så det kan være så emo det bare vil.:argh:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Akkurat du har ikke lov til å bruke det uttrykket, kompis.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ro deg ned nå bæssmor.
 

demake

Seksuelt godteri
Har spilt det litt nå. Hakara sa det best. "Det er klisjé og ukomfortabelt som et jrpg skal være"
De fleste av scenene er dritkleine, og jeg spyr litt i munnen min av Vanille...dog hun er så søt at jeg vil klemme henne til øynene popper ut av huet hennes.:psypop:

Man moser X helt til man vinner pga at man kan trykke autobattle, og er for lat til å ta stilling til noe annet. Libra etterfulgt av autobattle er en sikker vinner.

Har kommet til Cocoon Deadlands (eller noe i den dur) og enda ikke møtt på en utfordring annet enn å sitte gjennom cutscenes.

Man samler opp CP for å utvikle karakterene, men man får alltid en shitload med CP så man greier alltid å fylle opp det derre crystal spheregrid shizzet før det åpnes nye veier. Ikke akkurat komplisert. CP CP CP CP.

Synes det er helt ok så langt. Håper det tar seg opp.
 
Har nå hatt ca 3-4 timer med spillet og vet ikke helt hva jeg skal si.. Virker som om Square-Enix vil være film produsenter og ikke spill produsenter. Eneste jeg har gjort siden jeg starta spillet er å trykke på x og å se på FMV`s. Men jeg skal ikke dømme spillet etter bare 3 timer. For å si det positive så er det ganske imponerende fra et teknisk standpunkt, jeg er mektig imponert over presentasjonen og grafikken på både ingame og Fmv`s. overgangen er nesten ikke til å merke. Spiller nå Demon soul`s inni mellom Final Fantasy, og det (Final Fantasy) er jo latterlig enkelt i forhold. Final Fantasy spilla har aldri vært drit vanskelige men give me a break, dette var jo bare merkelig. Er også veldig stressende til tider, ting går fremover veldig fort og handlingen tar ingen pauser virker det som. Det er mine førsteintrykk, får legge inn noen timer imorgen så får vi se hva jeg mener etter det.
 
Jeg tror spillet tar seg opp etter 20 timer, så slapp heeeelt av.

Nei, jeg gleder meg veldig til å teste ut dette selv. Kan bare CDON få opp farta litt...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men jeg skal ikke dømme spillet etter bare 3 timer.
Du er enten den beste eller verste spilleren, avhengig av hvordan du ser på saken.
 
Det viktigste er at du spiller Demon's Souls. Slik som dere andre også burde gjøre.

Kjenner jeg gjerne skulle hatt pengene til å kjøpe FFXIII i dag, menmen. GoW3 kommer uansett til å bli prioritert og jeg skal levere bacheloroppgava neste uke, så det er kanskje like greit. Men det skal helt klart kjøpes så fort som mulig.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
kjenner jeg har skrekkblandet fryd over FFXIII.. Plukker det med meg fra jobb idag, men er skeptisk.. Elsker FF-serien, siden jeg spilte FFIII når det kom.. Likt alle på hver sin måte (bare følte meg ukonfortabel med en hovedperson med hale i IX, og hata voiceactingen i X, og synes X-2 er en skam), utenom FFXII.. synes det var et møkkaspill uten like, klarte ikke å komme meg inn i historien, karakterene eller settingen.. Men, lever i håpet om at ting blir en smule bedre med FFXIII, noe jeg alltid gjør med FF-serien..

Og, som mitt ekstremt kleine nick tilsier, så holder jeg alltid en knapp på FFVII, uansett hva alle sier.. Selvom FFVIII var et snasent (men litt for enkelt) spill..

/rant
 
Var på nippet til å kjøpe det i går, men etter å ha gått litt aktivt til verks med å se videoer, lese anmeldelser og andre inntrykk så legger jeg det på is foreløpig, kanskje jeg kjøper det når det blir satt ned i pris. Innså etterhvert at den eneste grunnen til at jeg er nyskjerrig på dette er fordi det heter Final Fantasy, rent bortsett fra at det del av en spillserie jeg rådigga for 10 år siden appelerer ikke dette til meg overhodet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
For min del er det hele greia med at spillet ikke blir moro før etter tjue timer som er bøygen. Hva slags syndrom må man ha for å godta noe sånt?