Det er jeg selvfølgelig helt enig i. Ellers ville jeg jo vært helt dust. Poenget ditt er? (som jeg har skjønt det at noen har sagt noe om et spill i Japan, og utifra det trekker du konklusjoner du kritiserer. Ok.)
Buggzmodeedit:
For en side siden
Linearitet og JRPG-er har liksom vært følgesvenner helt siden sjangeren startet. Og som du påpeker på slutten er det kamper og ikke utforsking som er poenget i JRPG.
for deretter å hate på "...At det var det Square Enix gjorde med Final Fantasy XIII" (altså å gjøre det lineært) utelukkende basert på setningen "The game’s linearity was just because depicting towns and so on like we did before was impossible to do on an “HD” console – it was too much work."
Poenget mitt er at
denne posten er helt ubrukelig. Jeg skjønner at du gjerne vil, men ettersom alle vet at du kan bidra med noe konstruktivt om du gidder, hvorfor ikke gjøre det isteden?
Du skal få siste ordet fordi jeg gir deg det, her, ta det: