Forummafia 2: The Thing

Jeg ser ut i mathallen. Kaos. Alt er bare faen, beskyldninger ligger løst og det smeller anklager fra alle kanter. Det var ikke den enkle sikkerhetsjobben jeg ble lovet. Jeg tåler faen ikke trynet på noen her inne heller. Ikke vet jeg hva denne tingen er, annent enn at det er en slags .. ting, men jeg skjønnern godt.

"På tide å presentere seg selv? Javel. Jeg har vel hilst på noen av dere allerede, jeg er McHatersen, Eivind Mchatersen, ikke så mye mer å si her egentlig. Sjefen mente det var nødvendig med ekstra sikkerhet her på skipet, grunnet .. Ustabilt personale. Sålenge dere ikke begynner å ta livet av hverandre og, vel, flesteparten overlever, ser dere nok lite av meg uansett. Og ja, siden kokken melder seg frivillig, kan han vel likesågodt testes"

Jeg fikk ikke sove sist natt, jeg får neppe sove inatt heller. Ikke nok med at et eller annent virus eller nerdefaenskap gjør folk gærne, må jeg passe på at denne saueflokken ikke tar livet av hverandre før vi er trygt tilbake på basen. Noen ganger ønsker jeg meg tilbake, jeg sov bedre før, marinen passet meg bedre. Men jeg trenger penga ... Og hu zipperheadkjerringa er passe digg, får se om hu går alene i gangene inatt.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Ok. Hver eneste dag lager jeg mat til dere. Jeg har aldri hørt no klaging... ennå.
Vi har vært på skipet i nesten 200 dager, og først nå skal vi introduseres for hverandre? Hva i helvete er det vi driver med?
Vi har en infeksjon på skipet. Vi blir færre og færre for hver dag som går og NÅ HILSER VI?
Det er mulig jeg og Terje er i en litt unik posisjon siden vi faktisk serverer dere mat hver dag, men dette her kan vi ikke holde på med.
Jeg veit da faen hvordan denne tingen sprer seg. Via luft? Mat? Hosting? Nærkontakt?
Det er nå to stykker, og med mindre vi klarer å finne en av dem idag blir de tre. Det er bare et spørsmål om tid!
Det jeg vet er én ting, og det er at vi må jobbe sammen for å kneble denne tingen.

Shinra85

Spillegals effort emo
Av redsel for at dette kan komme feil ut, så setter jeg pris på denna.... Tingen. Demake har aldri latt meg få lov til å løpe så mye fri noengang. Savner ikke buret mitt et sekund!

Hei folkens, Knut Borge her.

Etter at jeg fikk sparken fra 20 Spørsmål på NRK har jeg slitt med angst og depresjoner, samt et dårlig kne. Jeg hadde ikke råd til et lengre spa-opphold i Tyrkia så jeg meldte meg som frivillig her på skipet.

Hva er denne tingen, og hva heter det? Er det abstrakt, konkret.. et begrep? Og hvem har sendt det inn? Kan jeg se postkortet?

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Standings to timer før scan:

Agradula: 3
Agradula
Maximum
Eivind

Drauden: 7
justincase
CockMcBalls
Drauden
Neocon
sheriffen
shinra85
kakarlsen

Ganon: 2
Terje
Ganon

Shinra85

Spillegals effort emo
scan ungen

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Scan Drauden

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Stor overvekt på å scanne Drauden. Med en gang stemmene er telt ser dere Maximum røske tak i ungen og omtrent bryte han under scanneren. De svulmende musklene holder Drauden i et tett grep, og ungen lukter i en stund ingenting annet enn babyolje. Resultatet kommer over speakersystemet: Walter Anchors aka Drauden - negativt resultat.

Maximums muskler slipper takket og Drauden deiser i bakken.

Det er nå andre natt.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Nå skal dere høre her. Nå skal dere faenmeg høre her. Nå har jeg vært rundt omkring i gangene for hundrede gang fordi noen «tror de hørte noe» eller hva faen. DRIT I DET. BARE DRIT. FAEN.

Så, det som skjer nå, er at jeg peker på noen, og den noen er den som har lagt igjen nok beviser etter seg. Jeg snakker om Peben. Jeg ser ham flakke rundt i avdelinger hvor ting ikke er rene nok for de fly kicksa hans, hvor det er pinlig åpenbart at han aldri hadde satt sin fot, om ikke ... sorry, Preben, jeg vil ikke true deg med denne flammekasteren (og sant nok er vi tomme for gass til den, NOEN glemte å fylle opp), men jeg synes du pent skal la deg skanne - om jeg har folket med meg?

Husk, jeg er Kurt Russel. Man hører på Kurt Russel.

Addendum: Jeg liker ikke oppsynet på Ganon. Jeg synes vi skal skanne ham om noen dager, han er svak nok og jobber nok utsatt til å bli et lett offer for tingen.

Jeg tror vi burde kjøre justincase under scanneren, er det noe som er fakta er det at asiatiske damer alltid er infiserte med no drit!

Smell what the rock is cooking! det er lunsj! På tide å munche kylling med bol i!

Jeg har sagt det hele veien: Terje er den originale tingen. Scan Terje.

Jeg er en forskerdude som er assistenten til Demake, forressten. Hei.

Terje

mostly harmless
Klaymen ønsker tydeligvis at vi skal kaste bort våre to scans på vanlige folk. Lurer på hvorfor? Både jeg og Hakeem Agradula oppholder oss bare i byssa og ordner med maten deres. Han er scanna alt, og hvis ikke han er en ting så er ikke jeg det heller. Så kanskje vi heller bør scanne Klaymen? Hæ?

CockMcBalls

El Sabor Professional
Nå skal dere høre her. Nå skal dere faenmeg høre her. Nå har jeg vært rundt omkring i gangene for hundrede gang fordi noen «tror de hørte noe» eller hva faen. DRIT I DET. BARE DRIT. FAEN.

Så, det som skjer nå, er at jeg peker på noen, og den noen er den som har lagt igjen nok beviser etter seg. Jeg snakker om Peben. Jeg ser ham flakke rundt i avdelinger hvor ting ikke er rene nok for de fly kicksa hans, hvor det er pinlig åpenbart at han aldri hadde satt sin fot, om ikke ... sorry, Preben, jeg vil ikke true deg med denne flammekasteren (og sant nok er vi tomme for gass til den, NOEN glemte å fylle opp), men jeg synes du pent skal la deg skanne - om jeg har folket med meg?

Husk, jeg er Kurt Russel. Man hører på Kurt Russel.

Addendum: Jeg liker ikke oppsynet på Ganon. Jeg synes vi skal skanne ham om noen dager, han er svak nok og jobber nok utsatt til å bli et lett offer for tingen.
lol jeg skal scanne fitta til mordi, og med det mener jeg pule hardt.

Scan Terje