Jeg er kul. Bare spør Nicholas, men hvis han sier jeg ikke er det så er det bare kødd. Han er en køddefant.
Hadde vært veldig koselig hvis du hadde tatt deg tid til å bare sende den til meg på PM på Spillegal eller rett på xbox 360. Kåt på spilling.
21.00 passer meg brillefint. Er det forresten noen som skal GoW-e nå? Mistenkelig at alle (LOLorama, Joni, Endre, etc.) logger på samtidig. Vanskelig å konsentrere seg om film.
Ja, nå spørs det da om jeg noen gang kan spille GoW igjen, siden xboxen min har ripa opp cden, denne gangen ikke på den mest vanlige måten, ved å ripe en fin sirkel, men nå med mange små fine hakk spredt rundt Jess, jeg har hvertfall ikke lyst til å drepe noen nå "disc unreadable!" Og dette er ikke pågrunn av at noen har rørt på den, siden jeg har passet på til en hver tid at den har stått bom stille... Finnes det noen garanti på dette?
Nok en kveld med masse moro på Live og igjen, takk for kampene til de jeg spilte med. Var tøft vi fikk satt opp lag med bare SG folk. Blir folka med i morra også?
Nok en kveld med masse moro på Live og igjen, takk for kampene til de jeg spilte med. Var tøft vi fikk satt opp lag med bare SG folk. Blir folka med i morra også?
[/b]
Hehe, husker godt når du joina første fighten i dag. "Faen der er Nicholololas, han er god" var det en som sa. Ikke mer enn 1 min. senere BOOM!! headshot :hehe:
Deiligste er å overraske en med Hammer of Dawn! Nei liker egentlig ikke sniper'n så godt, bruker helst den crossbow'n!! headshot med den er garantert kill. Eller det er det jo uansett hvor man treffer da
Edit: Tyro Station, kan ikke navna på stedene enda. Hvilket er det igjen?