Gears of War (Xbox 360)

K999

Keystone State Of Mind
Da er spillet bestilt fra Playx.no. 548, inkludert frakt og giro betaling. (Collectors edition) :D
Har jo spilt igjennom det 1 gang på casual, men gleder meg til og sette meg ned igjen med det.

Vel jeg vett ikke hvor lang tid det tar fra Playx, men jeg blir med og spiller online med dere så fort som mulig.
 
Er dansk, i likhet med DVDStrax. Sidene er mer eller mindre identiske.

Opprinnelig skrevet av PlayX
Bestillinger fra andre land
playx.no har logistikk fra Danmark. Ved varekjøp under NOK 200,- ekskl. Frakt. * er det dette momsfritt inn til Norge.
Fraktprisen er merket for hvert produkt. Vi merker hver pakke med vareverdi ekskl. Fraktkostnader slik at du vil få varene rett til din leveringsadresse. Våre priser gjelder FOB Frederikshavn. Ved betaling av frakten sender vi pakken din leveringsadresse. Ved vareverdi over kr 200,- ekskl. Frakt må du selv sørge for å betale moms til norske myndigheter.
* Du kan gjerne legge flere filmer inn i hver ordre. Vi sender likevel 1 DVD/Spill pr pakke eller opptil Nok 200 uavhengig hvor mange filmer det ligger i en enkelt ordre.
 
Aldri skjønt opplegget med CE versjonene, det er spillet jeg er på jakt etter. 399 på elkjøp fra dagen det kom ut, kunne ikke vært mer fornøyd
 

Novastrum

Feminist-elitist
Hvis man liker et spill godt, er det morsomt å ha en utgave som er mer ekslusiv. Så enkelt er det.
 
Håper den står i butikkhyllene om et halv års tid, og har falt litt i pris. Da skal jeg ha CE, men vanlig versjon til 399,- er jævlig bra.

Har runnet spillet nå, men er litt overrasket. Act 5, på toget, gikk overraskende raskt! RAAM var dritlett, tips: Sniper. ;)

Nå gjenstår Insane!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du spilte på Casual, ja? Tips til RAAM på Hardcore: Torque og Lancer. Og masse øvelse. :p
 

K999

Keystone State Of Mind
Etter alle innleggene til Revan i denne tråd, så har hvertfall jeg fått med meg at han spilte på Hardcore.
Og etter hva som stod i xbox profilen hans idag da han spilte.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, da så.
 
Konklusjon: Yeti sleit med RAAAAAAAAAAAAM!

Neida, bare tuller. Så at du har begynt på Insane jeg, vil du ha med meg? Bare spør her jeg Nicholas, håper det går greit.. Yeti, jeg er fun å spille med, jeg tar helt av. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har runda spillet 2x på Hardcore; første gang datt'n lett som bare det, andre gang tok det meg cirka tjue forsøk. Første gang spilte jeg coop, andre gang aleine. Det har litt å si at ikke kompisen din er helt ubrukelig. :p
 
Da skjønner jeg. Men det er vel strengt tatt bare til å sitte bak bakerste cover, snipe ham i hodet helt til han er rett ved deg, og løpe til andre side? Skjønner at det er vanskeligere når du er alene, men jeg tror jeg skal teste ut strategien min i morgen. Kanskje det funker!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg gjorde det sånn at jeg brukte Torque for å få vekk maKryllene, og så tømte magasinet fra Lancer-en. Dom døde på cirka tre sekunder, så han var det liten hjelp i.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Apropos Raam.

Er jeg alene om å være jævlig skuffa over at det greiene der skulle forestille en sisteboss? Var bare kjedelig. I det store og det hele er det i grunn helt latterlig at det kun er to bosser, men én av dem kunne i alle fall vært noe som kan sammenliknes med underholdende. Resten av spillet har jeg ikke stort å si på, men... tøffe bosser = must.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
SITAT(K999 @ 27.11.06, 21.58) 37588
Ok :(
Vel er ikke jeg som betaler. :)
[/b]
Jeg tror kanskje du slipper toll. Jeg fikk en pakke fra DVDStrax/PlayX i dag, og den stod det DVD-film - 199 kroner utenpå konvolutten på selv om det var et spill til 99,-. Hvis CE-utgaven av GoW får plass i en vanlig DVD-/spill-konvolutt er det en viss sjanse for at det vil stå det samme på den du får.
 

K999

Keystone State Of Mind
Vel det går greit uansett, er en liten før-bursdags presang.
Fyller ikke bursdag får den 10 Januar da, men jeg får nå dette og FF III DS før bursdagen min.