Ghost Recon: Advanced Warfighter

K999

Keystone State Of Mind
#81
Jeg haxxer ikke i Halo 2, men min venn gjør, men så kunne han ikke idag, han skulle game World of Warcraft nørden.
 
#86
Har vært logga p 360 siden 10! Kunne sendt meg en melding >.>
 
D

Deleted member 91

Gjest
#87
Må dessverre meddele at min 360 har dødd, så jeg kan ikke være med å spille på rundt to uker, tenker jeg. :grine: Og om rundt to uker skal jeg uansett til Spania, så jeg er sikkert ikke å få tak i på Live på tre uker, og da har skolen begynt ... Faen, altså.
 
#88
Hva skjedde? Dultet borti den ved et uhell eller noe lignende?

Virker som hele gjengen faller fra hverandre nå. Endres headset begynte å bli dårlig, så han rev det i stykker. Nicholas sin Xbox 360 er død, sikkert fordi han kastet den ut av vinduet eller noe. K999 får ikke snakket, og Mortuol ... "Hva er meningen med dette spillet?" ...
 
D

Deleted member 91

Gjest
#89
:D Nei, jeg satt jo her og spilte Street Fighter II og Halo2, det vanlige altså. Så frøs spillet helt (lyden forsvant også) og bildet ble litt fucka. Jeg syntes det var litt rart, men ristet det av meg og restarta. Omtrent en halvtime senere skjedde det igjen, og da ante jeg ugler i mosen. "Og så bare ballet det på seg", som man sier i visse sirkler. Til slutt satt jeg der med Ring of Death og Xbox Kundeservice på oppringning.

However, vilt forslag, Chaz: Ta med deg Endre og kom hit denne helgen. Du sniker deg til studentrabatt, så det blir bare 134,- hver vei. Yay?
 
#90
SITAT(Nicholas @ 03.08.06, 02.27) 17974
bla bla.. Til slutt satt jeg der med Ring of Death og Xbox Kundeservice på oppringning.
[/b]
elsker når det skjer..


(oh they irony)
 
D

Doctor Downs

Gjest
#91
SITAT(Nicholas @ 03.08.06, 04.27) 17974
:D Nei, jeg satt jo her og spilte Street Fighter II og Halo2, det vanlige altså. Så frøs spillet helt (lyden forsvant også) og bildet ble litt fucka. Jeg syntes det var litt rart, men ristet det av meg og restarta. Omtrent en halvtime senere skjedde det igjen, og da ante jeg ugler i mosen. "Og så bare ballet det på seg", som man sier i visse sirkler. Til slutt satt jeg der med Ring of Death og Xbox Kundeservice på oppringning.

However, vilt forslag, Chaz: Ta med deg Endre og kom hit denne helgen. Du sniker deg til studentrabatt, så det blir bare 134,- hver vei. Yay?
[/b]
Villt forslag: Ta med Xboxen deres også, så møtes vi Live og spiller en good ol' runde GRAW! Om tre uker forsvinner jeg og blir borte til jul, kanskje lenger, så jeg synes det hadde vært for ille hvis vi ikke fikk spillt sammen igjen før det :(
 

K999

Keystone State Of Mind
#94
Jeg synes at når du kommer hjem, og når Wii har komt ut, og alle er så opptatt.

Da hadde det vært strålende og satt opp en dag i uken og klokkeslett der vi spilte "Graw, PDZ, Halo 2, PG3 " og andre spill.
 
#95
SITAT(Cowling @ 03.08.06, 09.07) 17993
Jeg synes at når du kommer hjem, og når Wii har komt ut, og alle er så opptatt.

Da hadde det vært strålende og satt opp en dag i uken og klokkeslett der vi spilte "Graw, PDZ, Halo 2, PG3 " og andre spill.
[/b]
Hadde blitt en del mye xbox spilling vis vi hadde ahtt tider til de fleste live spilla :p

Joni, LOL. Det jeg mente var at jeg ikke skjønte mdoen vi spilte, jeg spiller som regel bare slayer på alle fps spill.

Aguila, hvorfor blir du borte så lenge?
 

K999

Keystone State Of Mind
#97
Hadde blitt en del mye xbox spilling vis vi hadde ahtt tider til de fleste live spilla :p

Joni, LOL. Det jeg mente var at jeg ikke skjønte mdoen vi spilte, jeg spiller som regel bare slayer på alle fps spill.

Aguila, hvorfor blir du borte så lenge?
[/b]

Nei ikke sånn.

Eks:

Hver onsdag setter vi oss ned klokken 21:00 ??
Så spille vi et spill til ?? Whatsoever time.


Dagen før på tirsdagen så poster vi her eller på et nytt emne, der vi blir enige om hvilket spill vi skal spille neste dag.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#98
Det er i bunn og grunn det vi prøvde å få til med Xbox Live-klubben på det forrige forumet. Det er en god idé i teorien, men det er avhengig av et stort antall spillere for å kunne fungere - og det er det rett og slett ikke på Spillegal. Det vi heller kan avgjøre, er å sette opp en liste med spill som de fleste har, også bestemmer vi oss heller for at vi skal spille dem i rekkefølge, så kan heller de som ikke har et av spillene stå over den gangen, eller noe.
 
#99
Ah, da skjønte jeg ^^ Hørs ut som en ide, men problemet blir jo tiden folk kan spille på. Right?
 

K999

Keystone State Of Mind
Yes, derfor skulle vi blitt enige om noe, men som Nicholas sier så ser det vell ut som det har blitt prøvd før.