Gitar Helt 3

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#81
Spilt igjennom alle på Hard, har ikke begynt på Expert enda... Tar for mye tid!

MEN, jeg brukte hammer-ons og pull-offs sånn innimellom, helt til jeg spilte Weezer - My Name Is Jonas. Ikke bare er kåta feel-good, men var også den første låta jeg fik (prøvde) 100% på, på Hard! Bare noen % unna på Expert og... Fabolous låt, og stimulerte HO og PO teknikken min fra å gå fra nesten ikke-eksisterende til nødvendig!
 
#82
Hyperspeed gjør at notene blir flytta litt lengre fra hverandre så det er lettere å se hvor de er plassert.
Og det går litt fortere, det er fem forskjellige grader å velge imellom.
Dvs, On-1, 2, 3, 4 og 5.

Tydeligvis så får man fortsatt achievements når man bruker denna "cheat'en".. for som dere så på den YouTube linken jeg posta, så fikk Ben The Inhuman Achievement (fullfør TtFaF på Expert).

Yetipants: Jeg bruker forkortelser fordi det er mye diggere, ekke så morro å type'e.
Jeg bruker ihvertfall ikke SMS forkortelser.. det får være en trøst.

Justincase: En annen sang som er nice å trene opp HO/PO på, er Living Colors - Cult of Personality på Hard.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#83
SITAT(JINsama @ 17.12.07, 15.42) 94146
Yetipants: Jeg bruker forkortelser fordi det er mye diggere, ekke så morro å type'e.[/b]
Hvorfor i helsike bruker du "type'e" (jinsama, vær så snill og aldri bruk en apostrof igjen) framfor "skrive"? Postene dine begynner å skuffe mitt håp om at folk flest egentlig er smarte nok. Apostrofene dine tar fra meg livsgleden, jinsama. Jævla terrorist.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#84
For ikke å snakke om at hvis du hadde skrevet "taste" i stedet, så kunne du ha sluppet unna med en hel fingerbevegelse mindre! :eng101:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#85
SITAT(JINsama @ 17.12.07, 15.42) 94146
Jeg bruker ihvertfall ikke SMS forkortelser.. det får være en trøst.[/b]
Det går for det samme - å skrive feil med vilje - så... ja. :(

Uansett, takk for tips om Hyperspeed. Tror nesten jeg ville syntes det var vanskeligere enn bare å spille vanlig.

Sånn ellers ble det fem stjerner på My Name Is Jonas - Expert tidligere her. Fabelaktig låt å trene hammer-ons og pull-offs på. :)
 
#86
Jeg får vel leve med å være terrorist...

GungHo: Er det det eneste problemet ditt.. så lever du et greit liv.
Jeg gir deg ditt eneste problem i verden. Ich bin sehr stolt!
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#87
Jepp, det nevnte jeg jo på noe vis som helst. Nå er du tåpelig igjen. Ikke vær tåpelig, det er jul.
 
#89
Gitar Hero 3 er jævla kult. Det jeg lurer på, er om det kommer pakker med nedlastbare sanger? Jeg blander vel med Rock Band. Det andre jeg lurer på, er om GH3-gitaren funker med Rock Band? Og om Rock Band kommer separat fra den jævla pakken med alt i, har ikke nok til å kunne gi 2000 for en slik pakke. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#91
Ettersom det er Xbox 360 det er snakk om her, så fungerer gitaren med Steinband, ja. Og ja, det finnes nedlastbare sanger. De jeg har er Halo Theme, Foo Fighters Pack, en eller annen julesang og Boss Battle Pack. Finnes noen singler av noen indieband jeg aldri har hørt om, samt en pakke med Velvet Revolver-låter som jeg ikke har hørt og som jeg ikke gadd å ta meg råd til.

PS: Ser på Wikipedia her at Linkin Park har noe nedlastbart innhold til spillet. :elsk:
 

K999

Keystone State Of Mind
#92
Og Revan: Du kjøper enten Rock Band med: 1 gitar, 1 mic og ett trommesett, eller: bare spillet.

Rock Band er forøvrig så jævlig mye bedre enn Guitar Hero, og trommene funker så jævlig bra. Ikke at jeg har det, men jeg vil nå si jeg har spilt det godt over fem timer, og det har en solid trackliste. :D
 
#93
Jeg har så lyst på Rock Band-pakken, men den er svindyr. Tror dere trommene kan kjøpes i egen pakke senere? :p

Gitar Hero 3 er skamfett. Rock Band vet jeg nesten ingenting om. Nå står det mellom å kjøpe GH3 med gitar eller vente på Rock Band. :/
 

Dukie

nice girl
#95
Vel, jeg startet å spille det 1 juledag og fullførte hard dagen derpå, nå spiller jeg de enkleste sangene på expert så .. ja? =p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#97
SITAT(Darkstorm @ 01.01.08, 19.18) 95762
Med tanke på at det mitt første Guitar Hero-spill, er det vanlig å slite hardt på medium?[/b]
Vel, Guitar Hero III er en del vanskeligere enn Guitar Hero I og II, så jeg ville ikke ta det så tungt. Noen har naturlig god rytmesans og sånt, og da går det naturligvis lettere for dem. Uansett gjør litt øvelse mester også i Guitar Hero. :)
 
#99
Kanskje fordi du har spillt forgjengeren da, og har det i fingrene nå?

Jeg slet hardt med medium første gang jeg spillte guitar hero... så vil si det er ganske normalt. Merk at jeg er tonedøv og (ikke kødd, faktisk).
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Eyh Darkstorm, jeg vil også si det er ganske vanlig. Jeg er ikke akkuratt tonedøv, så gikk på medium på GH 1, men måtte jo spille litt her før jeg gikk over til hard. Som noen sa over her, i Guitar Hero er øvelse mester, så bare spill på! Det er det som er det geniale med Guitar Hero, du belønnes hele tiden, fordi du hele tiden blir litt bedre, og merker det!
Ellers synes jeg fortsatt GH2 er bedre enn 3`ern. Vanskelighetskurven er mye mer balansert stigende, og uansett hvor fett det er å spille co-op karriere, savner jeg muligheten for å kunne co-op`e hva jeg vil, når jeg vil.