Gitar Helt 3

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe dette spillet billigst mulig :/ Spillpriser.no tar jo ikke med alle nettbutikkene :/ Hvor mye koster det i butikken? Eller hvor mye betalte dere :p ?
 
Er det noen spesiell tid på døgnet dere pleier å spille på?
De fleste har det vel på X360 regner jeg med.
Jeg har vært online mesteparten av dagen/natta.. og kommer til å være litt online imorra og.
Har sånn 48hr trial kort greie. :)
 

K999

Keystone State Of Mind
Har ikke spilt noe særlig konsoll siden romjula. Så det har vært litte online her, og uansett så spiller jeg ikke online på GH 3, utenom med venner, eller hvis folk spør meg. Er ikke noe spennende å spille mot random folk.

Men hvis du sier et klokkeslett, så kan jeg sikkert fyre opp, før 7.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Skulle gjerne, men som Yahtzee spiller jeg på PS2 :lastgen:
 
Justincase: Hva er highscore'en din på My Name is Jonas? Du hadde FC'a den på Expert?
Hvis jeg husker riktig så fikk jeg 354.400 på den.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Spilte den nettopp, hos en kompis, og scoret 305.000 ca, men skal prøve igjen på min egen maskin imorgen, sjekke hva jeg har/ødelegge håndleddet på å slå 354.44 :hæ:
 

K999

Keystone State Of Mind
Jeg fikk sjekka min high score på sangen, og den var 343.300. :/ Prøvde å slå den nå nettopp, men ble bare nervøs og fikk ikke over 300.000 engang. >_<. Vel vel.
 
Jeg forbedra like så greit higscore'en min litt, er nå på 360.850. \m/

EDIT! Forresten, "verdens rekorden" er på 362.258. Hvordan jeg skal klare å få oppimot det begriper ikke jeg.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Argh!

Drevet å spilt litt på den idag, kom opp i 351(eller2).000 ca, bomma vel en gang... Men hvordan bruker du/dere star-powerene? Føler det er litt vanskelig å poppe de riktig sted for å både få mest mulig ut av den, og ikke gå glipp av noen nye star-power toner... Har ikke tid imorgen, men når anledningen dukker opp er jeg over den igjen!
 
Vet ikke om det stemmer med den, men tradisjonelt i Guitar Hero, så får man med seg alle stjernekraft-stjerner om man kjører stjernekraft få sekunder etter hver gang man oppnår det.
 
Nja, det hjelper ikke på My Name is Jonas.
For når du setter den igang, så varer den temmelig lenge.
Jeg gikk glipp av 2 SP, når jeg fikk den rekorden på 360.850.
Det som er problemet mitt, jeg har ikke funnet en måte å få alle på.. så sant jeg ikke bare skal samle de da.
Uten å sette igang.. :p
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hehe, skjønner! Men hvis du fik krekorden og missa 2 powers, skal det være overkommelig... Har funnet en måte å få alle på, bortsett fra én... Når jeg nailer den tar jeg rekorden! Så lenge jeg ikke bommer... <_<
 
Justincase: Jeg missa ikke, men SP gikk allerede på de stedene.
Skal du sette den igang på andre steder.. så er det ikke sikkert du maksimerer nytte av SP.
Så ikke sikkert du tar rekorden alikevel.
Jeg FC'a seff sangen når jeg tok den 360k rekorden.
Bommer jeg så er det auto-restart med engang.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ja, når jeg skrev missa starpower tenkte jeg på å gå glipp av de, ettersom man har en aktiv gående. Så vi var enige!
Men ja, jeg tar meg råd til å bomme et par ganger, ihvertfall mens jeg prøver å maksimere star powerene... Men får se, er jo grenser for hvor lenge jeg prøver, men skal gi det en runde eller ti til ikveld.
 
Justincase: Yup, vi snakker samme språk da. :)
Det er faktisk en kul og grei sang å spille. Eneste sangen jeg faktisk har giddi å gå etter rekord.
Kanskje fordi det er en av de få sangene jeg kan FC'e på Expert. Vurderer å ta rekord run på Closer også.
Den er cool!
 
Classic Rock Track Pack klar for downloading på Marketplace.

Journey - Any Way You Want It
Boston - Peace of Mind
Foreigner - Juke Box Hero
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Da har jeg lurt til meg spillet og kjøpt en gitar til 360`en, så jeg er klar for online gitar action!