Spiderman her i Trondheim er den eneste spill-butikken jeg klarer å like. De har alltid spill inne på realesedagen, hvis ikke er det posten som er treig og ingen andre butikker vil ha spillet, heller. De har et mye bredere utvalg av spill enn noen andre i byen, og grunnen til at de er 50-100 kr dyrere enn Elkjøp og de andre hvitevarekjedene er at de ikke trekker tonnevis av cash fra salg av alt det andre en finner hos Elkjøp. Elkjøp selger så vidt jeg vet spill til utsalgsprisen, altså det de betaler for selve spillet samt frakten av dem til butikkene. Selger et spill godt setter de opp prisen ved neste inntak. De tjener knapt noe på dette, og de selger det så lavt kun for å trekke flest mulig folk til butikkene, for at de kanskje skal kjøpe den kaffetrakteren de trenger så sårt sammtidig. Jeg har en veldig trang økonomi og bruker 75% av de få pennyene jeg får på spill. Allikevel betaler jeg det lille ekstra og kjøper alle spillene mine his Spiderman, hvor de i det minste har en smule kompetanse. Hvilken annen butikkjede ville tatt seg bryet til å kjøpe inn utstyr så de skulle få lastet over DS-demoer til alle som vil prøve dem? Hvilken annen butikkjede gjør det de kan for å reparere den ødelagte PS2en din for deg på stedet?
Meh, det får være nok av dagens moralpreken...
God of War er forøvrig grunnen til at jeg sparer opp grunker til den lille svarte boksen. Jeg skal kjøpe den på Elkjøp.