God of War

Dette spillet høres ut som en perle, men i Juni skal det bare spilles BF2 hos meg ;)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Også kjent som "jeg skal kaste bort sommerferien". :D

Opprinnelig skrevet av Yetipants@13.06.2005, 16.22
Også kjent som "jeg skal kaste bort sommerferien". :D
232651​

Når jeg leste komentaren din hørte jeg stemmen til moren min inne i hode: Sitter du her å spiller ennå, det er så fint vær ute.

*glede seg til å flytte hjemmefra*

Da blir jeg vel nødt til å¨teste det i helgen da!

Ringe en kompiss og be dem holde av :D

Nå har jeg ringt rundt her... De har det ikke...

Hvor fant du det Sheffield?

Opprinnelig skrevet av _LarZen_@18.06.2005, 01.06
Huff...jeg å vil ha! Håper jeg får mitt nå i helga eller ivertfall i starten av neste uke.
234169​
Ingen vits å bestille spill fra spiderman o.l på PAL release spill, de er alltid sent ute. Det er mine erfaring. Husker når jeg forhåndsbestillte Playstation 2 hos Spiderman, "TV-Spill Spesialisten".. HAH, dummeste jeg har hørt.

Ordna forhåndsbestilling god tid i forveien, var nummer 5 på listen. Og Spiderman aka "Tv-spill spesialisten" fikk inn hele 3 maskiner inn på launch datoen. Da gikk jeg hjem skuffa selvfølgelig. Skulle trøste meg selv med en dvd hos VideoVerden. Og hva skuer mitt øye ? Joda, 20stk+ PS2 maskiner. Jeg spurte om det var utleie maskiner, neida... De var til salgs. Samme pris som Spiderman. Så jeg fikk kjøpt maskinen på launch datoen hos en videoutleie butikk i Stavanger. Mens "TV-spill spesialisten" kunne bare si til meg: " Nei, vi får inn ny maskiner om ca 1 uke..."

Kyss meg bak sier jeg bare.

Moralen i denne storyen ? Sjekk andre plasser før du vurderer Spiderman i det hele tatt. De er tregt ute og jeg synes det er skammelig at de bruker "TV-Spill spesialisten" som slagord. Nå kan jeg ikke si noe om hvordan Spiderman er i de andre byene, men i Stavanger er de slakke. Jeg kjøper ting på SpiderMan i nød, ingenting ellers. Hvis du skal ha et spill på release dagen så sjekker du med alle andre butikker. For Spiderman leverer ikke varene på våre breddegrader, det er sikkert og visst.

Lodin

Der Waaaah
Veldig fint at dere disser spiderman, men det hjelper ikke meg. Noen steder i Oslo som har det? Alle sider sier åttende juli nå.

SHDR

Gullmedlem
I beg to differ. Det er mulig Spiderman i Stavanger ikke er noe å skryte av, men Spiderman i Oslo, Kirkegata, får inn ting vel så tidlig, om ikke tidligere enn, konkurrentene sine. Iallfall min personlige erfaring.

De ser også ut til å ha et litt annet forhold til sell-through enn Elkjøp, EB Games og andre: Jeg fant PAL-versjon av Disgaea på Spiderman. Aldri sett noe annet sted. Jeg visste faktisk ikke at det fantes engang før jeg hadde det mellom mine klamme kleptopølser. Så de har iallfall litt gående.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jævla Sony! Jeg sjekka sist i går, og da stod det 17. juni. Og VG og Dagbladet anmeldte det som at det skulle komme ut i går.

Blir Castlevania og kalde avrivninger på meg i kveld … :grine:

Spiderman er like slakke her i Bergen som i Stavanger. Det er for det første sinnsykt rotete der, i tillegg er utvalget mye dårligere enn det i Oslo, samt en del dårligere enn det er i Stavanger. Og bare for å sette alt i enda dårligere lys, så lukter det vanvittig dårlig der. De som har vært der, vet hva jeg snakker om. :p Angående å ha spill til releasen, så pleier de nå å være sånn grei nok, men det hjelper så lite når dem aldri selger et nytt konsoll-spill billigere enn 599,-

Jeg kan også nevne at GoW ikke er inne på Musikkverket her i Bergen, Lagunen.

Spiderman her i Trondheim er den eneste spill-butikken jeg klarer å like. De har alltid spill inne på realesedagen, hvis ikke er det posten som er treig og ingen andre butikker vil ha spillet, heller. De har et mye bredere utvalg av spill enn noen andre i byen, og grunnen til at de er 50-100 kr dyrere enn Elkjøp og de andre hvitevarekjedene er at de ikke trekker tonnevis av cash fra salg av alt det andre en finner hos Elkjøp. Elkjøp selger så vidt jeg vet spill til utsalgsprisen, altså det de betaler for selve spillet samt frakten av dem til butikkene. Selger et spill godt setter de opp prisen ved neste inntak. De tjener knapt noe på dette, og de selger det så lavt kun for å trekke flest mulig folk til butikkene, for at de kanskje skal kjøpe den kaffetrakteren de trenger så sårt sammtidig. Jeg har en veldig trang økonomi og bruker 75% av de få pennyene jeg får på spill. Allikevel betaler jeg det lille ekstra og kjøper alle spillene mine his Spiderman, hvor de i det minste har en smule kompetanse. Hvilken annen butikkjede ville tatt seg bryet til å kjøpe inn utstyr så de skulle få lastet over DS-demoer til alle som vil prøve dem? Hvilken annen butikkjede gjør det de kan for å reparere den ødelagte PS2en din for deg på stedet?

Meh, det får være nok av dagens moralpreken...

God of War er forøvrig grunnen til at jeg sparer opp grunker til den lille svarte boksen. Jeg skal kjøpe den på Elkjøp.