Good Old Games - utgivelser og tilbud

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
phantasmogoria. D; det er den verste spillen. gråter litt inni meg når jeg tenker på hvor ræva jeg syntes det var når jeg spilte det "på den tiden ™"
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Løft på taket sier jeg bare. Dere som ikke har spelt det bør stikke og kjøpe.
 

Lodin

Der Waaaah
Bare pass på å ta en tur innom forumet og last ned en patch for å fikse oppløsninga. Er vel 640x480 native om jeg husker rett.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hrm. Har ikke hatt noen problemer med å spille den gamle CD-utgaven min av P:T i senere tid. Men, men.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg bare gjetter egentlig, jeg trodde virkelig alle skjermer bare nekter å vise bilde om den mottar signaler den ikke støtter. Det var en gang i tida man kunne herpe et tastatur ved å (programmatisk) slå av og på capslock noen tusen ganger ila et sekund. Det svir vel av et eller annet om man setter en spenning kretsen ikke er laget for å håndtere. kak?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Høres ut som en røverhistorie.
 

Lodin

Der Waaaah
Orntlig oppløsning skaper en verden av forskjell. :riffa:




Klikk bilde for full størrelse såklart.
:p
 
Sist redigert:

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Spilte det senest i fjor, uten å bli plaga av standardoppløsninga. Men, men.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det er stygt fordi det er en stygg setting. Jeg synes den kler spillet.
 

Lodin

Der Waaaah
Hadde faktisk glemt hvor dyp storyen er i spillen. Underlig nok husker jeg omtrent ingenting etter at man begynner å rave rundt i katakombene under Sigil.

Men men. Ukens release er Icewind Dale samt medhørende ad ons. Er vel ikke det Forgotten Realms spillet jeg ville plukka opp først, men om man liker kampsystemet til motoren har det nok å by på. Bonus for at man kan mekke samtlige folk i partyet selv.
 

Lodin

Der Waaaah
Gratis Jagged Alliance 1 til alle som hadde konto før rebooten. De som allerede har det får no annet. Fine spillet. :)
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Er jeg skrytefæg når jeg sier at hu som vant hele katalogen her om dagen er ei kameratinne av meg?

Ville bare påpeke dette.