[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?

• Totalt antall stemmer
    40

Lodin

Der Waaaah
Det foregår etter Thunderdome og på det tidspunktet var Australia oversvømt av immigranter siden resten av verden er et enda større rævhøl utrolig nok. Egentlig skulle også Max ha amerikansk stemme, men fansen bitcha så mye at nå snakker han om at en dingo nicked me shrimp off the barby osv.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Gleder meg til å spille den en halvtime og så aldri røre den igjen noensinne. Vel verdt strevet fra utviklernes side.

Novastrum

Feminist-elitist
Lille gruppen?

Vi er en del av majoriteten, det er SG-grinebiterne som er weirdos.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Har følelsen av at veldig mange folk i ettertid ser litt negativt tilbake på GTAIV og at deres første respons med å tilbe spillet muligens var litt drøy. Og jeg ser jo mange av problemene spillet har, men alt i alt syntes jeg det var et av denne generasjonen beste spill.

Skal nevnes at jeg er en sucker for fysikkmotoren, og brødrene mine og jeg har lekt oss med den i timesvis.

Novastrum

Feminist-elitist
Majoriteten tar feil.
Spillegal har alltid rett.
Det er jeg stort sett enig i, men folk som ikke liker GTA IV må ha det trist inni seg (ja, historien suger, men spillet var knall!).

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er jeg stort sett enig i, men folk som ikke liker GTA IV må ha det trist inni seg (ja, historien suger, men spillet var knall!).
"Se her ja, her har de skalert spillet ned fra GTA: SA for å få fetere grafikk, dette var jammen en positiv opplevelse." Neiass, ikke dårlig, men skuffende. Gleder meg fortsatt nok til GTAV til at jeg ikke sjekker videoer eller previews.

Jeg tipper mange hadde det samme opplevelsen som meg: Et overveldende førsteinntrykk som tilsa at det var et av de beste spillene noensinne, før inntrykkene dempet seg etterhvert. Det er ikke dårlig, men jeg vil si det skuffet ganske mye.

D

Doctor Downs

Gjest
Saa hva synes folk om multiplayervideoen? Tommelopp fra meg ihvertfall. Gi meg en diger aapen verden og nok av vaapen, kjoretoy og kanskje en fallskjerm og jeg er fornoyd.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Jeg er utrolig spent på hvordan dette blir rent teknisk. Er livredd for at frameraten blir jævlig, men filmene ser nærmest sjokkerende bra ut.