[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?


  • Totalt antall stemmer
    40

Shinra85

Spillegals effort emo
#denfølelsen når Elkjøp ikke klarer å beklage seg ordentlig og ber deg komme deg til Skøyen for å skaffe spillet, når det å gå ti minutter til Ullevål føles som et maraton

Har dog sendt en tårevåt mail til Elkjøp, satser på å få noe tilbakemeldings som er relativt ydmyk
 
Posten var bare senere enn vanlig i dag, spillet kom frem til slutt! Fått spilt noen timer nå og liker det jeg ser (akkurat låst opp karakter nr 2), tror ikke at jeg kommer til å spille noe annet i nær framtid.
 
Det jævla luftskipet. Kjørte rett inn i forbudt sone på flyplassen og ble skutt ned, lol. Nå kjører jeg bare rundt uten mål og mening og utforsker.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg tenkte jeg skulle se om det fortsatt var noen utgaver igjen. Hos Elkjøp var det utsolgt, så jeg stikker på Lefdal på Gulskogen Senter. Øverste hylle i spillseksjonen er ikke overraskende tom, så jeg beveger meg mot utgangen og spotter en svær sylinder med San Andr... Nei! Det var hundre eksemplarer av GTA V gitt! Plukker med meg et eksemplar og stiller meg bak tre personer som også holder GTA V i hånda. Bak meg kommer det tre til som plukker hver sin kopi. Bak disken er det 15-20 covre med noen lapper, så jeg antar det er forhåndsbestillinger, og en helsikes svær pappeske med tomme hardplastesker de pakker spillene inni for å hindre at noen stjeler dem. Satan så mange de har fått inn...


Anyway, win.
 

Lodin

Der Waaaah
Å kjøre guida tur i Vinewood eier. Å stalke kjerring og unger på "Facebook" eier. Å gå på fylla med Michael eier. Denne spillen eier.
 
Fikk dratt ned forhåndsbestilt PSN-utgave inkl. Blimp og Tema, men transaksjonen gikk ikke gjennom fordi penga måtte være i PSN-lommebokaa selv om konto har fri tilgang til kortet mitt. Har da en Blimp-fil på konsollen min, men har ikke fått tilbud om å bruke denne innad i spillet. Hvor er det jeg skal leite etter den, i så fall?
 

Nabbe

Har fin hatt.
Jeg stod bak en dude i et lyskryss nå. Ble litt utålmodig, så jeg tutet på han fordi... jeg er en dick. Han ble irritert. Jeg tutet mer. Og mer. Han snur seg og viser fingeren. Så jeg tuter såklart enda mer.

Da kommer han rasende ut av bilen for å lage bråk, drar meg ut av min egen bil ... og så... blir han skutt fire ganger av Lamar.

Så ikke den komme.

ps digger denne spillen så langt.
 
Veldig bra. Fornøyd! Minner veldig om Gta 4, men med mange forbedringer. Forbausende hvor langt de klarer å pushe xboxen. Jeg måtte installere på en minnepenn jeg JÆVLIG heldigvis hadde liggende da den xburken i stua har bare 3GB minne. Og den er sånn svart og ny. Wtf, man. Hva er 3GB i disse dager?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Førsteinntrykk: GTA San Andreas med bedre grafikk og skuespillere. Og Stardust: Music Sounds Better With You på soundtracket (og, ja, Modjo). Terningkast 7.

Min morsomme historie er forøvrig fra da jeg fant en Stranger/Freak og det viste seg å være min asiatiske ricer/gateløpentusiastkompis. Det ble gateløp vettu, og 'n Fetthesten klinka inn en perfekt førsterunde før runde to (av to) kom og ting gikk til hælvete i ei handlekorv. Kutta et hjørne litt for kvast (detta ække Gran Turismo) og bilen letta, spant fem ganger rundt, spratt en gang midt oppå en murvegg og landa mirakuløst nok på hjula i en bakgård. Jeg prøvde desperat å lirke det som var igjen av bilen tilbake i løpet (Franklin satt og kjente godt på blåsten med tanke på at han verken hadde vinduer eller dører igjen, og hjula sto på skrå etter feil akse) bare for å havne i... kø for rødt lys. Jeg banna og sto i mens jeg prøvde å dulte vekk noen kjerrer sånn at jeg kunne kjøre videre, eneste problemet var at akslingen knakk under påkjenningen sånn at jeg ble stående. Idet jeg prøvde å karre meg ut av vraket, kom en kis og slo meg ihjæl. Mens jeg fortsatt satt inne i bilen. Kan ikke med god samvittighet påstå at det var helt ufortjent.

Ja, og jeg landa på den uferdige skyskraperen ved siden av sjappa til Simeon med luftskipet. Skuffelsen var stor da jeg ikke fant noen fallskjerm der oppe, men i det minste fant jeg ei heisekran jeg kunne balansere langs noen ti centimeter brede ståldragere for å nå. Franklin kom seg cirka en halv meter bortover før han falt tre tusen meter ned til bakken, det var artig i seg selv.

Men ja, fikk låst opp 'n Mikkel før jeg måtte slå av og oppdraga hittil har vært stor kos. Lamar som gjengstra det opp i hvite tennissokker og kjippkjapper tok kaka.
 
Spillt fra jeg kom hjem fra jobb til nå. Jeg som bare har hatt xbox har ikke sett mer detaljert og vakkert spill enn dette før, så jeg bare kjører rundt og måper. Digger det helt villt. I morgen skal jeg finne veien opp på Mount Chilidad. Det blir bra. Og bør teste den blimpen, skjønner jeg.
 
Elsker det, elsker det, elsker det! Etter å ha spilt fra 17 til nå er inntrykket at dette er det beste i serien med ganske god margin. Kjøringa er uendelig mye bedre, skytinga funker bra, oppdragene er faen så bra (det må båten er en højdare så langt) og alt funker så bra. Og for ikke å snakke om alle de andre greiene jeg man kan gjøre. Ble litt sliten utpå kveldinga nå, så skulle slappe av med minigames og det endte opp med en stripper i kontaktlista mi som sender frekke tekstmeldinger og lettkledde bilder. Tror jeg bare melder meg ut av IRL først som sist. Og soundtracket er perfeksjon. Gleder meg til å spille mer, har ikke vært så oppslukt av noe siden Skyrim. Håper det varer.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Du vet et spill er bra når du ender opp med å gjøre alt annet enn det du skal gjøre. Kjøringa er så gøy at jeg kunne holdt på i timesvis!
 
Da fikk man endelig sette i gang med Trevor og fytti rakkærn for en kvalm type. Digger dette spillet så hinsides og dette lover virkelig bra. Har til nå tatt alt av side-quests fremfor hoved-quests og det er moro!

Er det ikke Johnny som var hovedpersonen i The Lost til GTAV man kverka i løpet av det første minuttet når man ble introdusert til Trevor?
]
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg fant en sniperrifle i går ved
en kikkert ved observatoriet. 90% sikker på at det heter Galileo Observatory ca. nord for LS på midten.
Jo også begynte jeg å legge litt spenn i aksjemarkedet. Det er to stykker og det ene drives av ting som skjer i spillet. Kræsjer du mange Infernuser fek.s synker verdien på fabrikanten. Den andre, BAWSAQ, drives av spillere via Rockstar sitt nettverk. Med andre ord kan de dumme nipsene til Animal Crossing ta seg ei bolle. :p

E: Jo også den derre luftballongen som er DLC. Den leveres til et område av flyplassen du får midlertidig lov å besøke, men GPSen viser ofte ei rute som går gjennom sperra veier. Jeg ignorerte den og tok korteste ruta utenom uten stress.