[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?


  • Totalt antall stemmer
    40
Forstår ikkje heilt whininga om helikopteret, synes kontrollen var digg, eg! Vanskelig ja, men digg nok. Skal kjøre gjennom flight school i kveld så får vi sjå om eg endrer meining.

Den berømmelige torturscenen ødela lite for meg, utrolig nok. Etterspelet reddet det oppdraget for meg, og ikkje minst nyanserte Trevor nok for meg til at han ble meir enn ein ravende gal apekatt. Persongalleriet generelt er imponerende velspelt og regissert, føler aldri behov for å skippe mellomscener, skjønt sideoppdragene med tauebil driter eg langt i. Er ikkje ocd nok til å bry meg.

Får ikkje tilgang til ran av cannabisplantasjen, what gives?

Roper fortesten GOTY allerede. Dette spelet... Fy faen!
 

Lodin

Der Waaaah
Jeh, det er nok GOATSE og jeh helichopterene eier. Jeg dro og opp til den potplantasjen og fikk nada forøvrig så her er det no mafian på gang.

Sånn ellers er det rimlig opplagt at Trevor jevnlig voldtar Wade. Sansynligvis har han slått ut tenna hans for at det skal bli lettere. Det er det dog ingen som skriver om i spillmedia mens bare noen hinter om at de vil tekte Catwoman eller Lara Croft blir det ramaskrik. Dobbelstandard.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Var nettopp ute på tur med Michael, og tenkte at jeg skulle ta meg en tur opp på Mount Chiliad for å hoppe i fallskjerm. Kjørte opp på firehjuling midt på natta, fant et fint sted å hoppe fra ... og hoppet.

Så kom jeg på at jeg hadde glemt å kjøpe fallskjerm. Det ... ble stygt. Enda godt jeg hadde brent alt av spenn på aksjer før jeg dro ut på farta, sånn at alt jeg mistet på sykehusbesøket var hundre bucks eller noe.

ps!
 
Hvordan tar man selfies? Har knipset noen bilder, men så ingen selfie-funksjon?

Spilte igjennom torturgreia nå. Var litt ughh.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hos meg var det Trev som kjørte opp Mt. Chiliad på dirtbike. Da jeg skulle ned brant jeg bare gassen rett i bånn og satte utfor, satsa på at det gikk bra. Spoiler: Det gikk ikke bra, men det kilte i magen på ordentlig da det ikke gikk bra.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Den torturgreia var jeg på igår. Litt ubehaglig, men Black Adder-ish mørk jumor over hele fjøla fikk meg til å smile mer enn en gang

Edit: Lot Franklin gå/ løpe opp Mt Chiliad. Tok ca 8minutter alt i alt (inkluderte å skyte en fugl og en puma)
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Så jeg har farta rundt med helikopter nå en times tid. Det er så mange potensielle setpieces her atte hjælp. Hovedspillet vil ikke ha nubbesjanse til å rekke over alt. Her er det potensial for lassevis med DLC, om ikke Online-delen tar i bruk mange av stedene.

Og så pent da vettu. Fløy gjennom det trange dalføret fra Sonora-ørkenen og ut mot vestsiden av havet, i en glødende solnedgang. til og med dama kommenterte at det var slående pent å se på. For et spill!

...men så stakk jeg på strippeklubb med Franklin og lot det regne. Da forsvant interessen.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Bilen min! Den svinedyre pimpa bilen min har gått tilbake til default :qq:

Etter at Franklin fikk seg nytt hus etter første oppdrag med Lester har bilen hans resatt seg.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jaggu. Det skjedde ikke hos meg.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Det kan ha skjedd på et senere tidspunkt, men jeg hakke kjørt bilen hans siden det, og jeg har fullført en del oppdrag siden da.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Hos meg resatte kjerra til Trevor seg helt mot slutten engang. Du får en liten suvenir i støtfangern etter et mission (husker ikke hvilket) og jeg tror det er da det skjedde. Hadde ikke putta mye penger inn i den, så det var ikke store tapet, men steike man merker når turboen ikke er på plass gitt.

Ang. tog blir det brukt i et mission, så jeg går utifra at man kan bøffe et i free roam også. Har ikke prøvd dog.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Gnæh. Mulig det er fordi jeg er trøtt og sliten, men ene oppdraget jeg tok nå i stad gjorde meg skikkelig forbanna. To tilfeller av nogenlunde finfin manøvrering av helikopter i løpet av ett oppdrag? FUCK DET SÅ JÆVLIG DE FORPULTE HELIKOPTERENE ER SATANS UMULIG Å HOLDE KONTROLL PÅ!

snøft.

Om man i det minste slapp å bryte med kameraet samtidig som man fortvilt forsøker å holde det vinglete faenskapet under kontroll, så hadde det kanskje vært noe mer levelig, men fy faen. Ræg. Klarte det. Fullførte oppdraget. Men det der surna hele oppdraget for meg.

Tving meg til å fly ubrukelig hjulvisp én gang til a, rockstar, bare gjør det. Så skal jeg faen meg sutre på Internett om det igjen. Grrr.

Ellers da så fikk jeg en mail fra Children of the Mountain med tilbud om et selvrealiseringskurs. Kostet meg totalt bortimot seksten tusen dollar, men det var helt klart verdt det.

Ang. tog så kan man ikke kjøre dem i free roam :/
 

Nabbe

Har fin hatt.
Du er ikke gammel nok uansett.
 
Tok meg også en tur opp på fjelltoppen i går. Dette spillet er egentlig jævlig pent, så det var en fin tur. Var i ferd med å bli angrepet av pumaer men jeg hadde sniperrifla klar og plaffa dem ned før det ble alvor.

Ble litt lei av oppdragene og fant ut jeg skulle forsøke å få fem wantedstjerner, men jeg klarte bare fire så tror jeg må serpe meg med terroriseringa. Fikk tre stjerner litt ufrivillig da jeg var ute med bikkja og skulle kaste ball og en politimann av en eller annen grunn reagerte på samme måte som når man bruker et våpen. Det var rart. Har også kommet i klammeri med loven fordi jeg altfor ofte trykker på LB istedenfor venstre på D-paden når jeg kjører og skal bytte radiostasjon.
 
Ang det siste der så har det skjedd med meg veldig mange ganger og. Var det radiobyyte med lb i et tidligere spill?
Ellers handlet jeg klær med Trevor, men fikk politiet etter meg fordi ei dame trodde jeg skulle rane a.