GTA: San Andreas

Hvorfor sitter vi foran maskinen, vi som har spillet?
 
Baha, spillet er helt ulovlig bra. Har spilt ca. 2 timer nå (ikke mer, nei..), og er allerede hektet. Blir nok en lang natt. :svette:
 
Høres faktisk som om dette spillet er like komplett som det GTA2 var, og det er ikke en dårlig ting!
Har irritert meg litt over demofølelsen som GTA3 har, og demo-light versjonen GTA-Vice.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Ahhh, spillet er fett ja :D Det er konge fett! Jeg har også trent en del i spillet hehe :p Har kjørt traktor også ;) Men er det mulighet for og komme helt inn på flyplassen? Siden jeg ikke finner noen veier inn ditt hehe.
 
Opprinnelig skrevet av Coma2020@29.10.2004, 20.18
Høres faktisk som om dette spillet er like komplett som det GTA2 var, og det er ikke en dårlig ting!
Har irritert meg litt over demofølelsen som GTA3 har, og demo-light versjonen GTA-Vice.
126857​
Vil du kanskje utdype noe såpass mildt provoserende?

Tok til fornuft tidligere idag og bestemte meg likesågodt for å plukke opp et kopi, selv om jeg måtte ut med 549 spenn for det. Førsteinntrykket var vel egentlig at grafikken ikke var spesielt vakker og at spillet hadde en framedrop eller to hvert sekund. Men etter litt utforsking var iallefall synet mitt på grafikken forbedret, bilene er smooth. Spill-motoren har også en ørliten smule mer flyt og sikte-modusen er kraftig forbedret. Har kun spilt spillet i et kvarter, så hva jeg har sett så langt er ikke på nær langt nok til å egentlig ha en mening om det. Men det ser sabla lyst ut så langt.
 

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av Neocon@29.10.2004, 17.08
Hvilke tatoveringer hare dere? Jeg har en pistol på nedre venstre arm. :D
126765​
Sup tatoo-buddy?

For de som har problemer med å overleve fant jeg en uzi og en skuddsikker vest i akvedukten rett øst for huset til C.J. ligger langs de vestre brofestene. Har hjulpet meg kraftig ut fra en og annen krise.
 
Har spilt noen timer nå. Holder foreløpig på med Rayder oppdraget der vi skal
hente våpen på militærbasen. Har en sterk følelse av at Rayder kommer til å bakpule meg om ikke mange oppdrag.

Hvor gambler dere?
 

Kilik

Lokal moderator
Gambling er vel kun i Las Venturas så vidt jeg vet...

Må si at ryktene om for få spill var sterkt overdrevet. Jeg var innom en Spaceworld-butikk her i Trondheim i 18-tida i kveld, og de hadde faktisk en hel hylle fylt med spillet. Rundt 40 eksemplarer.
 
Er der jeg òg... Rayder daua den kuken
Da mener jeg pga. meg :flau:
 
Jeg hadde ikke forhåndsbestillt, men kjøpte spillet i dag tidlig for 600kr. på FreeRecordShop!

Hoppet i fallskjerm, landet på et tak, mista fallskjermen, og falt ned noen kanskje hundre meter på en mann på bakken i hundre. Gøy å drepe og å dø i spill, hva? :D
 
Opprinnelig skrevet av zaniper_puz@29.10.2004, 20.22
noen som hvet hvor bilen man kan rane hus står har blitt ferdig med det oppdraget der man stjøler ammo så må bare finne bilen noen som vet??
126860​
den er rett over gata nær gymen
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Diplom til Dolg, for å ha tydet inlegget til zaniper_pus...
 
Spilt litt mer nå. Gjort 14 oppdrag og avdekket nesten hele Los Santos.
i'm gangsta.
 
Opprinnelig skrevet av plan_9+29.10.2004, 20.28-->
<!--QuoteBegin-Coma2020
@29.10.2004, 20.18
Høres faktisk som om dette spillet er like komplett som det GTA2 var, og det er ikke en dårlig ting!
Har irritert meg litt over demofølelsen som GTA3 har, og demo-light versjonen GTA-Vice.
126857​
Vil du kanskje utdype noe såpass mildt provoserende?
[/b]

Utdype? Hva er det egentlig å utdype? Føltes virkelig GTA3 ut som ett fullverdig produkt for deg?
For all del, jeg koste meg lenge med spillet jeg, men jeg klarte å innse at spillet egentlig ikke skulle vært kommet ut i den stand det var (med mindre det var for å finansiere Vice City). GTA3 åpnet opp en "ny" verden, greit nok det. Men det var masse som var ufullendt i det spillet, og den berømte Dojoen er ett supert eksempel på det.

Men tilbake til utdypingen... Det er mer en følelse enn ett hardbarka argument. Vice City føltes mer fullendt, men jeg fikk også denne feelingen her, at Rockstar ikke fikk tid nok til å implementere alt de ville ha inn så, voila; Vice City ble til slik at de kunne få inn nok midler til å videreutvikle motoren.

Hva gleder jeg meg til? Som i -virkelig- gleder meg til?

PS3 og GTA4

:svette:

Det kommer, den påstanden kan du stole på uten noen eksakte argumenter. Men dog, jeg gleder meg til jeg setter meg ned med GTA: San Andreas