GTA: San Andreas

Drit fett og ha 4 politi stjerner og dra inn i et hood som du ikke populær i se politiet begynne og sloss med dem


EDIT: fy faen det "rane toget" oppdraget er vanslig, men digg med den trip skipper
 
Opprinnelig skrevet av ILiuz+31.10.2004, 02.24-->
<!--QuoteBegin-Don_Corleone
@30.10.2004, 23.54
Hmm, jeg har spillt litt mere på det i dag :p Og jeg har funnet ett betting sted i Los Santos :p Som jeg har veddet litt på hester og vunnet noe heh. Nå har jo tatoos over hele kroppen også. Jeg har også spilt litt basket, som jeg tror det er en 2 player del i, men den prøvd jeg ikke, spilte bare for meg selv jeg heh. Men jeg tror det ska gå an og spille litt 2 player der.

Edit: jeg har også tatt sånne små oppdrag/jobber, som og kjøre en pimp bil, og plukke og horer og kjøre dem til diverse kunder osv, tjener en del på det ;)
127379​
Første gang jeg spilte satset jeg $250 på Brown Eyed Girl (jada, en hest), med 10/1 sjanse, og jaggu vant jeg. :)
127428​
[/b]

Kan noen si meg nøyaktig hvor man vedder i Los Santos man vedder?
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Det er i Downtown, rett nedenfor Mulholland Intersection.
En grei ting å gjøre er å save spillet, dra og vedde alt man har på den dårligste hesten, og loade hvis man taper. You can't lose! ;)
 

Nabbe

Har fin hatt.
Jeg tapte 5000 på det homospillet :/

(det er ... et eller annet sted ... eh)
 
Jeg har blitt helt hekta på GTA i det siste. Friheten, bilene.. De forrige GTA-spillene virket ikke så kule, men SA.. Den friheten! Kjøre bil i skogen, osv. Vet noen om en side der jeg kan.. Laste ned GTA3/Vice City til PC?
 
C

Chaz

Gjest
Fullførte nettopp storyen. Nå skal jeg cruise rundt og bare utforske alt mulig, prøve å samle østers og hestesko, og tagge.
Jeg synes ikke det var ille å bruke en helg på å fullføre story, for jeg spilte veldig mye.
Neste mål er å få 100%.
 
Ta med deg Denise opp på Mount Chilliad og begå et dobbelselvmord med motorsykkel.. ahh.. så nydelig.. Bare synd Denise klager hele veien til toppen..
 
Opprinnelig skrevet av Chaz@31.10.2004, 14.38
Fullførte nettopp storyen. Nå skal jeg cruise rundt og bare utforske alt mulig, prøve å samle østers og hestesko, og tagge.
Jeg synes ikke det var ille å bruke en helg på å fullføre story, for jeg spilte veldig mye.
Neste mål er å få 100%.
127589​

Har du runna spillet?? Hvaa??
 
Haha, i går fikk jeg meg noen gode lattere.

Ting man kan gjøre (som noen kanskje vil finne ut selv)










1: Traktorer er geniale! Når man hopper i traktorer kan man "kidnappe" andre biler fordi at hengerfestet bak kan senkes og heves. Det anbefales på det sterkeste å vente til man er full før man prøver å kidnappe en semi trailer!
(grunnet en ganske morsom reaksjon).

2:Det finnes pimpbiler. Om du hopper inn i en spesiell type cab. så kan man trykke på R3 og da får man opp oppdrag hvor man skal hente og slippe av (vet ikke om jeg kan skrive ordet på norsk, så dere får tenke tanken selv, det er jo ikke noe tvil om hva pimper gjør for noe). Kom til level 9 av 10 i går og dreit meg ut. Tjener 300*X pr fornøyde kunde (ikke alle blir det og de må bankes opp). X tallet representerer hvor mange fornøyde kunder. dvs den tiende betalende kunden tjener du 3000 spenn på.

3: Når man kjører bilene som har en "bilrampe" på seg. (Slike ramper som brukes til å frakte mange biler in real life mellom forskjellige destinasjoner), der kan man også kidnappe biler! Rampen beveges med R3 knappen. Rygg på en bil som står stille (eller bak deg i trafikken) og bilen er din :ler:
 
Er faktisk ganske enig med Houseman - at f.eks. IGN gir det 99 (1 prosent fra det perfekte spill!) er tull. Man trenger ikke å gjemme det under en stol at grafikken er ganske bedriten og utgått. Dessuten jobber playstationen min som helvete når jeg spiller San Andreas. Avogtil overdøver lyden av "laserlesingen" selve spillet og det er ikke akkurat bra. Hadde vært mye bedre hvis det var utgitt til XBOX.

Selv hadde jeg ikke gitt noen av GTA'ene mer enn ca. 80. Jeg har en tendenst til å bli lei etter et par oppdrag (Kjøre hit, kjøre dit osv). Men det er nå MIN mening. Ikke skyt meg for det.
 
Opprinnelig skrevet av JunJun-Pe@31.10.2004, 15.12
Jeg har en tendenst til å bli lei etter et par oppdrag (Kjøre hit, kjøre dit osv). Men det er nå MIN mening. Ikke skyt meg for det.
127605​
Jeg blir også lei etter et par oppdrag. Noen oppdrag er jo underholdene, men hele grunnen til at jeg drar meg gjennom story'n, er det at det kommer nye muligheter etter hvert i spillet. Å cruise rundt i byen eller i lufta er utrolig moro, og det er det jeg liker med GTA. Friheten! Og San Andreas er så mye større enn de tidligere spillene, så da er det jo enda mer å se.
 
Gleder meg til det kommer til Xbox selv om det er en god stund til. Er ganske sikker på at grafikken på GTA til Xbox vil bli bedre enn Playstation sin.
 
Ikke sats ett lite mikrosekund på det engang, det vil ikke skje ^_^
 
drive by shootings med gaffel truck; GENIALT
 
har dere forresten funnet den skyskraperen du kan gå inn i San Fierro og hoppe basjump fra toppen? Det er gøy..