Haha, i går fikk jeg meg noen gode lattere.
Ting man kan gjøre (som noen kanskje vil finne ut selv)
1: Traktorer er geniale! Når man hopper i traktorer kan man "kidnappe" andre biler fordi at hengerfestet bak kan senkes og heves. Det anbefales på det sterkeste å vente til man er full før man prøver å kidnappe en semi trailer!
(grunnet en ganske morsom reaksjon).
2

et finnes pimpbiler. Om du hopper inn i en spesiell type cab. så kan man trykke på R3 og da får man opp oppdrag hvor man skal hente og slippe av (vet ikke om jeg kan skrive ordet på norsk, så dere får tenke tanken selv, det er jo ikke noe tvil om hva pimper gjør for noe). Kom til level 9 av 10 i går og dreit meg ut. Tjener 300*X pr fornøyde kunde (ikke alle blir det og de må bankes opp). X tallet representerer hvor mange fornøyde kunder. dvs den tiende betalende kunden tjener du 3000 spenn på.
3: Når man kjører bilene som har en "bilrampe" på seg. (Slike ramper som brukes til å frakte mange biler in real life mellom forskjellige destinasjoner), der kan man også kidnappe biler! Rampen beveges med R3 knappen. Rygg på en bil som står stille (eller bak deg i trafikken) og bilen er din :ler: