GTA: San Andreas

Har nettop kjøpt flyplassen og tatt lappen. 80K er er kjipt å gi fra seg ass, håper jeg kan få noen flygreier som spawner der etterhvert.
 
Opprinnelig skrevet av Lodin@05.11.2004, 02.08
Har nettop kjøpt flyplassen og tatt lappen. 80K er er kjipt å gi fra seg ass, håper jeg kan få noen flygreier som spawner der etterhvert.
130316​
Hadde nesten vært rart om du ikke fikk det. Faen jeg må komme meg ned til flyplassen og ta lappen snart..
 
Opprinnelig skrevet av Lodin@05.11.2004, 02.08
Har nettop kjøpt flyplassen og tatt lappen. 80K er er kjipt å gi fra seg ass, håper jeg kan få noen flygreier som spawner der etterhvert.
130316​

80k vanskelig og gi fra seg?
Din gjerrigknark! :ler:
 
Veit det er dritenkelt å tjene inn igjen, men all den tid Toreno sa jeg bare skulle betale 1 dollar for den så var det kjipt. Er jo bare ei stripe ørken med masse flyvrak jo.
 
Vel, hvis dere vil vite det


Spoiler



Så kommer en aldri så liten Harrier-jet til å plassere seg fint i skjulet på flyplassen:)
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, finnes det kunn 3 gjenger i Los Santos? Altså 3 med min egen. Siden jeg har snart att over alle de andre stedene som er holdt av de andre gjengene. Har noe runde 73 % eller noe, av totalt. Men kommer det flere gjenger ditt, og går det ann og uttrydere en hel gjeng, siden de Ballas folka er der enda :(
 
Egentlig er det helt meningsløst å drive å ta over områder så tidlig i spillet da. To missions til og så skjer det noe som endrer alt.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Opprinnelig skrevet av Lodin@05.11.2004, 21.33
Egentlig er det helt meningsløst å drive å ta over områder så tidlig i spillet da. To missions til og så skjer det noe som endrer alt.
130686​
Så det du mener, er at det jeg nå har gjort er bare helt meningsløst? :S
Selv er jeg bare 14 % i selve storyen i spillet :p
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@05.11.2004, 21.26
Hmm, finnes det kunn 3 gjenger i Los Santos? Altså 3 med min egen. Siden jeg har snart att over alle de andre stedene som er holdt av de andre gjengene. Har noe runde 73 % eller noe, av totalt. Men kommer det flere gjenger ditt, og går et ann og uttrydere en hel gjeng, siden de Ballas folka er der enda :(
130681​
De fortsetter å angripe selv om man har tatt over alle områdene. Selv har jeg ikke Hitman på et eneste våpen så langt, så jeg sliter litt med å ta over områder, men tror jeg må prioritere missions framover ... Så kan jeg gjøre de andre tingene senere. Ennå ikke kommet meg ut av LS jooo :(
 

Lokkeman

Lokker DINE barn
Opprinnelig skrevet av Lodin@05.11.2004, 21.33
Egentlig er det helt meningsløst å drive å ta over områder så tidlig i spillet da. To missions til og så skjer det noe som endrer alt.
130686​
neei, det er en sykt god måte å øke skillz på!
fikk fult på SMG, AK og pistol av gangwars
 

Halky

Veteran bruker ;)
Vel det finnes flere sånne steder i Los Santos :p Ett sånt sted på landet, og noen midt i byen eller noe rundt der. Bare og lete seg frem ;o
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Christopher*@06.11.2004, 00.20
EWt sprøsmål til hva skills er for evig og hva går vekk?
130770​
Musklene kan reduseres over tid, det samme kan vel også forholdene til de ulike damene hvis man prøver å overse dem. Stamina og våpenskills beholder du. Fat kan også reduseres når du beveger deg. Sex appeal forstår jeg meg ikke på.