Opprinnelig skrevet av Toz@06.01.2005, 00.19 Har vi noen som helst oversikt over hvem som er med i guilden, og hva de skal være? som class char professions?
kunne vært greit å få opp en liten oversikt...
Må si jeg er litt skremt, har planlagt og være hunter i retail.
Men så nettop en video der en rogue slakta folk, særlig huntere.
En var han en drittsekk som forstyra folk under kamp.
Eller en veldig patetisk highbie.
Uansett liker det ikke når det er class som er bedre en andre de vill jo alle være den beste.
Paladins ville jeg kalle den beste og mest overpowered klassen nå, de har spells som gjør de udødelige og i den tiden kan de heale seg selv.
Jeg har en 26 undead rogue, må si at det er veldig morsomt å spille rogue, masse damage og stealth.
Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@07.01.2005, 17.03 Paladins ville jeg kalle den beste og mest overpowered klassen nå, de har spells som gjør de udødelige og i den tiden kan de heale seg selv.
Jeg har en 26 undead rogue, må si at det er veldig morsomt å spille rogue, masse damage og stealth.
Sant det med palads at de er sterke men de er vist UTROLIG kjedelige å spille som. Når det gjelder rogues i PvP kan nesten alle ta de hvis de ser dem før roguen angriper. Det er ihvertfall det som står i alle emnene på wow foruma.
Neida, har en venn som spiller paladin, han har det ikke kjedelig, dessuten kan rogues bruke en ganske genial skill som heter vanish, de ganske enkelt forsvinner i stealth og kan gå vekk fra kampen, heale seg og ta angreperen med buksa nede.
Uansett, så planlegger jeg å være Human Roque, som min "vanlige" karakter. Men jeg skal også ha noen andre som jeg selfølgelig bare har for moro skyld.
jeg vil være det ingen andre i denne guilden er
men hvis jeg ikke får vite det går jeg plain Orc Warrior (Mining / Skinning)
i retail er det Gnome Rogue (Mining / Engineering)