Merket godt at jeg har for dårlig grafikkort på Lost Coast, ja. Radeon 9800-en min slet ganske kraftig med 2xFSAA på i 1024x768 med alt annet unntatt reflections på maks (den var satt til World), men uten FSAA var det såvidt spillbart. Uansett verdt det for å få sett grafikken. Tok et par bilder av ting jeg likte godt.
Som tidligere nevnt kommer ikke denne effekten fullt til uttrykk i skjermskudd, men den går altså gradvis fra mye blending til lite ettersom "irisen" til kameraet justerer seg etter lyset. Selvfølgelig er det ikke det som skjer, men det er effekten de emulerer.
Nye scripts er også med i Lost Coast, som her: rappellerende Combine-soldater. Det synes ikke så godt her, da.
Lyset på veggene blir veldig overeksponert når man går fra et område med lite lys til et med mye, som man ser her.
Noen steder er det små snakkebobler som starter et slags kommentatorspor hvor noen i HL2-teamet forteller litt om forskjellige ting i brettet, som for eksempel den nye HDRI-teknikken eller litt leveldesign-konsepter som ligger til grunn for de forskjellige områdene.
Uansett gleder jeg meg ganske bra til Aftermath.