Half-Life 2 - Offisiell Tråd

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Lodin

Der Waaaah
Syns den var ganske fet i grunn. Helt basic DM, men siden fysikk motoren og G-gun er med så blir det litt unikt likevel.
Fant en server med lav ping og det kjørte ikke så verst heller.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg så ikke at noen har nevnt dette ennå:

Steam-forumet er det en kar som har lista opp alle G-man sightings han fant inkl. screenshots, og det er ikke så rent få heller. Jeg veit ikke om jeg så en eneste selv, jeg var vel for opptatt med å drepe ting&tang.
 

SHDR

Gullmedlem
Jeg har et kjapt spørsmål: Hvorfor i dasshelvete får jeg ikke spilt Half-Life: Source når jeg har kjøpt spillet i butikken? Valve er faen meg ikke så rent lite frekke om de legger ved Half-Life: Source som en ekstra "godbit" for å kjøpe spillet over Steam ... lurer på om ikke det kan tas som urettferdig konkurransefortrinn ovenfor utgiver Vivendi, som nok har det ganske vondt økonomisk nå. At de har finansiert utviklingen av spillet siden 1998, og nå blir stående med skjegget i postkassa fordi Valve har sneket ut sitt eget publiseringssystem uavhengig av deres omfattende maskineri, synes jeg er rimelig forkastelig.

Dere har fått med dere at Half-Life 2 ikke engang er på topp ti over mest solgte spill om dagen?
 

Lodin

Der Waaaah
Valve har foreløpig ingen planer om å la folk få oppgradere hverken bronse eller butikk versjonen til sølv, så det ser ut som du er SOL (superduper spesial versjonen de solgte i noen butikker har de samme spilla som sølv).
Men det er ikke mye du går glipp av i HL:source annet enn at vannet er pent. Det bruker ikke engang modellene fra Blue Shift.

Forøvrig er model-poseren gøy!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Shadar@01.12.2004, 21.21
Jeg har et kjapt spørsmål: Hvorfor i dasshelvete får jeg ikke spilt Half-Life: Source når jeg har kjøpt spillet i butikken? Valve er faen meg ikke så rent lite frekke om de legger ved Half-Life: Source som en ekstra "godbit" for å kjøpe spillet over Steam ... lurer på om ikke det kan tas som urettferdig konkurransefortrinn ovenfor utgiver Vivendi, som nok har det ganske vondt økonomisk nå. At de har finansiert utviklingen av spillet siden 1998, og nå blir stående med skjegget i postkassa fordi Valve har sneket ut sitt eget publiseringssystem uavhengig av deres omfattende maskineri, synes jeg er rimelig forkastelig.

Dere har fått med dere at Half-Life 2 ikke engang er på topp ti over mest solgte spill om dagen?
144724​

Fordi de som kjøpte sølv-/gullpakka faktisk betalte litt ekstra for å kunne få slike "godbiter" som det utenom hovedpakka (bronse eller retail). They paid more, they get more.
 
Silver på Steam koster faktisk like mye som Bronze i samtlige spillbutikker jeg har sett spillet i.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det er vel fordi vi lever i Norge. Jeg så forresten HL2 retail til 299,- på elkjøp her i byen, silver kosta litt mer enn det.
 

Lodin

Der Waaaah
Det er to grunner til at bronze er billigere enn butikk versjonen.
1. Bare Valve som får pengene.
2. Ikke noen utgifter til butikker, esker og annet tull.
Syns likevel de var litt grådige med sølvprisen.


Stakkars Lamarr, hu har virkelig ikke noen tenner. :(
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jeg tror nok at du vet svaret på det spørsmålet like godt som meg...

=D
 

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Shadar@01.12.2004, 20.21
Jeg har et kjapt spørsmål: Hvorfor i dasshelvete får jeg ikke spilt Half-Life: Source når jeg har kjøpt spillet i butikken? Valve er faen meg ikke så rent lite frekke om de legger ved Half-Life: Source som en ekstra "godbit" for å kjøpe spillet over Steam ... lurer på om ikke det kan tas som urettferdig konkurransefortrinn ovenfor utgiver Vivendi, som nok har det ganske vondt økonomisk nå. At de har finansiert utviklingen av spillet siden 1998, og nå blir stående med skjegget i postkassa fordi Valve har sneket ut sitt eget publiseringssystem uavhengig av deres omfattende maskineri, synes jeg er rimelig forkastelig.

Dere har fått med dere at Half-Life 2 ikke engang er på topp ti over mest solgte spill om dagen?
144724​
Vivendi har da ikke finansiert Half-Life 2. Valve har finansiert alt selv, foruten den fysiske distrubisjonen. ;)

http://www.google.no/search?hl=no&q=vivend...ced+valve&meta=


Jeg synes forøvrig at det er stygt at man ikke får spilt Half-Life Source med mindre man har kjøpt det over Steam.
 

Lodin

Der Waaaah
Man får med alle spilla til Valve hvis man kjøper spesial utgaven som selges i noen få butikker (man får lisens til de gamle spilla via Steam). Den tilsvarer gold versjonen og har Tskjorter og annet stæsj.
DEN VANLIGE VERSJONEN I BUTIKKEN ER BRONZE!
 
Jeg har det himla travelt ettersom jeg ikke har internett der jeg bor nå! Åssen velger jeg "Steam Offline"?!

Jeg har aldri likt CS noe særlig nettopp pga STEAM from HELL!

Takker for uberraske svar!