Halo 2 (Xbox)

#61
Ørk, hva skal et så episk spill som Halo med et lisensiert soundtrack? Se for dere å spille det neste Zelda-spillet med Dragostea Din Tei i bakgrunnen samtidig som du kverker random skjeletter på Hyrule. Ikke et pent bilde nei.

Ahrg, ble litt provosert når man bruker så grenseløst skitne triks for å tjene mer penger.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#62
United we stand, brotha. Husk nå bare på at det kommer to stykker(det det var snakk om i den artikkelen var volume one), så kanskje nr. to inneholder Marty O'Donnels verk?

Bare ikke volume one blir in-game-musikken... The horror!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#63
Jeg håååper på at det bare er noen små riff lagt til i bakgrunnen på noen cut-scenes. Ser for meg Maroon 5-vokalisten i full gang mens du blaster covenants ... *grine*
Vi får vel bare håpe.

Redigert:

Opprinnelig skrevet av Smached
Det skal samtidig sies at du kan bruke hvikle våpen som helst samtidig, altså du må ikke bruke to like våpen.
Da skal du få lov til å rushe mot meg over live med en rakettkaster i høyrehånda og en hagle i den venstre. :tommelopp:
 
#64
Eh.. Har jeg misforstått noe her, eller skal vi høre stemmen til vokalisten (heter det ikke det?) mens vi plaffer løs på covenants? Eller er det bare en melodi, liksom? :usikker:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#65
Vi håper på det sistnevne, Revan. Jeg hadde ikke trodd at Bungie skulle ty til kommers-pop for å selge spillet, da det allerede er ganske åpenbart at det hadde solgt uten, og jeg tror igrunn fortsatt ikke det. Vi får bare se, antar jeg. Spillet er forresten gått gull, mao. helt fullstendig. Alle har sikkert lest artikkelen, men siden ingen andre har nevnt det i emnet ... :trollmann:
 
#66
Halo 2! Nei, jeg gleder meg så inni.. ja. Dette blir bra, det lover jeg! Men, har noen hørt noe om Live Co-op mondus?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#67
Er vel ganske sikkert at den er ... kapoff. Noe som voldtar mitt sinn mer, er om System Link co-op er med eller ikke. Det var noe jeg følte manglet ordentlig i eneren, og burde ha blitt rettet opp. Jeg klarer meg med split-screen, men det hadde vært veldig stilig.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#69
For å koble sammen to Xboxer, holder det med én nettverkskabel/TP-kabel, men det er viktig at den er krysset, ellers vil det ikke fungere. Skal du koble sammen flere konsoller, trenger du en HUB/switch, samt én ukrysset nettverkskabel per konsoll. Det kan hende du kan bruke kryssede kabler, det avhenger av switchen (om den kan overkrysse eller ikke). Ellers sier det seg selv at du trenger én TV per Xbox, i tillegg til et spill til hver konsoll. There you go! :tommelopp:
 

Lodin

Der Waaaah
#70
Har forhåndsbestilt det Spiderman. Gidder normalt ikke gjøre sånt, men man får med en stilig T-skjorte. :flau:
 
#71
jeg har hørt at Halo 2 kommer til nintendo 64? er det sant? Mange har fortalt meg at det blir laget til nintendo 64 før det blir sluppet til xbox, som en slags smakbit. Hva tror dere om dette?
 

Kilik

Lokal moderator
#76
Leak av final er ute nesten en måned før spillet slippes offisielt.


Nå er det nok en del warez-servere som går varme i løpet av dagen...
  |    Game.....: Halo_2_DVD9_PAL_XBOXDVD-DiFFUSiON                            |
  |                                                                        |
  |    Origin...: PAL - MULTI          -  Filename...: diff-hl2.part0xx.rar|
  |    Released.: October 14, 2004    -  Format.....: Primo DVD (ISO)    |
  |    Platform.: XBOX                -  DVD(s).....: 1 DVD9              | 
  |    DVD Info.: 61 RARS x 50 MB      -  Ripped.....: N/A                |
  |    Languages: uk fr ger ita spa                                        |
Folk med chippet Xbox og XboxConnect spiller det allerede online...
 
#77
Opprinnelig skrevet av Baronen@12.10.2004, 18.20
Da skal du få lov til å rushe mot meg over live med en rakettkaster i høyrehånda og en hagle i den venstre. :tommelopp:
115960​
Det er ikke nødvendig, for når jeg har fått tak i rakettkasteren så har du ikke sjangs til å komme unna likevel :tommelopp:

*Duh*
 
#78
Jeg hørte at Halo 2 ikke er ett spill, men en film. Stemmer dette? Det sies også at det er grunnen til at de ventet så lenge med å vise single player delen. Fordi 97% av tiden går med på å se drittlange FMV sekvenser du ikke kan hoppe over.

Marty mcdonnald har forøvrig bekreftet at to av artistene som er med på volume 1 soundtracket sendte han rifs som han kunne bruke i Halo2, rifs han forhåpentligvis selv har komponert. Forøvrig er det Steve Vai som trakterer gitaren i Halo. Han sa også at bare den musikken han ønsket å ha i spillet ville være der. noe som forhåpentligvis betyr:

Ingen breaking benjamin :D
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#79
jeg har hørt at Halo 2 kommer til nintendo 64? er det sant? Mange har fortalt meg at det blir laget til nintendo 64 før det blir sluppet til xbox, som en slags smakbit. Hva tror dere om dette?
Nei, Frank, det er Half-Life 2 som kommer til N64. :p

Jeg har foreløpig ikke Xbox, og heller ikke en PC som er god nok til å kjøre Halo 2. Med mindre inntektene mine stiger kraftig innen 11. november, blir det nok ikke noe Halo 2 på meg. :(
 
#80
Opprinnelig skrevet av Kilik@14.10.2004, 08.45
Leak av final er ute nesten en måned før spillet slippes offisielt.


Nå er det nok en del warez-servere som går varme i løpet av dagen...
  |    Game.....: Halo_2_DVD9_PAL_XBOXDVD-DiFFUSiON                            |
  |                                                                        |
  |    Origin...: PAL - MULTI          -  Filename...: diff-hl2.part0xx.rar|
  |    Released.: October 14, 2004     -  Format.....: Primo DVD (ISO)     |
  |    Platform.: XBOX                 -  DVD(s).....: 1 DVD9              | 
  |    DVD Info.: 61 RARS x 50 MB      -  Ripped.....: N/A                 |
  |    Languages: uk fr ger ita spa                                        |
Folk med chippet Xbox og XboxConnect spiller det allerede online...
116601​

Gamespot har lagt ut en nyhets artikkel om saken.