Halo 2 (Xbox)

Hurra! Hvem vil bli hacket først?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Hva'erre du snakker om, Insty?

Mongis: Backwash ser skikkelig spennende ut, nettopp fordi den virker så klaustrofobisk og annerledes enn de andre brettene. Jeg blir nok til å skaffe meg disse, ja. Bare jeg får penger nok... :/
 
Det er folk som hacker kartene, noe som i praksis betyr at enkelte kan få store fordeler når man spiller på xbox live. Også kjent som juks.

Pakken skal ikke koste mer enn 199,- i butikkene.

Om man kan bruke den på flere bokser har jeg ikke fått klarhet i ennå - Si gjerne ifra hvis dere vet det.
 
Opprinnelig skrevet av Nicholas+30.06.2005, 17.49-->
Mongis: Backwash ser skikkelig spennende ut, nettopp fordi den virker så klaustrofobisk og annerledes enn de andre brettene. Jeg blir nok til å skaffe meg disse, ja. Bare jeg får penger nok... :/
237556​
[/b]
Brettene blir gratis i løpet av sommeren på Xbox Live:

<!--QuoteBegin-Xbox.com

Xbox Live-abonnenter får et forsprang: I april vil Xbox Live-abonnenter få sjansen til å teste ut innholdet før alle andre, da de takket være de gavmilde folka i Mountain Dew kan laste ned to kart, Containment og Warlock, gratis. Ytterligere to kart, Sanctuary og Turf, kan kjøpes samme dag. Spillere som vil ha alle kartene, kan laste ned de fem siste kartene 5. juli. Alle de ni nye kartene vil kunne lastes ned gratis fra Xbox Live i løpet av sommeren.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Venting er for småjenter, Mongis. Det vet alle. Hva prisen angår, så sto det på Spaceworlds nettsider at brettpakka skulle koste trehundre kroner, men så er jo Spaceworld ganske dyr også da. Jeg vet ihvertfall Play.com selger pakka til like over 200 spenn, noe som tilsier toll. Hvis jeg hadde giddet å krangle med tollerne kunne jeg sikkert sluppet å betale, men meh.


Idé: Hva med at noen med et stort hjerte og masse tillit i meg, sender sin brettpakke til meg (per post), også sender jeg den tilbake etter jeg har lastet ned brettene? Jeg betaler selvsagt porto begge veier. Tenk på det, ihvertfall. :flau:
 
Jeg likte Relic og Terminal veldig godt. De andre brettene kunne jeg vært foruten. Var ikke noe spesielt i det hele tatt, tviler sterkt på at disse blir de mest populære under online gaming.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg tør satse på at Elongation blir ganske populært, iogmed at det var en god del som likte Longest i Halo. Jeg har sett et par videoklipp av folk som har gått igjennom brettene nå, og jeg må si at jeg ble veldig positivt overrasket over Gemini, som var en stor forbedring på Midship hva Covenant-brett angår. Kommer ikke til å bli noen stor favoritt eller noe slikt, men det er kjekt å ha kvalitetsbrett å velge mellom. :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Hvæh?! Da er da det visserlig stedet å kjøpe det fra. Anyways, kan hende jeg driter i det hele og bare laster ned contentet fra en eller annen, kanskje på spilltreffet.
 
Opprinnelig skrevet av Nicholas@02.07.2005, 02.25
Hvæh?! Da er da det visserlig stedet å kjøpe det fra. Anyways, kan hende jeg driter i det hele og bare laster ned contentet fra en eller annen, kanskje på spilltreffet.
238175​
Vel, du burde ikke få dårlig samvittighet av den grunn ;)

Min mening er at Halo 2 burde hatt såpass mange maps fra starten av. Ble altfor fort lei, ikke nok maps til å holde det gående. De burde ikke tatt 199kr for det i en butikk engang. Verdt en 100 lapp toppers. Og det er kun for at butikken skal ha litt for bryderiet. At en utvikler slenger på noen ekstra maps etter en stund burde nesten vært obligatorisk så lenge folk blir drittlei så kjapt.
 
D

Deleted member 91

Gjest
En av grunnene til at de gir ut contentet på disk i tillegg til bare nedlastbart er at folk uten Live skal få fingra i det også. Sånn sett kan det bli en god del billigere om en bare spleiser med noen kamerater.
 
Halo2? selfølgelig skal jeg spille det...! det er jo årets spill føler jeg:D

Du er jo helt DUST visst du ikke spiller dette spillet........!
 
Ja. Folk som har andre meninger meg med er mindreverdige, og er teite i hodet.
 
Opprinnelig skrevet av Mongis+30.06.2005, 16.21-->
<!--QuoteBegin-Nicholas
@30.06.2005, 16.29
Vi venter i spenning på hva du syns, Mongis. :) Spesielt hvordan du oppfatter Relic, den ser veldig stilig ut. Fungerer opplegget med at du må gå rundt hele øya for å ta flagget bra? Og hvor lett er det å hoppe fra stein til stein for å opp i basen tidligere?
237518​
Nå har jeg bare prøvd ca. 5 minutter på hver bane helt alene på rommet mitt, for å få et overblikk over hvordan ting ser ut og slikt. Og jeg gleder meg ikke mindre nå, for å si det slik. Ser meget bra ut, og gleder meg virkelig til å teste de online. Ser at du også gleder seg til Relic, det er et av de kartene jeg også har sett mest frem til utifra bilder. Førsteinntrykket av den er at den var litt mindre enn det så ut som på bildene. Men det er kanskje bare meg. Men ser ikke at det vil bli noe problem med mange spillere i det hele tatt. Mange små topper/sandhauger så det skal bli spennende med CTF kamper også. At det er eget snipertårn på ene siden blir kanskje et lite problem, hehe.
Likte også godt Terminal og Backwash. Sistnevnte er den tåkebanen, som du sikkert har sett på bilder. Blir nesten litt klaustrofobisk, siden du ikke ser så altfor langt fremfor deg. Ser for meg at spillere kan dukke opp ut av tåken overalt rundt deg.

Absolutt et must for alle Halo tilhengere!
237538​
[/b]
Gleder meg mest til den jeg og. Har sett en video, og førsteinntrykket er dritbra.

Kan jeg kjøpe de banene nå?
 
Før jeg gidder og betale for å laste ned de nye banene. Er de tilgjengelige på (faen het det igjen nå) optimatch? slik at man kan spille team slayer på dem? er de med i playlisten, eller er det slik som de forige at man må vente på nye playlister slik an man kun kan spille dem offline? er de kansje spillbare på team preview? Blir vel sånn at de må bli gratis slik at alle kan spille dem før de er i playlisten tenker jeg. <_< da venter jeg heller til de blir gratis jeg og