Halo 2 (Xbox)

Dummen? leste du hva jeg spurte om eller? jeg vil vite om hvis jeg laster ned de nye banene nå, om det da blir å vente en stund til de blir spillbare i f.eks team slayer, slik at man NÅ kun kan bruke de offline med venner og slik. dummen
 
D

Deleted member 91

Gjest
Utover det som kan svares på ved å bare tenke etter (nemlig at det ikke finnes forskjellige versjoner av Team Slayer gjemt inne i Team Slayer-matchmakingen, hver skreddersydd for folk med forskjellige antall maps), så sa jeg jo at de skal oppdatere Team Preview til å inneholde intet annet enn de nye mapsene snart, og at de blir inkludert i alle matchmaking-modi når de blir gratis. Skjønner du meg nå?
 
D

Deleted member 91

Gjest
For å si det litt mindre komplisert: Det blir akkurat samme situasjon som når de forrige fire brettene kom. De du må betale for, får du Team Preview til og kan spille på Custom. :)
 
Det som er så drit er at team preview blir også fjernet etter alt er på plass, så statsen du får der betyr damn shit så vidt jeg har forstått (ja,jeg er en stats hore når det gjelder online spill) så da ser jeg liten vits i å stresse med TP.
 
Etter å ha spilt en god del på nett de siste dagene, vil jeg si at Relic, Terminal og Backwash er de mest populære blant de 9 nye kartene. De resterende har det blitt veldig lite av. Elongation har overrasket meg positivt, blir mye kaos med mange spillere på en så liten bane. :)
 
Går det an å bruke disse banene på offline multiplayer? O: Har nemlig ikke noe internettilkobling til min Xbox. Må unnskylde om dette er et dumt spørsmål, ettersom jeg ikke har lest så mye om de nye mappene.
 
Dette har sikkert blitt spurt om tusen millioner milliarder ganger tidligere (om ikke nylig så sikkert tidligere for mange herrens år siden i et bortgjemt emne), men kan jeg bruke flere 3 måneders free trial greier på ett og samme bankkort? Masse nye baner har atter engang pirret min interresse for Halo 2 LIVE.

Er forøvrig relevant til emnet fordi jeg sier så.
 
Jeg fikk kjøpt disken i butikken i dag. Den fungerer på så mange bokser du vil, så det er bare å spleise med noen venner. Ellers er det billigere å laste ned. Men aller billigst er det å vente til 30/8.

Matchmaking-playlistene blir forresten oppdatert 11/7. Visstnok,
 
Hehe. Bare synd at jeg ikke har noen venner da.


.. neida, men han eneste vennen min med Xbox skal vente til de kan lastes ned. Må nok vise bilder fra banene til kompiser som jeg spiller Xbox med, og få dem til å ville ha banene. Da hiver de nok inn noen kroner ja.
 
Opprinnelig skrevet av MattMan+07.07.2005, 22.35-->
Ser ikke bortifra det. Bare å teste. :)
240192​
[/b]

<!--QuoteBegin-Mongis
@07.07.2005, 22.41
Som MattMan sier, så er der bare å teste. I verste fall kan du bare bli bannet. :p
240202​

Okay, da skal det testes... Eh, det er ikke noen her som tilfeldigvis har et sånnt gratis prøve-abonnement liggende å slenge og kunne tenke seg å donere det bort til en god sak? :flau: Ny Halo2-venn fåes med på kjøpet.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Døh. Det er en forholdsvis stor mengde mennesker som dytter to eller flere kontoer fra samme Xbox, og jeg har vanskelig for å tro at de skaffer seg nytt kredittkort for hver jævla konto. Du er in the clear.

(Nei, jeg har ikke sånn derre homosak til deg. Kjøp et nytt spill hvor det følger med, eller noe.)