Halo 2 (Xbox)

Opprinnelig skrevet av Rocky@10.07.2005, 17.57
Okay, da skal det testes... Eh, det er ikke noen her som tilfeldigvis har et sånnt gratis prøve-abonnement liggende å slenge og kunne tenke seg å donere det bort til en god sak?  :flau: Ny Halo2-venn fåes med på kjøpet.
240927​
PM meg, så kan du få min.

Edit: Beklager, men fant nettopp ut noe. "Tilbudet gjelder 01.08.04-31.03.05". Det betyr vel at den ikke funker lengre. :ehm...:
 
Antar det, ja. :p
 
Opprinnelig skrevet av Mongis+10.07.2005, 23.02-->
<!--QuoteBegin-Rocky
@10.07.2005, 17.57
Okay, da skal det testes... Eh, det er ikke noen her som tilfeldigvis har et sånnt gratis prøve-abonnement liggende å slenge og kunne tenke seg å donere det bort til en god sak?  :flau: Ny Halo2-venn fåes med på kjøpet.
240927​
PM meg, så kan du få min.

Edit: Beklager, men fant nettopp ut noe. "Tilbudet gjelder 01.08.04-31.03.05". Det betyr vel at den ikke funker lengre. :ehm...:
241034​
[/b]
Ach soo! :( Takk skal du uansett ha Mongis, du prøvde ihvertfall og sånt blir det pluss i boka av.
 
Alle 2-month er fjernet pga enkel tilgang til nye accounts hvis du er en cheater, tror jeg. Saa du maa kjope deg live hvis du skal spille det. Forresten er de nye mapene raevva.. Terminal er negerdritt.. Toppen av mokkamap. Det som kanskje var litt bra er relic, og kaaaaanskje backwash under saerdeles berusede omstendigheter.
 
Terminal dritt ? Tror snart jeg må ta ifra deg limboksen sånn du tenker klart ;) Er jo kanonfet bane når man spiller 12-16stk team slayer. Og Deathmatch..

Relic er bra. Men slit å finne våpen på den banen synes nå jeg.
 
terminal er dritt fordi bungie sa at man skulle kunne bruke nye kjoretoy, og jeg forventet at det var toget, selv om det ikke saa slik ut paa den presentasjonen pa bungie.net. Likevell. Toget er der bare for aa provosere. Uansett har klanen min en jaevlig god taktikk paa ctf paa den banen, saa jeg er kanskje ikke den rette til aa snakke.

Kan forklare mer naar jeg kommer hjem. Jeg maa ogsaa rette paa meg selv i min forrige post. Jeg mente elongation, og ikke backwash, som er baesj...
 
Jeg trodde ikke, jeg leste jo det på den update-greien. Synes det er idiotisk med et tog som bare er der. Kjører. Er jo ikke plagsomt engang. Man skal være rimelig uheldig/idiot om man klarer å bli påkjørt av toget uten at det er med vilje.
 
Opprinnelig skrevet av Insty@16.07.2005, 01.00
Jeg trodde ikke, jeg leste jo det på den update-greien. Synes det er idiotisk med et tog som bare er der. Kjører. Er jo ikke plagsomt engang. Man skal være rimelig uheldig/idiot om man klarer å bli påkjørt av toget uten at det er med vilje.
242500​
Jeg har vært i del kamper akkurat oppe på en del av banen der toget kjører forbi. Det er ved siden av der du finner over-shield'et for å spesifisere hvilket område jeg mener. Og det er rimelig lett og bli påkjørt i kampens hete akkurat der. Har skjedd altfor mange ganger for å si det slik, og jeg var også en av de som mente at det kom til å bli lett å unngå å bli påkjørt ved første øyekast. Også lett å bli truffet når du skal hoppe å hente skjoldet. En artig detalj er at toget faktisk tuter i det du skal til å bli truffet.
Og forresten er Terminal en av mine favorittbaner. Med Sniper selvsagt. ;)
 
Opprinnelig skrevet av Mongis+16.07.2005, 00.06-->
<!--QuoteBegin-Insty
@16.07.2005, 01.00
Jeg trodde ikke, jeg leste jo det på den update-greien. Synes det er idiotisk med et tog som bare er der. Kjører. Er jo ikke plagsomt engang. Man skal være rimelig uheldig/idiot om man klarer å bli påkjørt av toget uten at det er med vilje.
242500​
Jeg har vært i del kamper akkurat oppe på en del av banen der toget kjører forbi. Det er ved siden av der du finner over-shield'et for å spesifisere hvilket område jeg mener. Og det er rimelig lett og bli påkjørt i kampens hete akkurat der. Har skjedd altfor mange ganger for å si det slik, og jeg var også en av de som mente at det kom til å bli lett å unngå å bli påkjørt ved første øyekast. Også lett å bli truffet når du skal hoppe å hente skjoldet. En artig detalj er at toget faktisk tuter i det du skal til å bli truffet.
Og forresten er Terminal en av mine favorittbaner. Med Sniper selvsagt. ;)
242503​
[/b]
tja, man kan vel si at man må være ganske trøtt for å bli pushet ut på togskinnene, og ganske uopmerksom for å bli truffet av tåget under en krysning, men for al del... TOGET EIER! fint å sette alle slags kjøretøyer utpå skinnen og vente på at de skal komme dalende ned i hodet ditt :tommelopp:
 
Kjempegøy!!
 
Xbox live runder nå 2 millioner brukere milepælen.

Opprinnelig skrevet av http://majornelson.com/
Xbox Live Online Gaming Community Doubles in Just One Year, New Member Added Every 30 Seconds
Unrivaled content and player experiences continue to fuel exponential growth of worldwide online community.
Tror nok at Halo 2 har mye av æren for dette.

Edit 23.07.05:

Link til kilde

Bungie har akkurat lansert en ny oppdatering til Halo 2, og har i løpet av de siste 24 timene bannet over 2500 personer! Gode nyheter for alle brukere av Xbox Live.
 
Bungie er fortsatt Nuubz. Skjønner ikke at de kan gjøre en gamer så invalid ved å gi dem en SMG som startvåpen. Sier seg selv at det ikke er noe bra når det kan dual-vield'es. Det er først da det blir bra. Nå må Bungie skjønne at vi vil starte med en Battle Rifle, og ikke bare ha noen game-modes hvor det skjer.
 
Eller bare ved noen enkle knappetrykk gjøre slik at det blir startvåpen?

En ting jeg lurer på:
Jeg har ikke Live, men kjører system link mellom to Xbox-er. Trenger jeg da kun å kjøpe en utgave av add-on-mapsa, slik at jeg bare legger de inn på harddisken. Eller må jeg punge ut 600sphenn for driten?
 
Opprinnelig skrevet av Freezar@03.08.2005, 21.52
En ting jeg lurer på:
Jeg har ikke Live, men kjører system link mellom to Xbox-er. Trenger jeg da kun å kjøpe en utgave av add-on-mapsa, slik at jeg bare legger de inn på harddisken. Eller må jeg punge ut 600sphenn for driten?
247821​
Du trenger bare å kjøpe ett eksemplar. Den kan du bruke på så mange Xboxer du bare orker. På Play er den forresten ganske billig. :tommelopp:

Klarte forresten å nå "Berserker" i en online kamp(8 mot 8) på Xlink her om dagen! :smarting:

Opprinnelig skrevet av GameFAQs
Name: Berserker
Says: Untouchable
Spree: 20
Looks Like: Star (Gold;8 points)
Carnage Report View: Same
Comments: Alright this is very very hard to get. It's going to take a lot
of luck and/or skill. Items like the Sword, Sniper Rifle, Beam Rifle, Rocket
Launcher, or Plasma Pistol+Human Pistol are gonna earn you this, but it's
still a longshot. Easiest in Big Team Battles.
End: You ended ______'s killing spree/ ______ ended your killing
  spree
Difficulty: 9.5/10
Bonus: 1
Games: All
Med andre ord 20 kills på rad uten at jeg selv dødde.
 
Oki, takk skal du ha. Da blir det maps på meg også. :)