Heroes of Newerth - Nerdrage med Billa & Slegga

#81
Ja, spillet ble patcha her om dagen og det medførte litt forandringer i menyen, nerfs/buffs på heroes og litt andre småsnacks som tutorial som eivind sa.

Sånn ellers, for de som er glad i esport and what not, kan sjekke ut denne sida: HONCAST.com
Flotte caster av matcher med kommentator og greier. Så nettopp igjennom 1,5 time med podcast om den nye patchen (ja jeg har lite å gjøre om dagen).

Spiller SG'ere dette spillet i det hele tatt ? If so så er det bare å hyle ut friendsnicket. Kunne forresten lagd en liste over nicks, hvis noen gidder.
 
#84
Hva skjer? Får du bare svart skjerm eller krasjer spillet når du åpner det? De jeg bor og spiller med hadde problemer etter patchen de og.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#85
Finner ikke serverne. Statusbaren søker gjennom så og så mange servere, men når den er ferdig står det "viser 0 av 0 resultater". Samme skjer når jeg prøver å lage game, finner ingen servere. Hvis jeg joiner gjennom matchmaking kommer jeg så langt som en loading bar som aldri beveger seg og det dukker opp meldinger med "connection to server timed out", så loading bar, så ny melding til evigheten.
 
#86
Er fiksa nå.
 
#89
Jo.
 
#91
Reinstaller eller patch på nytt, ifølge forumet (og meg og Cycerin, som spilte nettop), er det fiksa. ;o
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#93
yay kanskje det blir mere noobs som kan få meg til å føle meg pro.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#95
Jeg har magiske problemer og spiller på mac, så PC fo lyfe elno.
 
#96
Mac er utrolig nok roten til alt ondt. Men ja, open beta, tutorial, matchmaking som fungerer (i det minste jævlig mye bedre enn LoL), prøv det da fitter. Evt. Hit me up på eivind2k eller fangio, varierer mellom de to kontoene.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#97
namechange fangio til faygo, din stygge juggalo
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#98
Forresten Eivind, jeg klarte å kjøre hon på den dritstygge laptopen til søstra mi her. Det gikk i 15 fps, men jeg bare picka moon queen og tok solo matchmaking, gikk mid og tarda meg vei til seier. Med touchpad. fikk 16/3/8 elns
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#99
[yt]RS_igF4SUk8[/yt]