Hva spiller du for tiden?

Gav nettopp nyeste utgaven av Wii/GC-em,ulatoren Dolphin eit forsøk. Og fuck me sideways, F-Zero i full HD med 60FPS er temmelig elskbart! Gleder meg til å prøve Donkey Kong Returns uten waggle!
Kan du spille DK Returns uten wiimote da ?

Uansett rullet både F-zero og Metroid Prime nå i 1440p med låst 60 fps. Blitt bitt av basillen nå >_<
 
Har testet new super Mario bros wii med emulert waggle, du kan binde risting av kontrollen til ein knapp. Tilt av kontroll kan du sette på analoge skulderknapper for eksempel. Må finjustere ein del ting så klart, men det er verd innsatsen om du først skal bruke ein del timer på spela. Mario Galaxy uten risting ja også bli spennende!

edit
DKC Returns ser vanvittig bra ut, men krever meir maskin enn eg har så det får vente til neste oppgradering. :).
 
Sist redigert:

Nabbe

Har fin hatt.
Brukte rundt tjue minutter på en challenge jeg absolutt ikke trodde jeg på noe som helst vis ville klare i Trials Fusion ... så, øh, jeg bare slenger dette ut her jeg. Burde vært et trophy eller noe for denne dritten.

 
Spilla litt DR3 nå og dette er ikke en god port. Det ser greit ut, men det kjører rimlig ræva. Det er låst til 30FPS og når jeg spiller er det forsåvidt stabilt selv med hauger av zombles på skjermen, men kuttescener lagger som faen. Det går vistnok ann å låse opp frameraten, men jeg driter i det siden ikke engang Digital Foundry fikk det til å kjøre stabilt i 60 på beistet sitt. Men men, er i det minste 1080P.



Også er det fortsatt ganske Dead Rising da. :v

 
Ja, Dead Rising 3 var skamfett. Den beste delen er ..


at Capcom kan gå å suge en kølle med smegma. Får ikke sett menyen engang før jeg blir sparka tilbake til desktop.
Fantastisk port... Finnes omtrent ikke kvalitetssikring av spill til PC lenger. Forumet oversvømmes av sinte folk akkurat nå og med god grunn. Rævva opplegg.
 
Har lyst til å teste det selv. Men det får nok vente en stund. Driver med det Guacamelee superhyperturbo edition til WiiU for øyeblikket. Herregud for et spill. Også har jeg ei skål med ikke hjemmelaga Guacamole og tortilla chips og en pils på bordet. Så det er levbart i kveld. Stor post inc.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Testa det så vidt istad, skal spille mer i morgen (i natt?). Det er det første spillet jeg har testa på det nye 780 GTX-kortet mitt som klarer å sinke frameraten betraktelig. Det virker som om det ikke blir mye bedre av å skru ned effektene, så jeg kjører full pupp. I det minste er porten mulig å spille i 1440p og ikke låst til 900p eller annet rask, og det kjører egentlig helt OK.

Savner fortsatt farger og noe av fokuset fra DR1 og 2, men dette er helt klart noe Dead Rising. Håper det er saker.

UltraEdit: Den uncap FPS-saken. Jeezus, den fikser frameraten totalt. Går som fot i varmt smør. Kan ikke fatte hva Digital Foundry har testet.

Nesten vanskelig å beskrive hvor mye bedre det gjør opplevelsen. Bare test det;
1. Create a “user.ini” file in the same folder as deadrising3.exe (for Windows 8.1 users it’s located at: C:sukk:Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common).
2. Enter the following line in the file: “gmpcr_unlock_frame_rate = True” (no quotes).

Sies at spillet kan bli noe ustabilt, men kan ikke se for meg hvorfor det skulle skje. Spillet går silkemykt, og om noe oppfører spillet seg bedre. Eneste årsaken jeg kan tenke meg til at dette valget ikke ligger i menyen er at noe MS ikke vil at man skal se hvor mye bedre mesterrase er.

Og spillet da? Elsker det. Mye mer farger og variasjon en de dødskjipe brune trailerene skal få det til å se ut. Skal skrive mer om det siden, i mellomtida kan man kose seg med dette:
 
Sist redigert:
Ok, litt mindre raeg siden Capcom klarte å dytte ut en patch som fiksa det. Nå funker spillet fint (foreløpig).
Har uncappet fps og det går stort sett veldig glatt. Men med 2stk Titans burde dette egentlig hatt en enda bedre flyt. Satser på at de patcher det litt her og der. I dag skal det ihvertfall drepes zombies!
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Ække ferdig med Dishonored enda, men plukka opp Alan Wake i dag. Sto og lurte litt på Metro2033 siden jeg elsker boka, men så så jeg at det var sånn skyting av monstre og det ække min bægg. Hadde vært artigere med noe Falloutaktig. Vurderte også Bioshock 2 og Infinite litt også, men hørte at ihvertfall toern søg? Vurderte også også Assassin's Creed, men gidder ikke borgerkrig/pirat-settinga. Er Revelations no stas? Er det noe annet jeg burde sjofe?
 
Revelations kan du lett skippe. Da var faktisk Pirate Creed bedre på så å si alle punkt.
 
Martin, istedet for alt det andre, har du spilla DLCen til Dishonored? Man er Daud, han dicken som drepte dama på starten, men føler skyld og finner en quest for å redde dattera hennes. Et eksempel på DLC som faktisk fortsetter et spill meningsfyllt og gir en god slutt.
Og Daud eier.

Og i Dead Rising 3 løper jeg nå rundt i høye hæler, nettingstrømer og en pels mens jeg har en Blanka-maske som gir meg elektriske angrep. YESSS!
 
Jeg kom til første bossen sammen med en kompis i co-op, men nå kræsjer spillet hver gang omtrent på samme plass.
Gidder ikke å fortsette før dette har blitt lappet sammen til et brukbart produkt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tips: Kjøp ordentlig PC. Null stress på maks innstillinger her.

PS dette spillen eier.

Edit: PPS

 
Sist redigert:
Tips: Kjøp ordentlig PC. Null stress på maks innstillinger her.
Nigga please... Porten er skrot og trenger seriøst lappes sammen (Og Digital Foundry er helt enig)
Av 200+ spill så er dette det eneste som kræsjer. MERKELIG

Digital Foundry skrev:
Is Dead Rising 3 unoptimised then? When you combine poor performance with limited PC features and issues such as awful mouse acceleration, it starts to feel that way, and our issues with the game repeatedly crashing on multiple machines certainly suggest that the title would have benefitted from more stringent QA.
Og specsa står det ikke på..
Processor Intel(R) Core(TM) i7-3930K CPU @ 3.20GHz
Manufacturer Intel
Speed 3.2 GHz
Number of Cores 12
Video Card 1 NVIDIA GeForce GTX TITAN
Manufacturer NVIDIA
Chipset GeForce GTX TITAN
Dedicated Memory 3.1 GB
Total Memory 4.0 GB
Video Card 2 NVIDIA GeForce GTX TITAN
Manufacturer NVIDIA
Chipset GeForce GTX TITAN
Dedicated Memory 3.1 GB
Total Memory 4.0 GB
Memory 32 GB
Operating System Microsoft Windows 8 (build 9200), 64-bit
Service Pack 0
Size 64 Bit
Edition Basic
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nigga please... Porten er skrot og trenger seriøst lappes sammen
[...]
Av 200+ spill så er dette det eneste som kræsjer. MERKELIG
Umulig å forstå hva du mener, det funker brillefint på min PC. Siden det kræsjer på din PC og ikke min, kan vi konkludere med at det er din PC som er skrot. Og, vel, du kjører Windows 8.0, og ikke 8.1. Start med å laste ned den oppgraderinga, så kan det jo hende...??!?!?!?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hint: Hvis det var ødelagt ville det ikke funka hos meg heller.

Ikke at det er kjempefett å sitte med et nytt spill du ikke får spilt, da. Det bare stemmer ikke at spillet er ødelagt. :)