Hva spiller du for tiden?

Har alle problemer med at Point Lookout bugger noe sinnsykt eller er det bare jeg som er heldig? Det har seriøst hakka helt siden jeg gikk av båten. Og V.A.T.S? Glem det.

Damn you Bethesda!:argh:
 
Er det på 360 og har du bare spilt Fallout 3 i det siste? Høres ut som samme problem folk hadde i Oblivion når de starta Shivering Isles.
Da var det at cachen på maskina var full så man måtte slette den. Letteste måten å gjøre det på er å starte opp og spille litt på to eller tre andre spill.
 
The Pitt var nesten ikke mulig å spille den første dagen for meg (på 360), men etter at de slapp en patch funka alt mye bedre. Høres ut som en classic Bethesda-bug altså.
 
Spiller på PS3. Spillet har fryst tre ganger på en time, men ser ut til å ha løsna nå. Jeg er håpfull i allefall.

Edit: Nope. Falsk alarm. Dette suger.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg hadde ingen problemer med hakking da jeg spilte Point Lookout på PS3, men spillet frøs et par ganger, akkurat som hovedspillet også gjorde.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Heh, klart det. Om ikke annet, så for din skyld.

Glemte forresten at jeg også spilte demoen til Wet, og det var ganske fornøyelig. Morsom attityd og tøff innpakning (Tarantino/Grindhouse/KillBill, bare dårligere skrevet), og alt i alt en slags forbedret, og mer eggstokkete versjon av Stranglehold. Spillet skal visstnok ikke inneholde tradisjonelle bosskamper, og det kan fort være ganske smart, siden slike litt halvpresise skytespill ofte blir veldig frustrerende så fort de begynner å tro at de faktisk fungerer godt nok spillteknisk til at de kan utfordre sine egne systemer. Igjen tenker jeg på Stranglehold, men Tomb Raider Legend og Anniversary gjør også gode forsøk på å demonstrere problemet.
Wet, er "forbedret" i forhold til stranglehold? HAH!

Wet er kanskje den vrste demoen jeg testa i fjor. Elendige animasjoner, stokkete kontroll-scheme og lettere sagt tilbakestående konseptuell fremtoning.
 
Ikke at jeg har testa det, men med "ikke tradisjonelle bosskamper" kan jeg garantere at det er snakk om ytterst vanlige quicktime events. :qen:
 
Runnet akkurat Bayonetta på Hard... Fuck yeahhhhhhhh
 
Wet, er "forbedret" i forhold til stranglehold? HAH!

Wet er kanskje den vrste demoen jeg testa i fjor. Elendige animasjoner, stokkete kontroll-scheme og lettere sagt tilbakestående konseptuell fremtoning.
Så sant som det er sagt. Men soundtracket var i det minste kult.
 
Bortsett fra at House of the Dead Overkill allerede gjorde Grindhouse-greia inkludert soundtracket mye bedre mye før.

[yt]8JtmCgBzAHA[/yt]
 
Jaja, selvsagt er det quicktime events. Men det er bare nolduser som vil at underholdningen deres skal være inderlig hele tiden.

Uansett, mitt kvalitetsmeter kan måles i millimeter i smilevikene. Det sier seg selv at Wet ikke er et spesielt godt spill, men jeg smilte da demoen var over.

Nova: hva syntes du var stokkete med kontrollene?
 
Nei vent, jeg titta på Jutubb og første bossen er en rottefyr/uteligger. Han har en minigun og alt man trenger å gjøre er å hele tiden bullettimehoppe bak ham og skyte.
Mea culpa!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jaja, selvsagt er det quicktime events. Men det er bare nolduser som vil at underholdningen deres skal være inderlig hele tiden.
C-, must try harder.

Wet er forøvrig like responsivt som å ro en likkiste i en sump. Et spill for nolduser der altså.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Gikk innom Expert i dag og så Warhawk (med PS3 Headset) for 199 kr. Det er lavere enn de selger det på <insert location>!
Eneste bra dealen jeg har gjort på Expert.
 
I dag testet jeg ut Half Minute Hero på PSP og jeg ble hekta. Utrolig morsomt konsept.

Sånn ellers har jeg spilt Bayonetta, prøver å få til Platinum på alle Normal-kapitlene. Det er utrolig frustrerende og jeg kjenner jeg begynner å bli gal på ekte.
 
Etter yetpantsu posta screenshot av Shadow of the Colossus på sin ps2emu så fikk jeg endelig sparka et prosjekt jeg lenge hadde lagt på hylla. Så ordna meg pSX-emulatoren og sikla etter barndomsspillet, nemlig Sledstorm. Og det var over all forventning hvor godt spill ser ut og føles den dag i dag.
Da var det bare å fortsette nostalgitrippen videre til enda et barndomsspill som jeg skal fyre i gang nå, Rally Cross.

Ble så gira når jeg fikla med emulatoren at jeg skulle prøve å ordne ps3-kontrollen til emulatoren siden jeg denne bærbare pcen har bluetooth, men det var mye herk med å ordne det så tror jeg står den litt av.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Ble ferdig med BioShock 2 (PC), og min skepsis om at dette egentlig er en veldig unødvendig oppfølger ble ikke knust akkurat, men det var da fortsatt ganske morro.
Når jeg tenker med om gjør det egentlig ikke noe bedre enn sin forgjenger, men fokuset er helt klart skifta en del. Alt virka veldig mye mer lineært her av en eller annen grunn, og mesteparten av områdene var mer som glamorøse korridorer som leder til neste objective enn enerns større åpne arenaer du kunne angripe som du ville.

Min største gripe er fortsattt (som i enern) at gunplayet føles skikkelig ass ut. Det handler liksom mer om hvilket våpen/ammo du bruker, enn hvor godt du faktisk treffer med det. Sure, headshot er way mer effektiv enn å treffe andre steder, men når siktet ditt er like stort som en tjuekroning føles det mer som flaks enn skill hvis du tar ned en dude på under magasinet. Kanskje denslags flyr bedre på slarkete konsollstikker, men på en PC FPS synes jeg egentlig ikke det er veldig holdbart.

Storien var rimelig meh, det var ingen virkelig gode moments ala twisten i enern, og heller ingen av de nye karakterene som ble introdusert var noe særlig å skrive hjem om. De nye områdene var greie, men ikke veldig interessante (hva med å hvertfall PRØVE å få til en ny Fort Frolic a 2k... :argh:) og jeg følte ikke at noen av dem ga noen som helst form for mulighet til exploration. Mulig rett og slett alt av Raptures wow-faktor forsvant for meg etter enern... =/

På plussiden synes jeg fortsatt det var ace å kuke rundt med plasmids (sjønt de blir litt vel overpowered på slutten), planlegge (og forhåpentligvis gjennomføre) superintrekate Big Daddy takedowns, samt å drepe horver av uventende splicers med hacka security dill. Det er også gledelig å endelig se ett spill som forstår det at slutten ikke nødvendigvis må være dritvanskelig og frustrende for å være bra. Her er det praktisk talt godmode, men noen ganger er det bare digg å cruise over mållinja...
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Hakke testa MP ennå, skal se om jeg får tatt meg et par runder i løpet av uka.