Hva spiller du for tiden?

Problemet med å handle spill fra utlandet er at Gamestop ikke tar i mot de. Jeg selger unna alle spill jeg er ferdig med.


Takk for svar, forresten. Ser ikke ut som jeg går glipp av av alt for mye. Samstundes så ser jeg at et online pass koster skarve 800 poeng på XBL, så kommer sikkert til å anskaffe det for å sperge gjennom alt jeg kan.
Gamestop tar da mot spill kjøpt i england, har faktisk sett amerikanske spill i hyllene hos min lokale hvertfall.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Problemet med å handle spill fra utlandet er at Gamestop ikke tar i mot de. Jeg selger unna alle spill jeg er ferdig med.


Takk for svar, forresten. Ser ikke ut som jeg går glipp av av alt for mye. Samstundes så ser jeg at et online pass koster skarve 800 poeng på XBL, så kommer sikkert til å anskaffe det for å sperge gjennom alt jeg kan.

Kjøp spell fra britisk butikk. Så lenge det er PAL og ikke NTSC, så er man good to go.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Da har jeg gått til anskaffelse av Mass Effect 3, men ble møtt av no onlinepassings.Kjøpte det brukt, så har ikke koden. Trenger jeg det? Går jeg glipp av noe vesentlig for single player-opplevelsen? Har planer om å spille gjennom Mass Effect: Infiltrator på ifonen min, men jeg får vel overført alt dillet der i fra over til ME3?
Altså, jeg fikk den beste slutten for det valget jeg tok, og... den var helt lik den jeg hadde fått hvis jeg hadde hatt dårligere Readiness. Men ja, både ME: Infiltrator og ME Datapad gir deg en del readiness uten problem. Jeg ville egentlig bare begynt grindinga med Datapad allerede nå, det tar ikke mange sekundene hver dag men det går timer mellom hver gang du får gjøre noe.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Jeg tenkte jeg skulle grinde litt multiplayer i ME3 for å få readiness, men fy søren så ustabile og bugga greier. Ofte nekter den å finne matches eller la andre joine meg, andre ganger funker det helt fint. En gang gikk det tilsynelatende helt fint, men så frøs først bildet, så lyden og så fikk jeg blåskjerm. Er lenge siden sist gang jeg så en blåskjerm som ikke kom av en hardwarefeil.

Det som er ekstra dritt er at det er gøy når det funker samtidig som jeg vil ha alle :penga: aka. readiness-poeng, så jeg kommer sikkert til å sløse bort mye tid og frustrasjon på dette. Å la MP påvirke utviklingen i SP, spesielt i et spill som tradisjonelt er singleplayer or GTFO, det liker jeg ikke.
 
Igjen, readiness har veldig lite å si om du fullfører det meste i spillet før slutten. Før eller siden kommer du til et punkt hvor summen er så stor at det ikke spiller noen rolle at de trekker fra noen prosent.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Er det rett og slett den grønne linjen som fylles opp litt etter litt? Har fylt den helt opp, så da er jeg kanskje good to go?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Readiness rating er prosentene du ser fordelt på fem seksjoner ved hovedmenyen. Den linjen som fylles opp etter hvert som du skaffer flere folk og skip er din totale armé. Arméen ganget med prosenten er din gjenværende armé som trigger de respektive endingene.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Blargh, da blir det multiplayer-grinding på meg. (Hvor mesteparten av grindingen består i å føkkings koble seg opp på kamper.)
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Evt blir det

Heh

Multiplayer grining
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Nei, det er på datapese (en sånn en man får blåskjerm på vettu). Er ikke akkurat mesterrase siden jeg holder mer eller mindre minimumskravene for å spille, men internett-tilkoblingen min er det ikke noe å si på så og jeg kan spille SP i mange timer i strekk uten trøbbel.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Kjøp Macbook Pro.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Ikke gidd å ødelegge opplevelsen hvis du synes det blir å grinde. Da anbefaler jeg heller å ta den slutten du får, men opp til enhver selvfølgelig.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Evig kred CyberK, det er sånn ekte gamere ruller.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fordi jeg er en retarded fag kjøpte jeg meg Kid Icarus: Russebuss i dag (altså, den 3DS-spillen). Det er, for å forklare det enklest mulig, Sin & Punishment bare med mer powerups og så langt ikke like imponerende bosser.

I am okay with this.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg har sett etter det i spillbutikk tre ganger, ingen har hatt det. Mistenker dog at jeg får det av til bursdagen og at dama har lett seg svett etter det. Hater DS/3DS-utvalget på Game/Gamestop.