Hvilke spill har du IKKE fullført.

C

Crizpy

Gjest
#41
Blitzball er en av de tinge square har lagt inn i spella, for at de skal bli ræva.

Som introen i FFX-2.....herreGUD!
Hva faen er tanken bak det?!
Driver produsentene å lager spill mens de er drita på sake?
 
#42
Og nå kommer jeg med min fantastiske oppdatering til min samling med u-ferdig spillte spill!!!

Summoner [PC] - Har prøvd flere ganger, men det blir bare for kjedelig når jeg kommer til et punkt i spillet, en gang så kom jeg forbi det punktet og det ble kjekkere, men dog også mye vanskeligere når jeg kom til en boss.

Imperium Galactica 2 [PC] - Det blir bare for kjedelig i lengden.

Tomb Raider: The Angel og Darkness [PC] - For kjedelig.

Hitman 3: Contracts [PC] - Jeg likte ikke dette i forhold til 1ern og 2ern, som var stjernespill, nåja, prøver sikkert en gang.

Red Faction 2 [PC] - Altfor kjedelig, 1ern var veldig bra dog.

Jet Force Gemini [N64] - Det tok bare ALDRI slutt, jeg kom til det som jeg trodde var sisteboss men neida, her skulle du redde di egen verdem. Jeg spillte i et par timer til før jeg satt meg fast. Var et veldig morsomt spill utenom det.

Enda en oppdatering kan forventes i fremtiden :)
 
#44
Shinobi. Hadde ikke vært noe problem hvis jeg ikke hadde sovna hele tida...

Tenchu. Et sinnsykt kult spill. Hadde det ikke vært for at siste(og veldig vansklige) boss er etter en lang å vansklig bane....

7 Blades. Det er ekstremt god humor i dette spillet. Men det blir for kjedelig gameplaymessig...

Kommer sikkert på flere etter hvert....
 
#45
Desverre kom jeg meg aldri gjennom Fallout 2, spillet var kult det. Men på slutten var jeg så avhenging av dop at det ikke var mulig å klare spillet, inmari synd :(
 
#46
Må vel nevne at jeg ikke har klart å få tak i de to siste stjernene på Super Mario Sunshine. Har 118 stjerner, og for å få de siste må jeg skaffe meg noen dumme blå mynter... >_<
Etter en laaang leting så kom jeg fram til at jeg aldri mer skulle spille dette positive solskinsspillet.

Hmm... er det i det hele tatt noe som skjer når man har klart å få alle stjernene?


Har heller ikke runda siste banen på War3: TFT.
Skulle til å sette meg inn for det en gang, men etter en misslykket formatering så gikk spillet med. Har ikke orket å starte helt på nytt ennå.
 
#47
Timesplitters 2 er ett av dem.. Sitter fast på det brettet hvor man skal kaste mursteiner og knuse alle vinduene.. Hadde vel klart det hvis jeg hadde gått skikkelig inn for det, men er bare møkk lei spillet..

Gran Turismo 3 Blir deppa bare av å tenke på at jeg ikke har 100% enda >_< .. Har rundt 90% og har finni ut at jeg må få gjort det helt ferdig nå snart. Skal sette av en del kvelder så jeg får tatt alt. Desverre ( he he ikke helt desverre egentlig :rulleøyne:) kommer jo GTA-San Andreas hvert øyeblikk så da veit jeg ikke om jeg får gjort det ferdig med det første :(
 
#48
Castlevania-spillene, av den enkle grunn at de faktisk er grusomt vanskelige. Zelda og Zelda: A Link To The Past. Megaman-spillene, med unntak av X4.
 
#50
Raiden DX - Faen , så kjipt dette spillet er. Riktignok bra spill , men spillsystemet er jævla kjipt.
Spør Shadar , og han vil nok svare det samme >.<
 
#51
Vagrant Story

BAH!! HVA TENKTE KRITIKERENE NÅR DE ROSTE DETTE SPILLET OPP I SKYENE?!?!

Det er drittkjedelig!

Chrono Cross - Det var litt vanskelig... Og jeg har ikke egentlig kommet til noe høydepunkt i spillet synes jeg... ganske "flatt" spill
Ikke dårlig spill, men det var ikke like interessant som jeg hadde håpet...
 
#52
VG er ensformig, ensformig og atter ensformig.

Det er der det feiler...Har ikke rundet Unlimited SaGa selv(kan ogsa kalles umulig SaGa), har to characters igjen.

HARD!!!
Og Novastrum, SPILL FERDIG XENOGEARS !!


Slutten av disc 1 og disc 2 er beste del av den ufattelig bra historien som gir meg gasehud hver gang, og det har blitt noen ganger !

FF my ass liksom ^_^
 
#53
En hel haug, men de spillene jeg skammer meg mest over å ikke ha kommet gjennom er Metroid Prime og Sands of Time. Jeg har save på slutten av begge to, men klarer bare ikke å sette meg ned og spille igjennom.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#54
Spilte Beyond Good And Evil, kom til siste boss med kun en starkos igjen og med save rett utenfor. Ingen mulighet til å få mer forsyninger, og den eneste andre saven var fra fem timer siden.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#55
Jeg burde vel kanskje føre opp Jak II her. Genialt spill, men så inni svarte satans frustrerende på visse steder. Jeg elsket virkelig spillet, men den delen der man er i slumstrøket, og SWAT-politiet kommer ødela så mye for meg.

Action Replay må skaffes.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#56
InsaneSimian: Ho, ho. Tror jeg gjorde akkurat det samme. Det ble en smule småfrustrerende, men jeg fikset han til slutt.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#57
Opprinnelig skrevet av InsaneSimian@22.10.2004, 07.38
Spilte Beyond Good And Evil, kom til siste boss med kun en starkos igjen og med save rett utenfor. Ingen mulighet til å få mer forsyninger, og den eneste andre saven var fra fem timer siden.
122122​
Det skal være mulig å klare bossen med bare 1 starkos. Jeg tok den selv med 'lite' healing-items igjen (mener jeg hadde 4xStarkos og 1xK-Bups), og jeg vet jeg kunne greid det med langt mindre hvis jeg hadde trent litt. Ikke at det er lett eller noe, jeg slet forferdelig mye selv, men hele bossen er pattern-basert og alle movesene kan pugges. Eneste kjipe er siste delen, når man får invertert kontrollene, super-blur og må treffe fienden hver eneste gang for å ikke miste liv. Husk at du kan fighte for evig på dette stadiet, for hver gang du bommer må du starte på nytt samt at du mister litt liv. Men sekvensen er den samme som forrige gang (Venstre, Høyre, Venstre, Høyre, Top, Bak, Foran, Bak hvis jeg husker rett) bare at kontrollern blir invertert. Når du har tatt denne sekvensen to ganger er det KO og nok ett koselig spill er runna...
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#58
Meget riktig. Lærer man seg mønstrene er han barnemat.
 
#59
Jeg kjøper i gjennomsnitt et spill hver 2.uke så jeg har rett å slett ikke tid til runne alle spillene. Noen har jeg runnet, noe er halvferdige og noen interesserer meg midt i der hvor det er høyest når jeg plukker blåbær. :p

"Mother Marie comes to me speaking words of wisdom, let it be" :tommelopp:
 
#60
Grand Theft Auto Vice city *Alle kaster en rusten gjennstand på meg*
Spillet er digg til max, men når jeg spiller det, så gjør jeg bare gøye ting der hehe.