Ico 2 / Wanda and the Colossus

#61
Har bekjempet 4 kolosser nå, og så langt er dette GOTY materiale. Få spill har fått meg i samme stemning. Animasjon og musikk er noe av det beste jeg har opplevd denne generasjonen.
 
#63
Tok nettopp nr 10 nå, og dette spillet blir bare og bedre for hver boss, men hvor får jeg tak i soundtracket? Musikken er jo helt fantastisk!
 
#65
Fullførte spillet igår, og laget et nytt emne hvor historie og plot kan diskuteres. For å ikke ødelegge spillet for folk som venter på PAL versjonen. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#66
Faen og, Freeman! Nå legger du et VOLDSOMT PRESS på meg som ikke har spilt gjennom enda! :p
 
#67
Ta deg god tid du. Topicet er der fortsatt når du er ferdig. :kul:
 
#68
Wuuuuhuuu der tok jeg nr 13! Hadde det ikke vært for trening og Heia Tufte så hadde jeg forsøkt å runde det ikveld, men nå får jeg bare ta det imorgen. Herrejessu for et kongespill.
 
#69
En hyggelig melding til alle ICO/ Shadow of the colossus fan. ICO relanseres i PAL utgave i februar slik at alle som ikke fikk muligheten til å prøve ICO får nå muligheten. ICO kommer riktignok kun i vanlig cover, ikke pappcover slik som første PAL utgaven hadde.
 
#70
Jævla geitefitter, jeg onanerte så mye mens jeg spillte det for første gang idag at kuken knakk ! Så raukjørt hælvetes vakkert !
 
#71
Spørs nok om jeg venter til februar og Ico relanseres. greit nok at Shadow of the colossus ikke er en direkte oppfølger, men jeg vil bare ha noe å sammenligne med.
 
#75
spelet ble sluppet den 12. februar og er i butikkene =) skal skaffe det etter skolen tror jeg. Får se om jeg venter på SE om de ikke har den
 
#77
Vel, er vel alltids noen som legger det ut i hyllene før den egentlig slippdatoen.

Og jeg skal ha det. Forhåpentligvis på bursdagen min, om litt mer enn en uke. Og så skal jeg ha gjennutgivelsen av ICO. Åh, vad en herlig vinterferie det skal bli!
 
#78
Jeg feilet, eller rettete sagt, gamezone feilet, igjen. Siste gang jeg stoler på de når det gjelder utgivelsesdatoer. Har forhåndsbestilt, så da kommer det vel over helga! Yeyz
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#79
Til min store glege fant jeg ut at dette spillet var kommet ved at en viss butikkansatt overhørte min samtale med en annen om det. "Det kom i dag" sa han. Han hadde ikke rukket å sette det ut i hyllene en gang så jeg fikk første eksemplaret de solgte. Men gleden tok fort slutt når jeg kom hjem og kom på at en kamerat låner playsjon min så jeg må vente med å spille til i morra eller senere... :grine: *grine seg i søvn* :grine:
 
#80
Fikk det i dag, og hittil liker jeg det veldig godt. Har kun spilt 45 minutter, men har tatt to kolosser. Blandingen av nydelig musikk og klatring oppover gigantiske skapninger er utrolig moro.

Noe av det jeg ikke liker så veldig er at kontrollen kan være kronglete til tider, og jeg har merket en god del slowdowns hittil, men jeg bryr meg ærlig talt ikke når jeg har musikk som er en fryd for mine ører, og spennende action på toppen av kolosser mens jeg dingler i luften mens jeg holder meg fast.