Finn frem popkornet gutta!
Det jeg føler med postene dine alyosha er ikke en fargerik person med et brennende engasjement. Det er en fyr som alltid babler og babler. Hvis man prøver å argumentere eller si ifra at nå er det kanskje på tide å bremse litt, så smiler og nikker du og fortsetter å bable.
Du sier jeg ikke har personlighet pga avataren? Jeg har ikke en sånn ekstraordinær og superinterresant personlighet som deg nei. Jeg har desverre ikke nok intelligens til å klare å skrive slik original fremgang til skriving, som ditt ironiske jrpg bærer preg av. Jeg er heller ikke smart nok til å ikke lese postene dine, for gang på gang, etter at du har fått et tips om å kanskje gjøre noe annerledes, så gjør du det sannelig igjen. Og hver gang blir jeg skuffa. Jeg liker deg til tider men ikke når du skriver den samme, overfortolka tldr-posten. Noen sier:" Shit(tm) The Game? Makan til selvhøytidelig farse med ræva gameplay,"
Hvorpå du ville svart med 1000ord om hvorfor "det var bra, fordi bæsjen representerer den indre sorgen når du som hovedperson går til sengs hver dag. Det du påstår er dårlig gameplay mistenker jeg å være laget slik med vilje for å ytterligere understreke fascismen du lever i ved å nettopp være en bæsj. Fargebruken er en slags henvisning til blablabla. "
Jeg synes ikke du er en idiot, Alyosha. Jeg synes noen av filmpostene dine er helt grei, selv om jeg synes du tolker nesten alt du ser/leser/spiller til din fordel med tanke på synspunkter i ditt sinn. Jeg er så fantastisk glad for at jeg ikke er din prosjektleder i en eller annen kreativ bedrift, for det hadde drevet meg til vannvidd.
Så, det jeg prøver å si da, slutt og vær så forbanna original og prøv å lytte til de som gir deg ordentlige tips. Ikke ta denne super-ranten altfor personlig. Er i rævva humør.