Killzone

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#41
Jeg har faktisk gledet meg litt til dette spillet, men ikke i håp om at det er noe annet enn en skytefest med post-apokalyptisk/industrial-preg, og det jeg har lest og sett hittil har ikke skuffet. Jeg er også enig i det Wikkidclown sa om laservåpen vs. realistiske våpen, da jeg foretrekker biffe assaultvåpen med litt ekstra bass foran laservåpen med lyseffekter. Jeg tror jeg kommer til å like det. :)

Såh, avsted til Narvesen for å skaffe bladet med demoen.
 
#42
Opprinnelig skrevet av Yetipants+20.10.2004, 14.04-->
<!--QuoteBegin-ak74u
@18.10.2004, 20.23
har akkurat spilt demoen, sinnsykt bøse relaod animasjoner. Digger at man ikke for "crosshair" når man tar frem en granat
118963​
HERREJESUS!!!111en
Akkurat de to små tingene som har gjort at ALLE ANDRE FPS-ER SUGER, nemlig for dårlige animasjoner når man lader om og siktekorn når man holder en granat i hånden, har endelig blitt fikset! Dæven steike, dette spillet skal jeg ha! Gleder meg noe sinnssykt til å skyte med Assaultrifle, Stor Assaultrifle, Sniper-Rifle, Sniper-Rifle Med Lyddemper, Rakettkaster, Varmesøkende Rakettkaster, Granat, Røykgranat og Kniv! Dritrealistiske våpen, ass! Og fiendene, du! Badguy Med Ansiktstørkle, Badguy Med Finlandshette, Badguy Som Dukker Bak Tønner Og Kaster Granater, Badguy Med Maskingevær Som Han På Mystisk Vis Klarer Å Avfyre Stående - og såklart Badguy Med Hagle Som Dreper Deg På Ett Skudd. Det blir dritspennende å se alle de kule brettene: Varehus I Storby, Forlatt Undergrunnsstasjon I Storby, Kontorblokk I Storby, og Kloakk I Storby. Kanskje de til og med har med Parkeringshus I Storby!
Fytti fela, dette blir spennende!
119976​
[/b]



Har Shadar hakket kontoen din yetipants eller har du blitt spillegals nye "negativitets/pesimitisk/ironi" tøs
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#43
Jeg bare har liten tro på Soldier of Fortune 3... jeg mener Killzone.
 

SHDR

Gullmedlem
#45
Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN@20.10.2004, 14.05
Jeg for min del er bare glad til at Killzone har droppe space-age våpen. Kan ikke fordra plasma våpen, laser dingsebomser osv. Våpen som er litt overdrevne er det forsåvidt ingenting i veien med. Men det bør være et mulig våpen i en nær fremtid.
Men hvis utvikleren gir deg masse alternativer som feks i Timesplitters, så er ikke det et problem. Folk som vil ha månevåpen velger det, de som vil ha litt mer normale våpen velger det selv. Da treffer du garantert flere spillsmaksløker hos folk.

Når vi spillet Halo i LAN og over nett så var det alltid mer stas å spille med human weapons. Springe rundt med homing aktige krystaller eller hva faen enn det var er ikke no spesielt.
120081​
Hvorfor har du noe imot space-age-våpen? Er det for urealistisk og non-konformt til at du klarer å forholde deg til det innenfor et satt univers? Jeg er helt uenig med deg. Kreative våpen er viktige, jeg er lei av hagle og maskingevær. Gi meg våpen som ser litt ville og ut og er litt uvanlige. Gi meg ... tja. Gi meg Painkiller-arsenalet.
 
#49
Tror det blir ganske bra, men jeg har ikke helt troen på ett så bra spill kan kjøres helt glatt på en ps2.

Det skal ikke så mye till for att det skal bli bedre enn ****.

FÅR IKKE LÅV TIL Å NEVNE DET ORDET DA FÅR JEG KRYSS.

Det står under denne skrift. :tommelned: :tommelopp:

=D
 
#52
Opprinnelig skrevet av Shadar@21.10.2004, 18.01
Jeg har faktisk spilt Ratchet and Clank, ja. Repetetivt og rar kontroll. Ikke noe imot Mario 64, og litt for ulineært til å bli skikkelig utfordrende. Sly Raccoon var bedre.
121702​
Sly Raccon var ikke bare bra. Det var utrolig bra. Orginalt og spennende, men dessverre altfor kort. Jeg liker deg Shadar, du har god spillsmak og utdyper godt hva du mener:flau:. Har høyeforventninger til Killzone og når du sier at det er bra blir jeg bare enda mer forventningsfull, men det var jo bare en demo du spilte, men alikevel.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#53
Jeg vil si at nettopp lengden gjorde Sly Raccoon så bra. Istedenfor å tvære ut godsakene over tjue verdner og endeløse (og ørkesløse) dritbrett der hvert spillelement blir rævkjørt til det ytterste om og om igjen, har du fem timer med konsentrert, lettbeint moro. Hadde det vært lengre hadde jeg aldri i verden orket å fullføre det, men siden det var såpass kort tok jeg meg bryet med å spille gjennom og unlocke alt.
Og snart får jeg toeren. Hurra! :D
 

SHDR

Gullmedlem
#54
Nettopp! Korte, spennende ... it's the dawn of a new age. Alle som synes Fable var for kort må stille seg selv følgende spørsmål: Ville jeg syntes det var like spennende i 20 timer? Eller ville det bare blitt autopilot etterhvert? Hva med Max Payne 2? Burde det tvære ut sin plaget-politimann-fortelling over noe mer enn 8 timers gameplay-fyrverkeri?

SulkyIce: Mange takk. Du later til å ha god smak selv, også! Det liker man godt. :)
 
#55
Opprinnelig skrevet av Shadar@22.10.2004, 09.01
Nettopp! Korte, spennende ... it's the dawn of a new age. Alle som synes Fable var for kort må stille seg selv følgende spørsmål: Ville jeg syntes det var like spennende i 20 timer? Eller ville det bare blitt autopilot etterhvert? Hva med Max Payne 2? Burde det tvære ut sin plaget-politimann-fortelling over noe mer enn 8 timers gameplay-fyrverkeri?

SulkyIce: Mange takk. Du later til å ha god smak selv, også! Det liker man godt. :)
122135​
Takk for det, jeg fikk en haug med demoer fra butikken der jeg jobber. Sly 2 var blant dem. Hvis du synes at det første Sly spillet var kult da skal du prøve nummer 2. Denne gangen er det tre spillbare figurer som blir brukt på forskjellige måter i spillet. Diger demo forresten. (De andre demoene var: Jak3, Ratchet and Clank 3, WRC4 og Need for Speed: underground 2 :tommelned:
 
#56
Begynner å hate meg selv for å kjøpe en gamecube, nesten ingen kvalitets spill. (bortsett fra zelda og mario)
 
#57
Har prøvd demoen,og likte det jeg så. Er litt bekymret for at spillet er litt kort. Brettet på demoen var altfor kort synes jeg! Er det noen som vet hvor stort spillet er?
 
#59
Enig med deg i at en demo i mange tilfeller ikke gir det rette inntrykket av et spill. Synes likevel at 6 minutter er litt kort spilletid for et level. I bladet var det annonsert at man fikk prøve et level av Killzone. Håper at det kun var en liten del av et level man fikk teste ut.
 
#60
Opprinnelig skrevet av Shadar+21.10.2004, 17.57-->
<!--QuoteBegin-WiKKiDCLOWN
@20.10.2004, 14.05
Jeg for min del er bare glad til at Killzone har droppe space-age våpen. Kan ikke fordra plasma våpen, laser dingsebomser osv. Våpen som er litt overdrevne er det forsåvidt ingenting i veien med. Men det bør være et mulig våpen i en nær fremtid.
Men hvis utvikleren gir deg masse alternativer som feks i Timesplitters, så er ikke det et problem. Folk som vil ha månevåpen velger det, de som vil ha litt mer normale våpen velger det selv. Da treffer du garantert flere spillsmaksløker hos folk.

Når vi spillet Halo i LAN og over nett så var det alltid mer stas å spille med human weapons. Springe rundt med homing aktige krystaller eller hva faen enn det var er ikke no spesielt.
120081​
Hvorfor har du noe imot space-age-våpen? Er det for urealistisk og non-konformt til at du klarer å forholde deg til det innenfor et satt univers? Jeg er helt uenig med deg. Kreative våpen er viktige, jeg er lei av hagle og maskingevær. Gi meg våpen som ser litt ville og ut og er litt uvanlige. Gi meg ... tja. Gi meg Painkiller-arsenalet.
121693​
[/b]
Som jeg sa, det er smak og behag. Lurt å inkludere begge deler hvis det passer til spillet. Og jeg kan egentlig ikke si at laservåpen o.l er spesielt mye mer kreativt eller nytenkende. Våpen er våpen, utviklere må nesten hente inspirasjonen sin fra eksisterende våpen og prøve å dra teknologien videre i kreativiteten sin, uten at det går ut over troverdigheten heller. Jeg kan jo ha det gøy med space-age våpen også. Men det blir bare mer på fun. Når gutta samles og vi spiller "alvor", da er det kun våpen som er en anelse realistiske som blir tatt i bruk. Up close and personal :)

Kommer selvfølelig an på spillet. Tenker ikke på Ratchet & Clank osv da. Tross alt, sprø våpen var det som gjorde spillet kult.
Men skikkelige multiplayer spill synes jeg er best med rot til virkeligheten. Og det finnes mange av oss. Spesielt hvis du har spilla Halo over xbconnect. Da går det mest i Human weapons.