Killzone

#62
Jeg vil ha en gønner som trekker hjernen ut av øra til fienden, og slår fienden i trynet med hjernen sin, til han faller om.
 
#64
Jeg forstår hva dere mener. Godt eksempel er hagla i Medal Of Honor: Rising Sun.
Den lager en for fluffy lyd og du får null følelse av at du skyter med en hagle. Mange fps spill driter på draget der. Men får de til å lage en god kontroll, riktig lyd, riktig animasjon. Da er jeg fornøyd. Når de nesten klarer å narre meg til å tro at jeg blåser en til helvete. Ikke bare dytter bad guy'en 1 meter og med et halvtamt "fluff".

Men flaks for oss at markedet svømmer over av fps spill. Så vi har noe for enhver smak.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#65
Opprinnelig skrevet av Fyr med teit nick
Ikke bare dytter bad guy'en 1 meter
Hvis du klarer å blåse noen en meter bakover med hagle i virkeligheten skal du få en tusenlapp av meg. :p
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#67
Det er da ikke altfor usannsynlig? Husk at det er sterke menn fra US Army som slår, og da må man selvfølgelig ha litt ekstra salt i suppa. De reddet jo tross alt hele verden fra total destruksjon og ondskap.

(Jeg trenger vel ikke peke ut ironien her, gjør jeg?)
 
#68
Slightly nearer though is Sony's highly touted (and supposedly Halo-rivalling) first-person shooter Killzone. While we're not entirely sure that it'll be able to match up to its seminal Xbox counterpart, this still promises to be a fine PS2 shooter. The on-sale date for that little number is now reported as being 1 December.
Kilde: Gamesradar
 
#69
Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN@25.10.2004, 18.26
Jeg forstår hva dere mener. Godt eksempel er hagla i Medal Of Honor: Rising Sun.
Den lager en for fluffy lyd og du får null følelse av at du skyter med en hagle. Mange fps spill driter på draget der. Men får de til å lage en god kontroll, riktig lyd, riktig animasjon. Da er jeg fornøyd. Når de nesten klarer å narre meg til å tro at jeg blåser en til helvete. Ikke bare dytter bad guy'en 1 meter og med et halvtamt "fluff".

Men flaks for oss at markedet svømmer over av fps spill. Så vi har noe for enhver smak.
123850​
Når du nevner hagle og dens egenskap kom jeg til å tenke på hagla i FarCry. Den er kul. Når du skyter så blir mange fine blodige hull og fienden blir ikke slynget 10 meter bakover. Det er slik hagle burde være i de fleste spill. Hagla i Riddick er også brukbar, men animasjonene er ikke alltid så bra. Folka bak Killzone har jo utalt seg flere ganger om hvor "kraftige" våpene er i Killzone.
 
#70
fu faen så deilige det er å stikke ned noe med kniv i førstepersons synsvikel (heia norsk språkråd)
 
#74
Opprinnelig skrevet av Bad Mongo+27.10.2004, 14.34-->
<!--QuoteBegin-Psycho Mantis
@27.10.2004, 14.19
Er det Coop på Killzone?

Er det 4-Player Split-Screen (ved bruk av multi-tap)?

That's all I need to know.
125133​
Enig
125153​
[/b]
Nei... jeg leste et eller annent sted... antageligvis hovedsidene til KillZone sitt forum at det bare var et rykte som var basert på utsettelsen >_<
 
#75
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@27.10.2004, 14.19
Er det Coop på Killzone?

Er det 4-Player Split-Screen (ved bruk av multi-tap)?

That's all I need to know.
125133​
Killzone is an immersive cinematic experience integrated into several gameplay modes featuring single player, multiplayer (team-based and competitive) and online.
Kilde: SCEA
 
#77
Killzone ser fett ut, synd jeg ikke har PS2. Minner meg veldig om Halo, tror jeg har hørt noen si at dette er PS2's svar på Halo.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#78
Ja, for eksempel er det blitt nevnt et par hundre ganger i denne tråden.
 
#79
Angående haglediskusjonen så vil jeg si at når du står virkelig close up og skyter, dvs max en halvmeter ifra og du trykker av så ville en person rykka litt tilbake da. Men i tillegg er et spill så må du få den tilfredse feelingen av å blåse en litt til helvete. Ikke 100% realistisk kanskje. Men det ser bedre ut, føles bedre og gir deg attpåtil et lite glis rundt kjeften.
 
#80
hehe... nja, jeg er ikke den store fansen av super-realistiske spill, men liker heller ikke så godt slike spill hvor du tåler alt i hele verden mens fiendene ikke tåler en frisk bris :confused:

Så KillZone er plenty good for meg :ler: