Killzone

#21
Opprinnelig skrevet av The sorte ice@15.10.2004, 12.12
Mine forventninger, tror jeg dette spille kommer til gå ned. Halo 2 slår dette spille.  :rulleøyne:
117180​
For å ikke si HL2 også. Og begge kommer på xbox :totomleropp:
 
#22
Forøvrig vilken grafikkmotor bruker killzone, egen produsert av Guerilla eller en som eksiterer (renderware ?)
 
#24
Opprinnelig skrevet av Howie@15.10.2004, 15.49
Er det mulig å spille dette online?
117302​


ja, 16 stykker :p :tommelopp:




EDIT: noen flere en meg som synes det er rart at spill som er utviklet i Europa blir lanseert i USA først?
 

SHDR

Gullmedlem
#27
Det er en egenutviklet spillmotor, ellers hadde de ALDRIHH klart å vrenge den grafikken ut av den meget crappy PS2-hardwaren. Den motoren er så full av hacks og spisskoding at det nesten ikke er til å fatte, tror jeg. Tesseleringen, for instance, og den sære viewing distancen er ikke helt standard saker. Foggingen er bare en hårsbredd unna i enkelte sekvenser, andre ganger ser du svært, svært langt.

Mandark: Tyskere greier jo gjerne å spille på engelsk, men de må jo som kjent ha blodet sitt grønt og eksplosjoner forandret til konfetti.

Rart at et så krigersk folk, egenhendig ansvarlig for tialls millioner dødsfall siste hundre år, ikke klarer litt virtuell blodsprut.
 
#28
Spørmålet mitt er: hvorfor en ikke utgi den engelske versjonen samtidig i usa og europa, så kan de nasjonale versjonene komme senere? Da blir jo alle fornøyde.
 

Lodin

Der Waaaah
#30
Caltrops folka er som vanlig veldig positive:
I don't think I've mentioned this, but I'm in the Killzone beta. It pretty much sucks.

You probably haven't heard of Killzone, and for good reason. I'm sure I'm breaking some sort of NDA, but I don't really care. Sure, the online component works fine, with almost zero lag, but the game itself is almost unforgivably boring. First of all, if your game is set in the future, it should fucking look like it's set in the goddamned future, not circa 1983 New York. Killzone in reality looks like the Bernie Goetz simulator, where you run through subway stations and gray skies to shoot the occasional thug clad in black. Only, you know, they deserve it.

The weapons. Jesus Christ, the weapons. Let's see, you've got the big assault rifle, the bigger assault rifle, the rocket launcher, and the handgun, Oops, don't forget the melee knife. Generic, generic, GENERIC. Fuck, Far Cry had better weapons than this, and that game couldn't come up with an original idea to save its life. It's the motherfucking future. Give me a laser. Give me a plasma gun. Shit, give me the spread gun from Contra, I don't care. SHOW ME THAT IT'S THE FUTURE.

Like I said, the netcode is fine. Big matches are no problem. It's just that there are very few people playing, because it's so fucking boring.

They actually advertised this as a "Halo-killer" at one point. What. The. Fuck. Someone in marketing needs to be fired. Actually, everyone even remotely involved in this aborted fetus of a game needs to be fired.

I give this game a big fat negative. It doesn't do anything new -- doesn't even try -- and the stuff it does repeat inspires nothing but ennui and the desire to take a nap.
 
#33
har akkurat spilt demoen, sinnsykt bøse relaod animasjoner. Digger at man ikke for "crosshair" når man tar frem en granat
 
#35
Det følger med en demo til Killzone i den nyeste utgaven av Official PlayStation 2 Magazine-UK som ble utgitt 7 oktober. Personlig har ikke jeg prøvd demoen som følger med bladet enda, fordi Narvesen pleier som regel aldri å få inn OPS2M-UK i butikkene her jeg bor før cirka en måned etter det har blitt utgitt i England. Veldig irriterende. Er det slik dere bor også?
 
#37
Fikk tak i UK OPS2m i går, demoen er BØS
 
#38
Bøs? Fortell fortell!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#39
Opprinnelig skrevet av ak74u@18.10.2004, 20.23
har akkurat spilt demoen, sinnsykt bøse relaod animasjoner. Digger at man ikke for "crosshair" når man tar frem en granat
118963​
HERREJESUS!!!111en
Akkurat de to små tingene som har gjort at ALLE ANDRE FPS-ER SUGER, nemlig for dårlige animasjoner når man lader om og siktekorn når man holder en granat i hånden, har endelig blitt fikset! Dæven steike, dette spillet skal jeg ha! Gleder meg noe sinnssykt til å skyte med Assaultrifle, Stor Assaultrifle, Sniper-Rifle, Sniper-Rifle Med Lyddemper, Rakettkaster, Varmesøkende Rakettkaster, Granat, Røykgranat og Kniv! Dritrealistiske våpen, ass! Og fiendene, du! Badguy Med Ansiktstørkle, Badguy Med Finlandshette, Badguy Som Dukker Bak Tønner Og Kaster Granater, Badguy Med Maskingevær Som Han På Mystisk Vis Klarer Å Avfyre Stående - og såklart Badguy Med Hagle Som Dreper Deg På Ett Skudd. Det blir dritspennende å se alle de kule brettene: Varehus I Storby, Forlatt Undergrunnsstasjon I Storby, Kontorblokk I Storby, og Kloakk I Storby. Kanskje de til og med har med Parkeringshus I Storby!
Fytti fela, dette blir spennende!
 
#40
Jeg for min del er bare glad til at Killzone har droppe space-age våpen. Kan ikke fordra plasma våpen, laser dingsebomser osv. Våpen som er litt overdrevne er det forsåvidt ingenting i veien med. Men det bør være et mulig våpen i en nær fremtid.
Men hvis utvikleren gir deg masse alternativer som feks i Timesplitters, så er ikke det et problem. Folk som vil ha månevåpen velger det, de som vil ha litt mer normale våpen velger det selv. Da treffer du garantert flere spillsmaksløker hos folk.

Når vi spillet Halo i LAN og over nett så var det alltid mer stas å spille med human weapons. Springe rundt med homing aktige krystaller eller hva faen enn det var er ikke no spesielt.