Juggles er ikke noe du trenger dersom du satser på å spille poke ( i den grad man kan kalle death fist "poke"...), men du tjener absolutt på det dersom du har teknikken inne. I tillegg ser det mye bedre ut i kamp enn bare poke/en-teknikks-angrep

.
Jeg sser hva du mener med defensiv til aggressiv, men tenk om du i tillegg til death fist kunne bruke f.eks. qcf+1 (launch på NH, crumple stun på CH), d+4:2:1+2, b+3 og slikt midt i juggles for å lettere lede til en vegg for å så fyre av en death fist med skikkelig skade i tillegg til juggleskaden! Skadenivået blir massivt mye høyere, og dine vinnersjanser øker betraktelig om du kan bruke hullene du snakker om til å launche motstanderen og dele ut en heavy juggle som fort kan spise 2/3 av livbaren i stedet for den vanlige 1/4-2/4 (NH og CH) skaden en death fist gjør.
I tillegg bør du vite at i en juggle er det du som er sjefen, og til en viss grad bestemmer du når motstanderen treffer bakken, noe som gir deg fordel igjen med tanke på set-ups.
Etter en juggle med Paul, og motstanderen ikke er alt for langt unna deg kan du kjøre på med wake-up games med å variere mellom:
- d+1,2
- u/f+4
- d+4:2:1+2
Paul juggles/combos:
ps! alle launchere kan byttes ut
u/f+3,4, d+1+2
u/f+3, 1, qcb+3,2,2
u/f+4, 1, 1, u/f+3,4
u/f+4, b+3, 1, qcf+2
u/f+4, 1, qcf+1, d+1+2
u/f+4, b+3, 1, qcf+1, d+1+2
qcf+1, d+4:2:1+2
qcf+1, 1, 1, 1, ff+2:1
qcf+1, 1, u/f+3,4
qcf+1_u/f+4, 1, 1, 1, d+4:2:1+2
CH qcf+1, qcf+2_ff+2:1
CH b+2, d+4:2:1+2
CH b+2, qcb+3,2,2 (kan prøve med 1 i stedet for 2)
Disse burde funke bra og dele ganske ok skade. Alle har potensiale til å føre motstanderen inn i en vegg som gir deg en gratis death fist, d+1+2, ff+2:1 eller wake-up.
Legger ved et vedlegg (Tekken legend) som forklarer alle forkortelser og uttrykk.