[Multi] Mass Effect 3 - SPOILERTRÅD

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#25
Ja hei jeg likte ikke denne pc spillen som jeg regga på origin. Sender deg cd-en i posten, her har du kontonummeret mitt.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#27
Sier han som kjøpte en Wii på Elkjøp bare for å spille Super Mario Galaxy, også returnere den etterpå.
 
#29
Likte ikke fokuset til historien denne gangen. De kan true så mye de vil med å utslette jorda, men når det største grepet de gjør for at jeg skal kunne relatere og kjenne meg igjen er å vise Big Ben i bakgrunnen under sisteoppdraget så får jeg ikke til å bry meg halvparten så hardt som da jeg beit negler og hylte inni meg hver gang det så ut som at Mordin, Garrus eller Tali skulle daue under sisteoppdraget av ME2. Super High StakesTM kan for så vidt funke greit, men historien er skrevet på en måte som krevde langt mer av både skuespill og manus enn hva de klarte å levere. I Mass Effect 2 synes jeg de stort sett var veldig flinke til å begrense seg til scener de klarte å utføre bra, her var det alt for mange moments hvor stemmeskuespill, animasjoner og manus ikke klarte å støtte opp under betydningen av hendelsene.

Høydepunktene var definitivt å få løst Genophage- og Geth/Quarian-konfliktene, så det var synd at Shepard sin rolle til syvende og sist skulle bli konkludert på en så rotete og utilfredsstillende måte. ME2 er det definitive høydepunktet i triologien, men helhetlig er det fortsatt en av de mest minneverdige seriene fra denne generasjonen.
 

Lodin

Der Waaaah
#30
Jo forresten, jeg regner med at Ash eller Kaidan egentlig skulle vært med helt til siste missionet vanligvis? Ash var så pissed på meg at når hu ble Spectre så joina hu no andre folk i alliansen og jeg fikk bare noen mailer. På siste missionet fikk jeg istedet en random brite som jeg tror er han kisen som sniper fra Big Ben i første traileren. Synd han ikke hadde østerisk akksent istedet siden modellen i spillet ligna jævlig på Arnold.

E: En lang buttnerdete analyse av slutten og hvorfor den er ulogisk.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#31
Jeg flippa Ashley fingern, hun hintet om å bli med men jeg trengte ikke en soldier til og driter i henne så ba henne henge med Alliance isteden. Føltes litt rart men ganske godt.
 
#32
Ashley var med meg til den bitre slutten. Bortsett fra de delene av spillet jeg brukte Garrus og Liara. Som i og for seg var nesten hele spillet.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#33
Var forresten spørsmål på quizen i går hvilke tre figurer man kan sexe opp som både kvinne og mann i ME3. Jeg klarte det ikke!

Liara, Diana Allers (reporterdama) og Kaiden (som var dau hos meg!)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#35
Kan vel det som manneshep men hvem er det som spiller det a hallo lizom, skuffende hun ikke er into lovin them ladies.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#37
Vet ikke men jeg svarte Liara, Tali og Jack. Trippelsjekket interwebben da jeg fikk feil på det men jammen stemmer ikke fasiten postet over.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#38
Lodin skrev:
:eng: Hvorfor aldri Tali som Femshepp?
Og ikke Garrus som mann selvom han tilogmed cracker gay-jokes.
Det er jeg, jeg er den som liker litt at ikke alle menneskene i ME-universet er Shepardseksuelle.

Redigert: Drapsdrepte dritten ut av Ashley i eneren gitt, festlig at spillet prøvde å male det som en skikkelig trist og viktig greie, når jeg feiret sekundet den romrasisten dævva.