[Multi] Max Payne 3 [PS3, X360, PC]

Jante

privileged CIS shitlord
Har "but time has moved on" blitt et meme nå?

Har dette intervjuet med Sam Lake og en skinhead blitt postet før?

Så han måtte tydeligvis skinne seg for å bli en gritty hardass igjen.
Blir for øvrig litt på gråten av at det står "Remedy talks Max Payne 3". D;

Shinra85

Spillegals effort emo
Så jo faktisk ut som et Max Payne-spill!

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Et ræva eskorteoppdrag?

Anyway, håper det kommer en kung fu-mod til MP3. Heh...

:(

Tusenkronersspørsmålet blir jo om spillet blir like fett nå som bullet time har blitt brukt i over 9000 spill etter at Max Payne introduserte det.

MP1 og MP2 er høyt oppe på favorittlista mi, så dette skal sjekkes ut, men må innrømme at jeg er skeptisk til Skalla-Max i søramerikanske omgivelser. MP for meg er fet action, humreverdig satire, vinter og noir-stemning. Noe av det ser ihvertfall ut til å være der. Det lover ikke godt at utviklingen har gått i stampe i helvetes mange år heller, men vi får sjå.

Collector's edition:

• A copy of Max Payne 3.
• 10" tall Collectible Max Payne Statue created in a collaboration between TriForce and Rockstar Games.
• Series of game-inspired Original Still Life Art Prints that depict some of Max Payne's inner demons and vices.
• Copper and brass-plated iron, bullet-shaped Bullet Keychain featuring a screw-off back.
• Classic Multiplayer Character Pack of eight playable multiplayer characters for Max Payne 3 Multiplayer, including fan favorites from the original Max Payne and Max Payne 2 like Max Payne from Max Payne 2, Mona Sax and Vladimir Lem.
• Disorderly Conduct Multiplayer Weapons Pack for Max Payne 3 Multiplayer that includes the Hammerhead Auto Shotgun, G9 Grenade Launcher and Molotov cocktail.
Max Payne 3 Official Soundtrack featuring the game's instrumental score.

Prisen?
110 Euro. :brainfuck:

Det blir 850kr jeg ikke kommer til å bruke for å få med soundtracket og bildene m.a.o. Jævla figurer som alltid skal inn i sånne collector's editioner som er pengesugere fra helvete.:argh:
and featuring digital multiplayer character and weapon packs not found anywhere else
Inb4 DLC dagen det blir gitt ut.

Halky

Veteran bruker ;)
Må si spillet så meget bra ut ifra den nye traileren som ble vist frem for ikke så lenge siden :D Får bare håpe historien er like bra eller noe i samme duren som de to gamle spillene ;) Håper de tar med de gamle tegneserie sekvensene også, det ga liksom de gamle spillene sitt eget preg :D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare jeg som syntes de dro over etter hvert? Uansett, satser på at de fortsatt kjører den småjalla noir-pastisj-stilen og ikke skal gjøre alt gritty'n'serious. Det var litt vanskelig å ta Max' kvaler seriøst all den tid plottet demonstrerte hvor teit han egentlig var, det var sjarmen for min del.

Det første spillet var kanskje enklest sånn sett; bare fjas? Hvordan var toeren?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Innrømmer glatt at toeren var verre plottmessig. Fikk aldri noe inntrykk av hvorfor Max og Mona plutselig var sjæsjter og plutselig var det fryktelig viktig. Men så var det heldigvis ennå fetere enn eneren å spille, så jeg gadd ikke bry meg. Dog, det var et jævla eskorteoppdrag underveis når jeg tenker meg om. :argh:

De ble bare forelska. Sånn er kjærligheten. :eng:
Det eskorteoppdraget var kult, da. Om ikke for gameplayet, så i hvert fall som comedic relief.

D

Doctor Downs

Gjest
Logoen ser ut som en krypende tittel med feil "field order" hva det nå heter på norsk.