[Multi] Metal Gear Solid: Ground Zeroes

#64
Man kan si hva man vil om spilla, men det kommer noen virkelig gode trailere ut av de.
 

Lodin

Der Waaaah
#65
Det kan ikke være annet enn at man skal bygge Outer Heaven!
Og så i andre del skal man rive ned Outer Heaven!
Metal Gear!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#66
:eng: Ein byggjer Outer Heaven i Peace Walker.
 

Lodin

Der Waaaah
#67
Det var versjon 1 som rives ned i den traileren. Den virkelige versjonen er den som har godt trente vakter som feeler asleep.
De etter det bør passe seg for hamstere fra Zanzibar! Og en ugle!
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#69
#70
Wow. Jeg er ganske ok med dette siden jeg ikke kan tenke meg de ikke har en veldig god grunn til det. Hvorfor ellers fremmedgjøre fansen? Lurer kanskje på om det er fordi Hayter er så ikonisk at man smiler uansett hva han sier, og jeg kan egentlig godt tenke meg han ble bedt om å snakke som verdens mest hardbarkede 80-tallsactionhelt eller noe sånt da han først fant stemmen, mens Kojima i forbindelse med Metal Gear Solid V har snakket om å ta opp veldig alvorlige og også tabubelagte temaer, så han vil kanskje ha mer realistisk stemmeskuespill som bedre gjør sånt rettferdighet? På den andre siden kan man ikke stole på noe som blir sagt om et Metal Gear Solid-spill før det kommer ut.
 
#71
Så var det jo også en annen som hadde stemmen til gamle-Boss på slutten av MGS4.
 
#72
Ta det med en trillebår med salt. Kanskje Kojima gjør som i South Park da Chef slutta og bruker gamle dialogsnutter for komisk effekt?

Jeg trodde forøvrig dette skulle komme til den neste generasjonen. Irriterer meg fortsatt at jeg ikke har spilt MGS4, må vel krype til korset og kjøpe meg en PS3 snart.
 

Dore

Svelg støv
#75
Jeg lurer på hva slags medisin de ga Snake når han lå i koma, en gigant hval som sluker et helikopter må tyde på sterke stoffer, og da snakker vi DMT høyder.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#76
Men blir det en boss fight med Solid Snake halvveis inn i spillet? Som man må tape? På sykehusrommet: Miller, Big Boss og Gray Fox (førsteperson).

Tipper Ground Zeroes er prequel til Metal Gear (bygge baser reise rundt verden etc. som i Peace Walker, bygge opp Outer Heaven) så kommer Snake og vræker Outer Heaven og sender Big Boss, Miller (var han der så seint som i Metal Gear?) på sykestua så Phantom Pain blir oppfølger til Metal Gear/prequel til Metal Gear 2 hvor alle må komme seg ut av komaer og sykesenger for å gjøre det hele en gang til.
 

Lodin

Der Waaaah
#80
Mine spådommer siden dere er dumme pokemonner:
Phantom Pain og Ground Zeros er samme spill!
Biten hvor man sleper seg rundt på sjukehuset er bare en prolog på linje med Snake i MGS2!
Det er og grunnen til at David Hayter ikke er tilbake!
Det blir en multiplayer og ingen kommer til å spille den!
Joakim Mogren kommer tilbake!